اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970805324079284

اجاره و خرید خانه در شریعتی

کد: 13970805324079284

https://goo.gl/sXcWb8

، تهران , (اخبار رسمی): خیابان شریعتی تهران یکی از وسیع‌ترین و طویل‌ترین خیابان‌ها در شهر تهران است. اجاره و خرید خانه در شریعتی بسته به موقعیت ملک و محدوده‌ای که واقع شده می‌تواند با قیمت‌های متفاوت معامله شود. این خیابان که خیابانی شمالی – جنوبی است و یکی از خیابان‌های اصلی و مهم تهران محسوب می‌شود.

اجاره و خرید خانه در شریعتی
اجاره و خرید خانه در شریعتی

در بخش شمالی خیابان شریعتی، محله‌های قیطریه، دولت و قلهک به عنوان محله‌های مناسب معرفی می‌شوند. زندگی در این محله‌ها می‌تواند آرامش یک محله مرفه را در کنار دسترسی به بخش‌های تجاری فراهم کند

خیابان شریعتی تهران یکی از وسیع‌ترین و طویل‌ترین خیابان‌ها در شهر تهران است. اجاره و خرید خانه در شریعتی بسته به موقعیت ملک و محدوده‌ای که واقع شده می‌تواند با قیمت‌های متفاوت معامله شود. خیابان شریعتی که یک خیابان شمالی – جنوبی است و از شمال تهران تا بخش‌های جنوبی تهران امتداد می‌یابد، یکی از خیابان‌های اصلی و مهم تهران محسوب می‌شود. در زمان قدیم خیابان شریعتی به عنوان یکی از راه‌های اصلی، مسیری بوده برای ارتباط میان شمال و جنوب تهران.

خیابان شریعتی از میدان قدس شروع می‌شود و تا پیچ شمیران که در قدیم به نام دروازه شمیران خوانده می‌شد، امتداد می‌یابد. محله‌های مختلفی در مسیر شمال به جنوب این خیابان واقع شده که از نظر قیمت برای خرید و فروش آپارتمان، دارای نرخ‌های متفاوتی هستند. اجاره خانه در خیابان شریعتی نیز بسته به موقعیت ملک، شرایط آن و دسترسی به خیابان‌های اصلی می‌تواند رقم‌های متفاوتی باشد.

برای اجاره و خرید خانه در خیابان شریعتی نیاز است تا با محله‌های آن آشنا شد. زیرا خیابان شریعتی به عنوان یک خیابان اصلی محلی تجاری است و در دو طرف این خیابان مغازه‌های متفاوتی دیده می‌شود. سکونت و اجاره آپارتمان در ساختمان‌های دو طرف این خیابان می‌تواند انتخاب دشواری باشد.

خیابان شریعتی در زمان قدیم

خیابان شریعتی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است. در زمان قدیم این خیابان خط واصل شمیران به بخش‌های جنوبی تهران بوده است. پیش از انقلاب این خیابان با نام کوروش کبیر شناخته می‌شد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی این خیابان به نام دکتر علی شریعتی و به واسطه سخنرانی‌های ایشان در حسینیه ارشاد به نام دکتر شریعتی نام‌گذاری شد.

شروع خیابان شریعتی از میدان قدس است. میدان قدس، از سمت شرق به خیابان دزاشیب و نیاوران راه دارد و از سمت غرب به میدان تجریش می‌رسد. در شمال میدان قدس محله دربند قرار دارد و به عنوان یکی از کوهپایه‌های خوش آب و هوا در منطقه شمال تهران شناخته می‌شود. خرید آپارتمان در این منطقه یک سرمایه‌گذاری بزرگ است. هرچه از شمال خیابان شریعتی به سمت جنوب آن برویم قیمت ملک برای اجاره و خرید خانه در شریعتی پایین‌تر می‌آید.

در بعضی محله‌های فرعی منتهی به خیابان شریعتی نیز ممکن است بسته به محله و امکانات آن قیمت ملک تغییراتی داشته باشد. اما به طور کلی می‌توان گفت قیمت برای خرید خانه یا اجاره آپارتمان در امتداد خیابان شریعتی رو به جنوب کاهش می‌یابد.

اجاره و خرید خانه در شریعتی و محله‌های منتهی به آن

خیابان شریعتی از محله‌های و مناطق مختلفی تشکیل شده است. این خیابان در مسیر خود از مناطق شهرداری 1، 3، 4 و 7 عبور می‌کند. شروع این خیابان از میدان قدس و محله تجریش است. در ادامه به خیابان‌های قیطریه، خیابان پل رومی و خیابان الهیه می‌رسد. خیابان شریعتی در امتداد خود به سمت جنوب، اتوبان صدر را قطع می‌کند و این بخش از خیابان شریعتی به پل صدر معروف است.

در ادامه خیابان شریعتی، از محله‌های معروف و مناسب برای اجاره خانه و خرید آپارتمان محله‌های قلهک، دولت و خیابان ظفر است. خیابان میرداماد که یکی از خیابان‌های معروف است از خیابان شریعتی شروع شده و به خیابان ولیعصر می‌رسد. بلوار میرداماد نیز یکی از مناطقی است که افراد زیادی تمایل به خرید خانه در این منطقه دارند.

اجاره و خرید خانه در شریعتی انتخابی وسیع است. محله‌های مختلف قیمت‌های مختلفی برای خرید و اجاره آپارتمان دارند و تصمیم به خرید ملک یا اجاره آن، بسته به منطقه‌ای که ملک در آن قرار گرفته می‌تواند با ارقام مختلفی معامله شود. بررسی بخش اجاره خانه و اجاره آپارتمان در سایت کیلید در این زمینه کارگشا خواهد بود.

زندگی در خیابان شریعتی

زندگی در خیابان شریعتی و محله‌های اطراف آن از نظر دسترسی به خیابان‌های اصلی و ایستگاه‌‌های مترو بسیار آسان است. وجود ایستگاه های متعدد مترو در سراسر خیابان شریعتی باعث شده تا تردد به سایر نقاط تهران برای ساکنین این منطقه آسان شود. از طرف دیگر در بخش‌های شمالی خیابان شریعتی، دسترسی آسان به میدان‌ قدس و میدان تجریش یک مزیت محسوب می‌شود.

خیابان شریعتی یک خیابان تجاری و اداری است. در سرتاسر این خیابان مغازه‌های مختلفی در حال کسب و کار هستند، نزدیکی به مراکز تجاری و اداری برای افرادی که در منطقه شریعتی شاغل هستند بسیار مهم است. در محله‌های منتهی به خیابان شریعتی، خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های بسیاری برای سکونت وجود دارد.

در بخش شمالی خیابان شریعتی، محله‌های قیطریه، دولت و قلهک به عنوان محله‌های مناسب برای سکونت معرفی می‌شوند. زندگی در این محله‌های می‌تواند سکون و آرامش یک محله مرفه را در کنار دسترسی آسان به بخش‌های تجاری و امکانات رفاهی برای ساکنین فراهم کند. در این محله های با قیمت‌های مختلفی می‌توان اقدام به خرید آپارتمان یا اجاره خانه کرد. بعضی از موقعیت‌ها مانند محله قیطریه دارای بخش‌های قدیمی و بخش‌های جدید هستند، که می‌توان با توجه به این مرزبندی‌ها اقدام به خرید یا اجاره خانه‌های قدیمی یا نوساز کرد.

محله دولت و قلهک اما جزو محله‌های جدید محسوب می‌شوند، بافت بیشتر خانه‌ها در این محله‌ها، آپارتمان‌های نوساز است که با متراژ‌های مختلفی قدرت انتخاب به افراد برای سکونت می‌دهند. در امتداد خیابان شریعتی،‌محله صدر نیز یکی از محله‌های مناسب برای سکونت معرفی می‌شود. امکانات رفاهی و تفریحی در خیابان شریعتی به هیچ عنوان محدود نیست و ساکنین این محله‌ها از رفاه و آرامش خوبی بهره‌مند هستند.

خیابان شریعتی می‌تواند محل سکونت خوبی برای افراد با سلیقه‌های متفاوت باشد. بسته به محله‌ای که در خیابان شریعتی انتخاب می‌شود، می‌توان امکانات محله و رفاه و آرامش آن را بررسی کرد. متراژ‌های متفاوت و ساختمان‌های قدیمی و نوساز باعث شده تا شریعتی برای همه افراد با بودجه‌های مختلف قدرت خرید و اجاره خانه را بدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان