اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970805324189493

مشاورین فناوری اطلاعات چینود استخدام می‌کند

کد: 13970805324189493

https://goo.gl/yCjVYg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت بازاریاب استخدام می‌کند.

مشاورین فناوری اطلاعات چینود استخدام می‌کند
مشاورین فناوری اطلاعات چینود استخدام می‌کند

شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود با هدف معرفی خدمات شرکت و جذب مشتری، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای بازاریاب:

1- روابط عمومی بالا

2- آشنایی با شبکه

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود  با ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه‌های کامپیوتری - هوش تجاری - امنیت شبکه - طراحی وب و سئو - نصب و پشتیبانی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه (voip)، یکی از فعالان عرصه فناوری اطلاعات در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت آی تی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاورین فناوری اطلاعات چینود

شرکت خدمات شبکه چینود با مشارکت جمعی از متخصصان در صنعت انفورماتیک, با هدف ارتقاء سطح علمی و فنی تاسیس شده است. این شرکت با ارائه جدیدترین تکنولوژی ها در عرصه IT و با مشارکت متخصصین مجرب در انجام پروژه های شبکه های کامپیوتری گامی استوار برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]