اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970805323976618

‫نرم افزار CRM خرده فروشی‌ها + لینک ویدئو

کد: 13970805323976618

https://goo.gl/WnmF9k

، تهران , (اخبار رسمی): در عصر جدید و با توجه به رقابت زیاد شرکت‌ها، خرده فروشان سعی دارند با استفاده از راه حل‌های نرم افزاری و مکانیزه کردن فرآیندهای خود سهم بیشتری از بازار را برای خود رقم زده تا پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند.

‫نرم افزار CRM خرده فروشی ها (ویدئو)
‫نرم افزار CRM خرده فروشی ها

خرده فروشان باید خدمات قابل اعتماد در تمامی نقاط تماس خود با مشتری ارائه دهند، این نقاط تماس که بسیار اهمیت دارند و در شکل‌گیری ذهنیت مشتریان تأثیرگذار هستند.

دنیای تجارت بسیار گسترده و پیچیده است و فروشگاه‌ها به یک سیستم مدیریت خرده فروشی قوی نیاز دارند.

پس از به وجود آمدن سایت‌های فروش اینترنتی، کسب‌وکار خرده فروشی‌ها تغییرات اساسی داشته است به نحوی که مشتریان می‌توانند در هر زمان و مکانی خرید خود را انجام دهند. حال این فرصت فراهم است تا خرده فروشان دسترسی بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کرده و فرصت‌های فروش بیشتری را به دست آورند.

در عصر جدید و با توجه به رقابت زیاد شرکت‌ها، خرده فروشان سعی دارند با استفاده از راه حل‌های نرم افزاری و مکانیزه کردن فرآیندهای خود سهم بیشتری از بازار را برای خود رقم زده تا پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند. داینامیک 365 از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات همچنین یکپارچگی کانال‌های ارتباطی مشتریان، فرآیندهای نظرسنجی و مدیریت شکایات و استفاده از انبار به کسب‌وکارهای خرده فروشی کمک خواهد کرد.

مایکروسافت تجربه بسیار زیادی را برای تولید محصولات خرده فروشی دارد. این شرکت نه تنها چندین راهکار CRM و ERP را در 25 سال گذشته توسعه داده بلکه یک سیستم مدیریت خرده فروشی اختصاصی به نام Microsoft Dynamics RMS نیز ایجاد کرده است. این راه حل در سال 2016 دیگر توسعه داده نشد و به جای آن Dynamics 365 برای خرده فروشی که یک برنامه مدیریت خرده فروشی هوشمند و مبتنی بر ابر بود جایگزین آن شد.

خرده فروشان باید خدمات قابل اعتماد در تمامی نقاط تماس خود با مشتری ارائه دهند، این نقاط تماس که بسیار اهمیت دارند و در شکلگیری ذهنیت مشتریان تأثیرگذار هستند عبارت‌اند از تلفن، پیامک، فکس، پورتال مشتریان، اپلیکیشن موبایل، ایمیل، انواع کانال‌های اجتماعی مانند تلگرام و ... وظیفه این کار را بر عهده دارند.

برای مشاهده این ویدئو بر روی این لینک کلیک نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی