اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970807324975904

قسمت اول

مدت زمان کافی برای نگهداری تصاویر دوربین مداربسته

کد: 13970807324975904

https://goo.gl/AGfDSo

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از آیتم‌های مهم در مبحث سیستم‌های نظارت تصویری این است که تصاویر دریافت شده توسط دوربین‌های مداربسته تا چه مدت در سیستم نگهداری می‌شوند. اخیرا نظرسنجی که توسط IPVM انجام شده و در آن از پیمانکاران و کارشناسان نصب دوربین مداربسته و سیستم‎‌های نظارت تصویری، در مورد این موضوع نکاتی مطرح شده است.

مدت زمان کافی برای نگهداری تصاویر دوربین مداربسته
مدت زمان کافی برای نگهداری تصاویر دوربین مداربسته

یکی از آیتم‌های مهم در مبحث سیستم‌های نظارت تصویری این است که تصاویر دریافت شده توسط دوربین‌های مداربسته تا چه مدت در سیستم نگهداری می‌شوند

طبق نظرسنجی انجام شده توسط IPVM، بسیاری از این افراد گفته‌اند که تصاویر ضبط شده با دوربین مداربسته، حداقل به مدت یک ماه در این سیستم‌ها باقی می‌مانند. آنها معتقدند بدون توجه به نوع و قیمت هارد دیسکی که در سیستم امنیتی نصب شده است، تا یک ماه می‌توان از نگهداری تصاویر و مستندات اطمینان داشت.

برای نگهداری تصاویر دوربین مداربسته، چه مدت زمانی کافی است؟

در ادامه برخی از پاسخ‌های ارائه شده در این نظرسنجی بیان شده و دلایل کاربران بررسی می‌شود.

در نظرسنجی انجام شده توسط IPVM از 150 نفر دعوت شد که در میان آن‌ها فروشنده دوربین مداربسته و پیمانکارانی که پروژه‌های بزرگ تجهیزات نظارت تصویری را به عهده دارند وجود داشت. طبق نتایج به دست آمده، حدود 70 درصد این افراد مدت زمان کافی برای نگهداری دیتاهای دوربین مداربسته را، به طور میانگین یک ماه می‌دانند.

در حقیقت، این مدت زمان به عنوان یک استاندارد شناخته شده و اغلب فروشندگان و پخش‌کنندگان سیستم‌های نظارتی، زمان 30 روزه را به عنوان انتظار مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

به نظر این اشخاص، غالبا مشتریان به دلایل زیر، با این استاندارد اعلام شده موافق هستند:

1- اگر دلایل دیگری مبنی بر میزان کمتر یا بیشتر حافظه ذخیره‌سازی وجود داشته باشد، بازه سی روزه را بیشتر می‌کنند.

2- مدت زمان نگهداری تصاویر، با توجه به سرعت ضبط داده‌ها در فضای تجاری و همچنین میزان حافظه ذخیره‌سازی مورد نیاز تعیین می‌شود.

3- به طور معمول در صنایع، این مدت زمان کافی بوده و دلیل منطقی برای نگهداری داده‌های دریافت شده بیشتر از مدت یک ماه وجود ندارد.

4- بیشتر مشتریان و کاربران این عرصه، فعالیت‌های خود را بر اساس زمان استاندارد 30 روزه برنامه‌ریزی می‌کنند. البته گروهی از کاربران نیز به دلیل انجام فعالیت‌های خاص صنعتی، باید یک مدت زمان معین در اختیار داشته باشند.

البته، کارشناسان علاوه بر در نظر گرفتن انتظارات و توقعات مشتریان خود، توصیه‌های مهم و کاربردی برای آن‌ها دارند:

1- بهتر است برای آرشیو کردن تصاویر دوربین مدار بسته، حتی المقدور بیشترین زمانی را که در محل کار حضور ندارید در نظر بگیرید.

همچنین مدت زمان رسیدن تکنسین سیستم‌های نظارتی برای تعمیر و سرویس دوربین‌های مداربسته نیز نکته بسیار مهمی است که نباید فراموش شود.

2- همیشه باید این احتمال را داد که در صورت بروز یک اتفاق نیاز به مرور تصاویر دوربین خواهد بود. به عنوان مثال برای مرور تصاویر یک تصادف، فقط 2 هفته زمان نیاز است که از حادثه مطلع شوید و به مرور ویدئوها بپردازید.

علاوه بر موارد ذکر شده، آیتم‌ها و نکات تکمیلی مهم دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که در مقاله بعدی با همین عنوان ذکر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی