اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708073246810090

برای یافتن شغل مناسب چه کاری باید انجام دهیم؟

بیکاریم چون نمی‌دانیم کجا دنبال کار بگردیم!

کد: 139708073246810090

https://goo.gl/Q3BzXY

، تهران , (اخبار رسمی): جاب ویژن بستری برای دریافت آخرین فرصت‌های استخدام در معتبرترین سازمان‌های کشور است. کارجویان با ثبت‌نام در جاب‌ویژن می‌توانند از فرصت‌های آن به خوبی استفاده کنند.

بیکاریم چون نمی‌دانیم کجا دنبال کار بگردیم!
بیکاریم چون نمی‌دانیم کجا دنبال کار بگردیم!

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 20 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند. طبیعتا این مساله دلایل متعددی دارد اما یکی از دلایل مهم که شاید کمتر به آن توجه شده باشد، ضعف در اطلاع رسانی و عدم آگاهی از فرصت‌های شغلی در بازار کار است. 

برای حل این مشکل جمعی از نخبگان دانشگاه شریف به پشتوانه برگزاری موفق 9 دوره نمایشگاه کار با راه اندازی سایت «جاب ویژن» توانسته‌اند اعتماد 2000 سازمان معتبر از جمله اسنپ، ایرانسل، بانک خاورمیانه، سایپا، یونیلیور، هایپر استار و استیل البرز را برای جذب نیروهای متخصص جلب کنند. تاکنون متخصصان زیادی به کمک جاب ویژن توانسته‌اند به استخدام این سازمان‌ها در بیایند. 

امکان ساخت رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی:

در جاب ویژن با تکمیل رزومه فارسی، 85 درصد رزومه انگلیسی هم به طور خودکار تکمیل می‌شود. 

خودشناسی و ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی و فردی:

با شرکت در آزمون‌های ارزیابی و خودشناسی جاب‌ویژن می‌توان علایق و تمایلات شخصیتی و شغلی خود را بهتر شناخت. این امر موجب انتخاب آگاهانه‌تر مشاغل می‌شود.

جستجوی فرصت‌های شغلی براساس سیستم هوشمند انطباق: 

به کمک سیستم هوشمند انطباق، کارجو پیش از ارسال رزومه دقیقا مطلع خواهد شد که رزومه‌اش با هر موقعیت شغلی چه میزان انطباق دارد. حتی می‌تواند تمام موقعیت‌های شغلی را بر اساس میزان انطباق با رزومه خود، مرتب کند. 

علاقه‌مندان و جویندگان کار متناسب با توانمندی‌های خود می‌توانند به سایت جاب ویژن مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاب ویژن

جاب ویژن مجموعه ای است که از دل نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف برخاسته است و با اندوخته تجربه برگزاری موفق ۹ دوره و به پشتوانه دیتابیسی غنی از کارجویان و فارغ التحصیلان معتبرترین دانشگاههای کشور وارد فضای جذب و گزینش نیروی انسانی شده است تا به عنوان اولین ارائه دهنده بسته جامع خدمات کارمندیابی و استخدام در ایران، همراه سازمانها در تمامی مراحل استخدام باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام