اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970805324159940

برطرف کردن مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷

کد: 13970805324159940

https://goo.gl/sEgQUY

، تهران , (اخبار رسمی): مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ برای همه کسانی که اولین بار از نرم فتوشاپ را نصب کرده‌اند پیش خواهد آمد. چرا که این نرم افزار به‌صورت پیش فرض روی تنظیمات فارسی نویسی تنظیم نشده است. در این مقاله از سری مقالات آموزش فتوشاپ به حل مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ پرداخته خواهد شد.

برطرف کردن مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷
برطرف کردن مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷

حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷

برای حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ یا به عبارتی مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ چند مرحله بسیار ساده را باید انجام داد.

ابتدا از مسیر  Edit >> preferences >> type  وارد پنجره مربوط به تایپ شده از این پنجره مطابق با تصاویر زیر، تیک گزینه Middle Eastern and south Asian را فعال کرد.

پس از فعال کردن تیک گزینه Middle Eastern and south Asian نرم افزار فتوشاپ را بسته و دوباره باز کنید. بعد از باز کردن دوباره نرم افزار فتوشاپ باید از مسیر Type >> language option تیک گزینه Middle Eastern Featuer را فعال کرد تا مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ را حل کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر، فیلم آموزشی مقاله مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ را بطور کامل مشاهده و یا به سایت آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران مراجعه کنند و با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ علاوه بر یادگیری کامل اصول کار با فتوشاپ مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران

رکز آموزش نرم افزار های کامپیوتری - حسابداری - ICDL - برنامه نویسی - سخت افزار و ...

اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش