اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708073248410050

ویژه نامه سال 2019 میلادی روزنامه آلیک

کد: 139708073248410050

https://goo.gl/ccT257

، تهران , (اخبار رسمی): ویژه نامه روزنامه آلیک علاوه بر درج تبریکات سال نو میلادی، به معرفی خدمات و مشاغل آگهی‌دهندگان از صنایع مختلف در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌پردازد و با سیستم توزیع حرفه‌ای، آن را به صورت رایگان در اختیار مشترکان و همچنین مراکز اقتصادی و صنعتی، سفارت خانه‌ها و اتاق‌های بازرگانی فعال کشور قرار می‌دهد.

ویژه نامه سال 2019 میلادی روزنامه آلیک
ویژه نامه سال 2018

با توجه به مقبولیت و گستردگی توزیع این ویژه نامه در بین مخاطبان داخل و خارج کشور، خصوصاً کشور ارمنستان که روابط اقتصادی و تجاری گسترده‌ای با کشور ایران دارد این ویژه‌نامه فرصت مناسبی جهت درج...

روزنامه دو زبانه «آلیک» (فارسی/ارمنی) با سابقه 87 سال انتشار بی وقفه یکی از معتبرترین روزنامه‌های ایران و همچنین جز روزنامه‌های برتر ارمنی زبان دنیا است. از این رو علاوه بر تهران و شهرهای مختلف ایران در بیش از 30 کشور دنیا خصوصاً ارمنستان مخاطبان بی‌شماری دارد که اخبار و اطلاعات منتشر شده را هر روز از طریق رسانه آنلاین این مجموعه، به آدرس www.alikonline.ir مطالعه می کنند.

هیئت مدیره «آلیک» هر ساله همزمان با سال نو میلادی ویژه نامه ای با کیفیت بالا و چاپ وزین با تیراژ 10000 نسخه منتشر می‌کند.

این ویژه نامه علاوه بر درج تبریکات سال نو میلادی به معرفی خدمات و مشاغل آگهی‌دهندگان از صنوف و صنایع مختلف در عرصه داخلی و بین المللی می‌پردازد و با سیستم توزیع حرفه ای، آن را بصورت رایگان در اختیار مشترکان خود و همچنین مراکز اقتصادی و صنعتی، سفارت خانه‌ها و اتاق‌های بازرگانی فعال کشور قرار می‌دهد.

با توجه به مقبولیت و گستردگی توزیع این ویژه نامه در بین مخاطبان داخل و خارج کشور، خصوصاً کشور ارمنستان که روابط اقتصادی و تجاری گسترده‌ای با کشور ایران دارد این ویژه‌نامه فرصت مناسبی جهت درج پیام‌های بازرگانی و معرفی محصولات، خدمات و حرفه اشخاص و کسب‌وکارها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلیک

چاپخانه «آلیک» با بیش از هشت دهه سابقه و تخصص در صنعت چاپ، با امکان ارائه کلیه خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ و دارا بودن موقعیت مکانی مناسب (خارج از محدوده طرح ترافیک) آماده ارائه کلیه خدمات چاپی می باشد. این چاپخانه که مجهز به دستگاه های هایدلبرگ و همچنین دستگاه های دیجیتال است، با استفاده از کادری مجرب در بخش طراحی و چاپ، قادر به انجام کلیه امور مشاوره و چاپ های سفارشی و عمومی، محصولات...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها