اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970812325696228

بیمه مسافرتی، از الزامات هر سفر!

کد: 13970812325696228

https://goo.gl/QpaecX

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه‌های مسافرتی یکی از بهترین گزینه‌های ارائه شده توسط بیمه است برای آنکه بتوان سفری بدون دغدغه و نگرانی داشت. بیمه‌های مسافرتی چه در سفرهای خارجی و چه در سفرهای داخلی موارد متعددی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

بیمه مسافرتی، از الزامات هر سفر!
بیمه مسافرتی، از الزامات هر سفر!

در جامعه امروزی که هر لحظه می‌توان یک خطر برای جان و مال افراد متصور شد، بیمه یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند سبب اطمینان خاطر همگان شود. شرکت‌های بیمه به مناسب‌های گوناگون که ممکن است آسیب و خسارتی به مردم وارد شود، خدمات متنوعی ارائه می‌دهند که در پی آن افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شده و درصدد جبران آسیب‌های احتمالی برآیند. یکی از آن مناسبت‌ها در زندگی ما، سفر است که شرکت‌های بیمه برای این دوران بیمه‌های مسافرتی را تدارک دیده‌اند تا ما در زمان سفر بتوانیم بدون دغدغه و نگرانی از سفر خود بهترین بهره را ببریم.

بسیاری از افراد بر این باورند که بیمه‌های مسافرتی هزینه‌های سفر را بالا می‌برند اما باید بگوییم عدم استفاده از آنها نیز در هنگام وقوع حوادث می‌تواند ضرر و زیان جبران ناپذیری بر ما تحمیل کند، پس چه بهتر که با پرداخت مبلغ اندکی، هم حس اطمینان خاطر را در خود زنده کنیم و هم خسارت‌های احتمالی را از بین ببریم.

بیمه‌های مسافرتی در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند

بیمه‌های مسافرتی چه در سفرهای خارجی و چه در سفرهای داخلی موارد متعددی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. برخی از این موارد عبارتند از:

- هزینه‌های پزشکی

- لغو سفر

- مرگ تصادفی

- سوانح هوایی

- از بین رفتن اسباب سفر

- گم کردن چمدان‌ها و وسایل

- و سایر پوشش‌ها

موارد گفته شده در بین شرکت‌های بیمه متفاوت هستند اما این تفاوت عموما در جزئیات بوده و اکثر شرکت‌ها کلیه حوادث و خسارات احتمالی یک سفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. در ادامه شرحی کوتاه در خصوص موارد فوق برایتان ارائه می‌دهیم.

هزینه‌های پزشکی

هزینه‌های پزشکی و بستری در خارج از ایران، موردی است که بیمه‌های مسافرتی آن را تحت پوشش خود دارند به این صورت که اگر فرد بیمه شده نیاز به درمان پزشکی داشته باشد، هزینه‌های آن تا سقف مبلغ بیمه نامه به او پرداخت می‌شود. در مواردی هم که فرد نیاز به انتقال به یک مرکز مجهز داشته باشد یا بخواهد به کشورش باز گردد، بیمه هزینه‌های وی را پرداخت می‌کند.

لغو سفر گاه ممکن است به دلایل متعددی چون شرایط امنیتی، از دست دادن پرواز به دلیل زمان‌بندی خطوط هوایی، ابلاغ مقامات رسمی، فراخوانده شدن به خدمت سربازی، ممنوعیت دولتی سفر به مقصد مورد نظر، مرگ، بیماری، بارداری، هواپیما ربایی و ... سفر با مواردی چون لغو، کاهش زمان سفر، تاخیر در سفر و اجبار به بازگشت رو به رو شود که این امر برای مسافر ضرر و زیان مالی به همراه خواهد داشت؛ در چنین شرایطی بیمه مسافرتی بر اساس مقررات خود، ضرر و زیان افراد را پرداخت خواهد کرد.

مرگ تصادفی پرداخت هزینه خاکسپاری در خارج از کشور یا بازگرداندن متوفی به کشور یکی از مواردی است که بیمه‌های مسافرتی آن را تحت پوشش دارند. اگر فرد دارای بیمه در حین سفر از دنیا برود، شرکت بیمه مطابق قرارداد، وی را به کشور باز گردانده یا شرایط تدفین وی را فراهم می‌کند.

گم کردن، دزدیده شدن و آسیب دیدن وسایل سفر، مدارک و اموال

در صورتی که در زمان ورود مسافر مدارک یا لوازم وی گم شود و پس از گذشت چند ساعت یافت نشود، او به صورت رایگان به هتل برده شده و بعد از چند روز به صورت کاملا رایگان به کشور بازگردانده خواهد شد. از طرف دیگر در صورت تعویق در تحویل بار، نیازهای ضروری برای مسافر فراهم می‌شود تا هنگامی که بار به دستش برسد.

تهیه بیمه نامه

مسافران جهت تهیه بیمه نامه باید همزمان با رزرو سفر، محل اقامت و پروازشان اقدام کنند تا آن بیمه نامه پیش از سفر در اختیار آنها قرار بگیرد. برای سرعت بخشیدن به مراحل دریافت بیمه نامه، مسافران می‌توانند از بیمه اینترنتی استفاده کنند تا مراحل دریافت بیمه مسافرتی تسهیل شود.

بیمه نامه دارای انواع گوناگونی است که بستگی به نیاز درخواست کننده دارد. برخی از بیمه نامه‌ها برای چند سفر یا تعداد نامحدودی سفر در یک بازه زمانی خاص، تهیه می‌شود که در نوع تامین مخارج آنها تفاوت‌هایی وجود دارد و سطح پوشش آنها نیز متغیر است. برخی از بیمه نامه‌ها سطح بیشتری از هزینه‌های پزشکی را متقبل می‌شوند که عموما این نوع از بیمه‌ها برای کشورهایی است که دارای هزینه پزشکی بالایی هستند و بدون داشتن بیمه مشکلات بسیاری برای مسافر ایجاد می‌کنند.

موارد اختیاری در برخی از بیمه‌های مسافرتی، مواردی وجود دارد که به صورت اختیاری توسط متفاضی بیمه انتخاب می‌شود که البته این امر بین شرکت‌های گوناگون بیمه کمی متفاوت است. این موارد عبارتند از:

  •      شرایطی که از قبل موجود هستند مانند برخی بیماری‌ها چون دیابت
  •      ورزش‌هایی با ریسک بالا چون اسکی
  •      سفر به کشورهایی که خطرات متعددی چون جنگ و ... وجود دارد
  •      حمله شدید بیماری‌های از پیش موجود چون آسم
  • خرید بیمه مسافرتی در بیمه بازار

    در میان روش‌های مختلف خرید بیمه، استفاده از سایت بیمه‌بازار، روشی آسان و سریع برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی است. تنها کافی است آدرس www.bimebazar.com را در مرورگر خود وارد کرده و در بخش بیمه مسافرتی، با وارد کردن اطلاعات مسافران مانند تعداد افراد، کشور مقصد و مدت سفر، پیشنهاد شرکت‌های مختلف بیمه‌گر  را دریافت کنید.

    پس از مقایسه قیمت و شرایط شرکت‌های مختلف، می‌توانید با پرداخت آنلاین فرایند خرید را کامل کرده و در کمترین زمان ممکن با ارسال رایگان، بیمه‌نامه خود را در محل دلخواه تحویل بگیرید.

    بیمه ‌بازار، اولین و معتبرترین سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و بیمه عمر پاسارگاد، ایران، پارسیان و دیگر شرکتهای بیمه‌گر است که شرایط  مقایسه و خرید آنلاین بیمه با مناسب‌ترین قیمت و شرایط را فراهم کرده است.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    بیمه بازار

    بیمه بازار؛ قدرت انتخاب بهترین بیمه

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]