اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708093250710107

بررسی بازار جهانی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی

کد: 139708093250710107

https://goo.gl/XkwSp8

، تهران , (اخبار رسمی): در این گزارش، بازار بین‌المللی پلیمرهای HDPE و LLDPE، سهم بازار کشورهای اصلی، وضعیت عرضه و تقاضا، پیش‌بینی رشد مصرف و تحولات قیمت پلی اتیلن سنگین و سبک خطی در سطح جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی بازار جهانی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی
بررسی بازار جهانی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی

در این گزارش سهم بازار کشورهای اصلی، وضعیت عرضه و تقاضا، پیش‌بینی رشد مصرف و قیمت پلی‌اتیلن در سطح جهانی بررسی شده است

پلی‌اتیلن یکی از اعضا خانواده مهم پلی‌الفین‌ها است. پلی‌اتیلن جز گروه پلاستیک‌های گرمانرم قرار می‌گیرد که در اثر گرمادهی تخریب نشده و با رسیدن به دمای ذوب به مایع تبدیل می‌شوند. این پلیمر متداول‌ترین پلاستیک مصرفی در جهان است. محصولات HDPE شامل بطری‌های قالبگیری فشاری، فیلم‌های ساختمانی، سطل‌های زباله، لوله‌های آب، درپوش بطری و اسباب‌بازی‌های قالبگیری تزریقی می‌شود و از کاربردهای LLDPE می‌توان به فیلم بسته‌بندی، روکش کابل، اسباب‌بازی، ظروف و لوله اشاره کرد. بیشترین کاربرد این ماده به علت استحکام، انعطاف‌پذیری و شفافیت نسبی در صنعت فیلم بسته‌بندی می‌باشد.

میزان تولید جهانی پلی‌اتیلن سنگین (HDPE) در سال 2015 به 6/38 میلیون تن افزایش یافته است که در حدود 45 درصد کل پلی‌اتیلن تولیدی را تشکیل می‌دهد. از لحاظ حجم تولید HDPE سومین ماده پلاستیکی در جهان پس از پلی ونیل کلراید و پلی‌پروپیلن می‌باشد. ظرفیت اسمی تولید HDPE در سال 2015 برابر 4/46 میلیون تن بوده است. در این میان در حدود 61 درصد از واحدهای دوغابی مرسوم و باقیمانده تولیدات با استفاده از تکنولوژی‌های دیگر، تولید شده‌اند.

پلی‌اتیلن سبک خطی (LLDPE) به عنوان دومین عضو مهم از خانواده پلی‌اتیلن در بازار جهانی مطرح است. ظرفیت جهانی تولید پلی‌اتیلن سبک خطی در سال 2015 در حدود 7/32 میلیون تن می‌باشد. میزان تولید جهانی پلی‌اتیلن سبک خطی در سال 2015 در حدود 4/28 میلیون تن بوده است که این میزان معادل 31 درصد کل تقاضای جهانی پلی‌اتیلن را شامل می‌شود. از این میزان تولید در حدود 6/19 درصد از طریق واحدهای فاز محلول و باقیمانده از واحدهای فاز گاز و سایر تکنولوژی‌ها تامین شده‌اند. تا سال 2019 پیش‌بینی می‌شود که سهم فاز محلول به 4/17 درصد کاهش یابد و در مقابل سهم واحدهای فاز گاز افزایش یابد.

موارد زیر سایر آمارها و دستاوردهای این تحقیق هستند:

- ظرفیت تولید جهانی

- شرکت‌های اصلی تولید کننده

- میزان تولید جهانی

- پیش بینی رشد تولیددر سال های آینده

- بخش بندی جغرافیایی تولید

- پیش‌بینی رشد مصرف

- بخش بندی جغرافیایی مصرف

- بخش بندی کاربردی مصرف

- بررسی قیمت جهانی

- منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه

- وضعیت عرضه محصول در منطقه

- شرکت‌های اصلی تولیدی منطقه

- وضعیت مصرف محصول در منطقه

- پیش‌بینی رشد مصرف منطقه

علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گروه تحلیل بازار پتروشیمی پترونومیکس به آدرس www.petronomics.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحلیل بازار پتروشیمی پترونومیکس

پترونومیکس بزرگترین مرجع ارائه دهنده اطلاعات بازار صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی آن در کشور است و طیف وسیعی از اطلاعات و خدمات مرتبط با بازار و اقتصاد صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته را به فعالان این حوزه ارائه می دهد. صنایع تحت پوشش پترونومیکس عبارتند از : بالا دست و پایین دست پتروشیمی محصولات شیمیایی کشاورزی و صنعتی پلاستیک و لاستیک و ماشین آلات آن رنگ و رزین و پوشش های صنعتی و..

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته