اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970812325706228

صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی، بدون معطلی!

کد: 13970812325706228

https://goo.gl/AJFuZe

، تهران , (اخبار رسمی): دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی در ساعات اداری با مراجعه به دفاتر بیمه انجام می‌شود. اما این روزها دیگر برای صدور یا تمدید دفترچه، گزینه سفارش آنلاین بهترین و کم دردسرترین گزینه برای تسهیل امور بیمه‌ای است.

صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی، بدون معطلی!
صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی، بدون معطلی!

بیمه تامین اجتماعی با بیش از 42 میلیون نفر تحت پوشش، بعنوان پرطرفدارترین بیمه کشور محسوب می‌شود که هر ساله به تعداد بیمه‌گزاران آن افزوده می‌شود. اگر کامند هستید یا در شغل آزاد مشغول به کار هستید، می‌توانید به سادگی با مراجعه به نزدیکترین شعبه بیمه تامین اجتماعی، بیمه شوید و از خدمات و مزایای آن برخوردار شوید. در صورتی بیمه‌گزار تامین اجتماعی هستید، دیگر نیاز نیست برای صدور، تمدید یا تعویض دفترچه بیمه خود مسیر پرترافیک را تا دفاتر نمایندگی طی کنید.

تصور کنید چند میلیون بیمه‌گزار مجبور باشند برای دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود در ساعات اداری به دفاتر بیمه مراجعه کرده و ساعاتی را در صف منتظر بمانند تا کارشان انجام شود. آن وقت است که در هنگام نیاز به صدور یا تمدید دفترچه، بهتر است میان سفارش آنلاین با چند کلیک و سفارش حضوری با کلی رفت و آمد، گزینه کم دردسرتر را انتخاب کرد.

بهترین راه‌ها برای صدور یا تمدید دفترچه بیمه

در عصر دیجیتال، یکی از ساده‌ترین روش خرید و دریافت خدمات، استفاده از اینترنت است. تصور کنید بتوانید با قرارگیری در پشت سیستم خود، به راحتی کاری چند ساعته را در عرض تنها چند دقیقه انجام دهید و نیازی نباشد ساعت‌های خود را صرف رفت و آمد در شهر و ماندن در صف دفاتر بیمه کنید.

بیمه بازار یک راه‌حل برای دریافت خدمات بیمه‌ای است که شما را در این مسیر یاری می‌کند. در این سایت می‌توانید به سادگی برای دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین اقدام کرده و به راحتی آن را در اختیار بگیرید.

برای این کار باید اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و با آپلود کردن مدارک، آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود را صادر کنید. در این روش پس از آنکه فرایند خرید بیمه آنلاین تکمیل شد، شما می‌توانید نهایتا ظرف مدت کمتر از دو روز، دفترچه را به صورت رایگان در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

مراحل درخواست آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی

  • ارائه اطلاعات کامل (نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، شماره بیمه و...) 
  • درصورتی که شماره بیمه خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به سایت تامین اجتماعی، در بخش سوابق بیمه یا استفاده از کد ملی، شماره بیمه خود را دریافت کنید.
  • ارائه تصویر مدارک نام برده شده در سایت همچون کارت ملی و شناسنامه
  • تایید مدارک ارسالی توسط کارشناسان بیمه صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی
  • ارسال دفترچه بیمه به محل مورد نظر

این فرآیند به صورت آنلاین تنها ظرف چند دقیقه صورت می‌پذیرد و پس از تکمیل فرآیند، دفترچه بیمه ظرف مدت کمتر از دو روز ارسال خواهد شد. در صورتی که مدارک به وسیله کارشناسان بیمه سایت تایید نشود، به شما اطلاع داده خواهد شد تا نواقص موجود را برطرف کرده و مجددا اقدام به دریافت آنلاین دفترچه بیمه کنید.

مزایای صدور آنلاین دفترچه تامین اجتماعی

استفاده از خدمات آنلاین بیمه بازار برای دریافت بیمه‌های متعددی چون بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی، صدور آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی و... مزایای بسیاری برای بیمه‌گزاران به همراه دارد که در ادامه با نمونه‌هایی از آنها آشنا می‌شوید:

  • عدم نیاز به حضور در دفاتر و نمایندگی‌های بیمه:

یکی از مهمترین مزایا این است که در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به صرف زمان رفت و آمد و... به راحتی می‌توانید بیمه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

  • امکان خرید بیمه اینترنتی و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی:

در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید می‌توانید به سایت مراجعه کرده و نسبت به خرید بیمه مورد نظر خود یا دریافت آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی اقدام کنید. این امر برای افرادی چون کارمندان که امکان حضور در نمایندگی‌های بیمه در ساعات اداری را ندارند، اتفاقی بسیار مفید است.

  • کاهش ترافیک و آلودگی هوا:

می‌توانید با استفاده از اینترنت و خرید آنلاین بیمه، سهم بسیار مهمی در کاهش حجم ترافیک شهری و همچنین آلودگی هوا داشته باشید.

  • امکان مقایسه انواع شرکت‌های بیمه به صورت یک‌جا:

به راحتی می‌توانید انواع شرکت‌های بیمه و خدماتشان را به یکدیگر مقایسه کنید و در میان آنها بهترین و مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

  • دریافت دفترچه در کمترین زمان:

خرید آنلاین بیمه از بیمه بازار این امکان را به شما می‌دهد که دفترچه بیمه خود را نهایتا ظرف مدت دو روز درب در منزل یا آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه بازار

بیمه بازار؛ قدرت انتخاب بهترین بیمه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه