اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324317871

ثبت نام در دوره جدید «چگونه نظارت کنیم؟»

کد: 13970806324317871

https://goo.gl/AHYCfK

، تهران , (اخبار رسمی): این دوره به منظور آشنایی با نکات مهم حوزه نظارت است که باعث می‌شود شخص بتواند مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهد.

در دوره جدید «چگونه نظارت کنیم؟» ثبت نام کنید.
چگونه نظارت کنیم؟ ویژه مهندسان ناظر عمران و معماری

هر مهندس ناظری باید به وظایف و نقش خود در حیطه دستگاه نظارت به صورت کامل آگاه باشد تا گرفتار مسائل و مشکلات احتمالی نشود

چگونه نظارت کنیم؟

ثبت نام دوره جدید «چگونه نظارت کنیم؟» در موسسه سرا شروع شده است. همه مهندسان ناظر اعم از رشته عمران و معماری می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

این دوره به منظور آشنایی با نکات مهم حوزه نظارت است که باعث می‌شود شخص بتواند مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهند. هر مهندس ناظری باید به وظایف و نقش خود در حیطه دستگاه نظارت به صورت کامل آگاه باشد تا گرفتار مسائل و مشکلات احتمالی نشود.

اگر خبرهای حادثه‌های ساختمانی را دنبال کرده باشید خواهید دید که بسیاری از مقصران حادثه که متحمل خسارت و غرامت شده‌اند به علت عدم آشنایی کافی به مسئولیت‌ها و گزارش‌هایی که باید در موعدهای مقرر ارسال می‌کردند درگیر این اتفاق شده‌اند. لذا هر مهندس ناظری باید به روش‌های گزارش نویسی و چالش‌های این موضوع آگاه باشد تا بتواند بهترین عملکرد را ارائه بدهد.

در موسسه سرا به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از این ناآگاهی، دوره‌ای تحت عنوان دوره «چگونه نظارت کنیم؟» برگزار می‌شود تا بتوان برای حل این مشکل از دانش‌های دکتر آرمانپور بهره برد.

برخی از سرفصل‌های دوره چگونه نظارت کنیم:

- آشنایی با فعالیت‌های لازم از زمان صدور پروانه به عنوان ناظر تا زمان فعال کردن کارتابل نظارت در سامانه سازمان

- نکات مربوط به تنظیم کارتابل در سامانه ارجاع نظارت

- نکات مربوط به قبل از پذیرش کار نظارت

- اقداماتی که نیاز است توسط ناظر پس از پذیرفتن کار نظارت تا زمان شروع به کار عملیات ساختمانی انجام پذیرد

- آشنایی با کلیات، نحوه برخورد و اتخاذ استراتژی‌های لازم جهت انجام بازدیدهای دوره‌ای توسط ناظر و الزامات قانونی آن‌ها

- وظایف ناظر از لحاظ تعداد دفعات و زمان‌های بازدید، ارائه گزارش‌های مرحله‌ای و نحوه مستندسازی گزارش و الزامات قانونی آن‌ها

- آشنایی با نحوه گزارش‌دهی از زمان شروع به کار تا پایان سفت کاری

-آشنایی با زمان نحوه گزارش دهی مراحل نازک کاری تا پایان کار

علاقه‌مندان برای ثبت نام و مشاهده سایر سرفصل‌ها و اطلاعات کامل می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش