اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708103253110130

فدراسیون همیشه بهترین‌ها را برای ورزشکاران خود می‌خواهد

کد: 139708103253110130

https://goo.gl/VjJyyS

، تهران , (اخبار رسمی): گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این روزها خیلی‌ها برای ورزشکاران پرورش اندام بر سر راه برگزار شدن یا برگزار نشدن جام الماس سینه چاک می‌دهند. غافل از اینکه از شرایط آنها آگاه باشند. عده‌ای در این بین تنها به منافع خود فکر می‌کنند و عده‌ای دیگر به اینکه مسابقه‌ای برگزار شود.

فدراسیون همیشه بهترین ها را برای ورزشکاران خود می خواهد
فدراسیون همیشه بهترین‌ها را برای ورزشکاران خود می‌خواهد

وضعیت و دغدغه‌های معشیتی مردم و اولویت‌هایی که برای ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام در زندگی فراتر از ورزش و نمایش بر روی استیج مسابقات به حساب می‌آید و شرایط اقتصادی جامعه، این روزها خیلی چیزها را در زندگی روزمره تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش وب سایت مکملی ها به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این روزها خیلی‌ها برای ورزشکاران پرورش اندام بر سر راه برگزار شدن یا برگزار نشدن جام الماس سینه چاک می‌دهند. غافل از اینکه از شرایط آنها آگاه باشند. عده‌ای در این بین تنها به منافع خود فکر می‌کنند و عده‌ای دیگر به اینکه مسابقه‌ای برگزار شود و آنها چند ساعتی را به تماشای آن بگذرانند.

در روزهایی که بسیاری از ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های بی اعتبار تشکیلاتی نظیر NPC و تشکیلات موازی دیگر هزینه‌های چند ۱۰ میلیونی پرداخت می‌کنند، بحث هزینه ۳ میلیونی رقابت‌های جام الماس خیلی‌ها را نگران کرده است. آنها در شرایطی به هزینه ۳ میلیونی رقابت‌های جام الماس خرده می‌گیرند که چشمان خود را بر روی هزینه‌های هنگفت رقابت‌های نامعتبر دیگر بسته‌اند. رقابت‌هایی که نه حکم آنها ارزش دارد و نه عنوان آنها قابل ارائه در مجامع ورزشی ایران است. اما جام الماس با ۱۲ کارت الیت که فدراسیون جهانی IFBB به ورزشکاران خود اهدا می‌کند و اعتبار آن هم بر هیچکسی پوشیده نیست، مخالفانی را با خود به همراه ساخته است که هیچ حکمت و دلیلی هم در پس این مخالفت نبوده و نیست.

آنها که از هزینه ۳ میلیونی مسابقات خرده می‌گیرند، شاید نمی‌دانند که قرار است به نفرات اول هر وزن و هر دسته قدی ۱۵ میلیون تومان به عنوان جایزه داده شود. شاید نمی‌دانند که نفرات دوم و سوم دسته‌های قدی و اوزان مختلف به ترتیب ۹ و ۶ میلیون تومان جایزه می‌گیرند که مجموع این مبالغ ۳۰ میلیون تومان می‌شود که با احتساب ۱۷ وزن و دسته قدی تنها ۵۱۰ میلیون تومان را به برگزارکنندگان تحمیل خواهد کرد، که البته این تنها بخشی از هزینه‌های مسابقاتی است که حالا خیلی‌ها نگران برگزار شدن و یا برگزار نشدن آن هستند.

البته هزینه‌های جانبی دیگری هم برای مسابقات تعریف شده است که در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن مجموع هزینه‌های مسابقات را به ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد رساند و این مبلغ تازه جدای از مبلغی است که فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB در قبال برگزاری مسابقات دریافت خواهد کرد.

ناگفته نماند که منابع درآمدی مسابقات هم کلاً مشخص و مبرهن است. در آمد ثبت نام از ورزشکاران، درآمد حاصل از ثبت نام متقاضیان شرکت در سمینارهای داوری و مربیگری و سمینار ماسکولار فیزیک که همه آنها شاید در بهترین وضعیت و در صورت استقبال خوب متقاضیان تنها هزینه‌های مسابقات را پوشش دهد و اینجا است که فدراسیون باید مبالغ مربوط به فدراسیون جهانی و … را به صورت سوبسید پرداخت کند.

مبلغی که قطعاً در این اوضاع و احوال اقتصادی کشور مبلغ کمی نخواهد بود و همین مبلغ می‌تواند در آستانه اعزام تیم‌های ملی به رقابت‌های جهانی اسپانیا هزینه مضاعفی را بر فدراسیون تحمیل کند. فدراسیونی که تا به امروز شاید برای، تامین هزینه‌های مربوط به حقوق کارمندان و هزینه‌های جاری فدراسیون با مشکل روبرو بوده است و باقی قضایا می‌ماند به درآمد حاصله از آموزش که بعضاً یا استان‌ها بنا به دلایلی آن را پرداخت نمی‌کنند و یا با گذشت زمان بسیار آن را می‌پردازند که آن هم دردی را از دردهای فدراسیون مداوا نخواهد کرد.

با این اوصاف و در شرایطی که تا به امروز هیچ حامی مالی خاصی حمایت مالی خود را از برگزاری مسابقات جام الماس اعلام نکرده است، اما باز فدراسیون اصرار به برگزاری مسابقات، آن هم به بهترین شکل ممکن را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی مکملی ها

همان طور که مستحضر هستید دوبیس در سال 1384 به منظور ایجاد سیستم مدرن جهت تولید ، بسته بندی ، و توزیع انواع مکمل های غذایی مورد مصرف ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی پدید آمد و در راستای تحقق این آرمان دوبیس اقدام به احداث یک سایت صنعتی جهت تولید به مساحت 6000 متر در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش