اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970809325245904

دلیل تعویض درام در هنگام شارژ کارتریج

کد: 13970809325245904

https://goo.gl/xWVVEm

، تهران , (اخبار رسمی): درام یکی از مواد مصرفی ماشین‌های اداری است که نقش بسیار مهمی در کارتریج دستگاه‌ها دارد. اگر کارتریج پرینتر خود را شارژ کنید و برای این کار از بهترین تونر موجود هم استفاده شود، در صورتی که درام مشکل داشته باشد، تمام اجزا تحت تاثیر قرار گرفته و نمی‌توان اسناد خود را با کیفیت مناسب چاپ کنید.

 دلیل تعویض درام در هنگام شارژ کارتریج
دلیل تعویض درام در هنگام شارژ کارتریج

درام از مواد مصرفی ماشین‌های اداری است که نقش بسیار مهمی در کارتریج دستگاه‌ها دارد. در صورتی که درام مشکل داشته باشد، تمام اجزا تحت تاثیر قرار گرفته و نمی‌توان اسناد را باکیفیت مناسب چاپ کرد

درام یکی از مواد مصرفی ماشین‌های اداری است که نقش بسیار مهمی در کارتریج دستگاه‌ها دارد. به عنوان مثال اگر کارتریج پرینتر خود را شارژ کرده و برای این کار از بهترین تونر موجود هم استفاده کنید، در صورتی که درام مشکل داشته باشد، تمام اجزا تحت تاثیر قرار گرفته و نمی‌توان اسناد خود را با کیفیت مناسب و دلخواه چاپ کرد.

چرا در هنگام شارژ کارتریج درام هم باید تعویض شود؟

به طور کلی دلایل مختلفی برای تعویض درام کارتریج وجود دارد که از جمله می‌توان به کیفیت پایین قطعه، آسیب دیدن آن و چاپ تعداد بالای برگه‌ها اشاره کرد.

کیفیت پایین

کارتریج و قطعات تشکیل‌دهنده آن بر اثر استفاده‌های طولانی مدت فرسوده می‌شوند و نیاز به تعویض دارند. ممکن است زمانی که برای اولین بار کارتریج دستگاه کپی یا پرینتر را شارژ می‌کنید، تصور کنید که نیازی به تعویض درام ندارید اما این نکته را از نباید از یاد برد که درام در صورت کهنه و فرسوده شدن تاثیر بسیار بدی روی کیفیت چاپ خواهد گذاشت.

آسیب دیدن درام

همان طور که گفته شد، قطعه درام در کارتریج اهمیت زیادی دارد و آسیب دیدن آن بر کیفیت چاپ تاثیر می‌گذارد. مثلا اگر درام دستگاه دچار خط و خش شود، این خط و خش‌ها بر روی کاغذ نیز منتقل شده و در چاپ دیده می‌شوند. البته نحوه استفاده از کارتریج نیز بر آسیب دیدن درام بی تاثیر نیست! اگر به صورت اتفاقی یک کاغذ منگنه‌دار را در پرینتر قرار دهید، درام دستگاه آسیب جدی خواهد دید.

تعداد چاپ

یکی دیگر از عواملی که بر کارکرد درام موثر است، تعداد برگه‌های چاپ شده است.

همچنین حجم بالای پرینت در مدت زمان کوتاه، موجب ضعیف شدن درام خواهد شد. مثلا پرینت گرفتن 100 برگ کاغذ به صورت متوالی در 1 ساعت، تاثیر مخرب‌تری نسبت به زمانی دارد که همین تعداد پرینت در طول 1 هفته گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی