اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708123254810001

تجــربه‌ای نو در تجارت الکترونیک؛

فـــرادون، فروشگاه اینترنتی ایرانــی برای ایرانیــان

کد: 139708123254810001

https://goo.gl/TjNEde

، مشهد , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی فرادون با هدف تامین خواسته‌ها و ارزش آفرینی برای تمامی اقشار جامعه و گروه‌های گوناگون سنی، شغلی، درآمدی و تولیدکنندگان و پوشش سلایق همه مصرف‌کنندگان، جهت فراهم کردن تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید کالاهای ایرانی و بومی برای مشتریان راه اندازی شد.

فـــرادون: فروشگاه اینترنتی ایرانــی برای ایرانیــان
و صدها سورپرایز و جوایز دیگر ...

فــرادون، جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی کالاهای ایرانـی و بومـی؛ با ارائه محصولاتی با بهترین کیفیت، مطلوب‌ترین قیمت‌ها و مشاوره رایگان و تخصصی در faradoon.com همراه مردم ایران است

دسترسی به بهترین برندهای ایرانی با فـــرادون

با توجه به توسعه روز افزون اینترنت و شرایط کسب و کار و جامعه، روش‌های خرید به کلی دگرگون شده است و افراد تمایل بیشتری به خرید اینترنتی محصول پیدا کرده‌اند که این موضوع دارای مزیت‌های بسیاری است. امروزه با توجه به شکل‌گیری انواع فروشگاه‌های اینترنتی با برندهای مختلف در زمینه‌های گوناگون، فرادون بر آن شد تا جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی کالاهای ایرانی در زمینه مواد غذایی، زیبایی و سلامت، کالای خانگی، کالای دیجیتال، گل و... را با هدف ارائه محصولاتی با بهترین کیفیت و مطلوب‌ترین قیمت‌ها به همراه مشاوره رایگان و تخصصی، تنها با در نظر گرفتن رضایت کامل مشتری راه اندازی کند.

همه می‌دانند که تولیدات داخلی و همچنین بخش صادرات نقش به سزایی در توسعه اقتصادی و آبادانی کشور دارند. به همین منظور، فرادون تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن زیرساختی مناسب برای پیشبرد این هدف به کار گرفته است و از تمام تولیدکنندگان داخلی و محصولات آنها حمایت کرده و همکاری‌های لازم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب که رضایت 100 درصدی مشتریان است خواهد داشت.

فکر اولیه راه اندازی محیطی برای فروش آنلاین کالاهای ایرانی به سال‌ها پیش برمی‌گردد که به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم در کشور برای خرید اینترنتی این امر مسکوت ماند. سرانجام پس از مطالعات کارشناسی در مورد خرید اینترنتی محصولات به صورت عمده، جزئی و بازار کالاهای ایرانی، همچنین تحلیل بازار فروش اینترنتی این قبیل محصولات، فروشگاه اینترنتی فرادون در سال 1395 تاسیس شد.

کیفیت دستور کار ما است

فرادون با ارائه محصولات از برندهای معتبر ایرانی، سعی در تامین خواسته‌ها و ارزش آفرینی برای تمامی اقشار جامعه و گروه‌های گوناگون سنی، شغلی، درآمدی و تولیدکنندگان و پوشش سلایق همه مصرف‌کنندگان دارد و تمام تلاش خود را در پیشبرد و اعتلای کسب و کار و برندهای ایرانی به کار گرفته است.

فرادون امیدوار است با نظرات و انتقادات سازنده خود در مورد کالاهای ایرانی کمک شایانی در انتخاب این کالاها به مصرف کنندگان نهایی کرده و همچنین راهنمای تولیدکنندگان در ارائه محصولات با کیفیت بیشتر باشد.

چون لایقش هستید

راهبرد اصلی مدیران فروشگاه اینترنتی فرادون از همان ابتدا، ایجاد بالاترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت و توسعه بازار کالاهای ایرانی را صرفا در گرو رضایت مشتریان از این محصولات می‌دانند، زیرا می‌دانند که در دنیای پر رقابت امروز، با ابزارهای ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه‌های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود و لذا سعی کرده به جای صرف بودجه‌های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثری رضایت مشتریان کند، همچنین در آبادانی و سازندگی ایران سهم کوچکی داشته باشد.

چـــرا فـــرادون؟

1- توسعه بازار و کسب و کار ایرانی
2- شناخت هرچه بیشتر از برندهای ایرانی و محصولات داخلی
3- راهنمایی به مصرف کننده نهایی در انتخاب کالاهای ایرانی در هنگام خرید
4- راهنمایی به تولیدکنندگان در جهت بهبود کیفیت کالاهای ایرانی با ثبت بازخورد نظر مشتریان
5- مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان فرادون
6- تحویل سریع و آسون

بهترین چیزی که ما متخصص آن هستیم

صاحب امتیاز فرادون شرکت سرمایه گذاری گروه کارخانجات پارت لاستیک خراسان است، گروه کارخانجات پارت لاستیک (15 مجموعه صنعتی با بیش از 2500 پرسنل) با بیش از چندین دهه سابقه و خدمت در زمینه صنعت خودرو، صنایع وابسته و صنعت غذا، اینک تلاش دارد در بهبود فضای کسب و کار و کالاهای ایرانی قدم بردارد.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر و همچنین همکاری با فرادون می‌توانند از طریق وب‌سایت http://faradoon.com و ایمیل [email protected] و یا با شماره تلفن‌های 05135410529 و 09153111903 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فرادون

فــرادون: جامع ترین فروشگاه اینترنتی کالاهای ایرانـی و بومـی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]