اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970805324115904

مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید (Razer Blade) با حافظه دوگانه

کد: 13970805324115904

https://goo.gl/7uJBzT

، تهران , (اخبار رسمی): ریزر (Razer) برندی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت می‌کند. با اینکه زمان زیادی از شروع فعالیت این شرکت نمی‌گذرد، اما توانسته است با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و تخصصی، اعتبار خوبی در میان کاربران به دست آورده و توجه گیمرهای حرفه‌ای را به سوی خود جلب کند.

 مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید با حافظه دوگانه Razer Blade 15
مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید با حافظه دوگانه Razer Blade 15

ریزر Razer برندی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت می‌کند. این شرکت با تولید و عرضه محصولات باکیفیت و تخصصی، توجه گیمرهای حرفه‌ای را به سوی خود جلب کرده است

ریزر اخیرا یک لپ تاپ گیمینگ از سری بلید 15 را وارد بازار کرده است. این لپ تاپ از جهات زیادی مشابه مدلی است که قبلا از سوی این شرکت معرفی شده بود. اما تفاوت‌هایی همچون قیمت ارزان‌تر و بهره‌گیری از دو حافظه ذخیره‌سازی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

معرفی مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید با حافظه دوگانه Razer Blade 15

در ادامه مشخصات ظاهری و فنی لپ تاپ ریزر بلید 15 مرور خواهد شد.

Razer Blade 15، یک لپ تاپ گیمینگ با قدرت عملکرد بالا است که هم برای کار و هم بازی مناسب است. این لپ تاپ، یک مدل ارتقا یافته است که با حافظه دوگانه، فضای ذخیره‌سازی بسیار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در ساختار این محصول که با نام تجاری RazerBlade 15 Dual Storage Edition معرفی شده، علاوه بر یک حافظه SSD، یک هارد درایو معمولی نیز قرار داده شده است.

این موضوع باعث می‌شود کاربر دو گزینه مجزا برای ذخیره سازی فایل‌های خود داشته باشد. شاید این نوع ساختار سخت افزاری یک قابلیت جدید در تولید لپ تاپ محسوب نشود؛ اما در مورد Razer Blade 15 می‌توان اطمینان داشت که علاوه بر خرید یک لپ تاپ گیمینگ با حافظه دوگانه، محصولی دریافت می‌شود که تنها 0.78 اینچ ضخامت داشته و نسبت به محصولات مشابهی که توسط دیگر برندها تولید شده‌اند سبک‌تر و باریک‌تر است. شاید بتوان گفت عرضه مدل جدید لپ تاپ بلید 15 یک اقدام هوشمندانه از سوی شرکت ریزر است.

این کمپانی با ارائه یک لپ تاپ پایین رده می‌تواند مشتریانی را که احتمالا به دلیل قیمت بالای لپ تاپ‌های گیمینگ، از خرید آن صرف نظر می‌کردند به سمت محصولات سری بلید خود سوق دهد.

علاوه بر این، بلید 15 جدید یک انتخاب ایده‌آل و مناسب برای آن دسته از کاربرانی است که به قدرت پردازش بالایی نیاز ندارند. از دیگر تغییراتی که در نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ بلید Blade 15 اعمال شده می‌توان به حذف شدن محفظه خنک کننده بخار اشاره کرد.

مانیتور این لپ تاپ گیمینگ، یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است که به پنل IPS مجهز بوده و تصاویر را با رزولوشن 1920*1080 پیکسل نشان می‌دهد. به علاوه با بهره‌گیری از روش کروما، نور پس زمینه صفحه کلید را ارائه می‌کند.

این محصول به پردازنده اینتل Core i7-8750H مجهز شده است. کارت گرافیک آن نیز یک مدل پایین رده GTX1060 مکس کیو است.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]