اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970812325719620

رونمایی هواوی از مجموعه محصولات خانه هوشمند

کد: 13970812325719620

https://goo.gl/SngvZR

، (اخبار رسمی): هوآوی غول چینی بازار دستگاه‌های الکترونیکی، کنفرانس ویژه‌ای را برای رونمایی از سری Mate 20 Huawei در شانگهای چین برگزار کرد. در حالی که تمرکز همایش روی رونمایی از سری میت 20 بود، هواوی به صورت غیر منتظره از مجموعه محصولات جذاب برای خانه‌های هوشمند نیز پرده برداشت.

رونمایی هواوی از مجموعه محصولات خانه هوشمند
رونمایی هواوی از مجموعه محصولات خانه هوشمند
رونمایی هواوی از مجموعه محصولات خانه هوشمند
رونمایی هواوی از مجموعه محصولات خانه هوشمند

لامپ مطالعه رومیزی هوشمند

این محصول، در واقع یک لامپ مطالعه هوشمند با سطح نورپردازی AA بوده که نور ساتع شده از آن نزدیک به نور طبیعی خورشید و بدون نور آبی است. این لامپ مطالعه رومیزی با کنترل‌های هوشمند یا اسمارت‌فون‌ها نیز سازگاری دارد.

لامپ خواب هواوی

این لامپ تفاوت فاحشی بین لامپ‌های خواب برندهای مختلف وجود دارد. لامپ خواب جدید هواوی در واقع چراغ خوابی برای استفاده از امکان آروماتراپی است. به این ترتیب، نورپردازی به رنگ نیلوفرهای آبی همراه با ایجاد رطوبت و رایحه مطبوع را در فضای خواب خود شاهد خواهید بود.

چراغ هوشمند

هواوی مجموعه‌ای از چراغ‌های هوشمند را نیز در رویداد یادشده رونمایی کرد. این چراغ‌ها به صورت تمام رنگی با میزان پراکندگی استاندارد گرما در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این چراغ‌ها از ۱۶ میلیون رنگ و ۱۷ نوع حالت نورپردازی پشتیبانی می‌کنند. تمام این موارد را می‌توانید به صورت هوشمند، کنترل کنید.

پروژکتور هوشمند بی‌سیم

صفحه‌نمایش پروژکتور بی‌سیم و البته با کیفیت بالای هواوی، محصولی است که برای استفاده از آن تنها کافی است آن‌را روشن و استفاده کنید! این محصول از رابط HDMI پشتیبانی کرده و با قیمت تنها  ۳۳ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

قفل درب هوشمند هواوی

سرانجام هواوی هم قفل درب هوشمند را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. این محصول 330 دلاری از ماژول تشخیص اثرانگشت ۳۶۰ درجه بهره می‌برد که می‌تواند هر قسمتی از انگشت را تشخیص دهد و با دیگر راهکارهای ویژه بازکردن درب نیز سازگار است.

دوربین هوشمند پانورامیک با پشتیبانی از هوش مصنوعی

در سبد محصولات رونمایی شده شاهد یک دوربین پانورامیک ۳۶۰ درجه ساخت خود شرکت هواوی نیز هستیم. این دوربین از تصویربرداری با رزولوشن 1080P پشتیبانی می‌کند و دید در شب به واسطه مادون قرمز تا فاصله ۱۰ متر را نیز در لیست قابلیت‌های خود می‌بیند. دوربین یادشده ۲۲۹ یوان برابر با ۳۱ دلار قیمت دارد.

دستگاه تصفیه هواوی هوشمند

این دستگاه، امکان تصفیه ۵۰۰ متر مکعب هوا را در یک ساعت فراهم می‌کند تا با مشکل وجود ذرات معلق در هوا مقابله شود. همچنین این دستگاه توانایی تصفیه 200 متر مکعب گاز فرمالدهید (گازی که از سوختن و دود ساتع می‌شود) را نیز دارد. این محصول از استریلیزاسیون ماورای بنفش با استانداردهای حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند و نوار اکسیژن یون منفی با انرژی بالا را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دستگاه تصفیه یادشده با قیمت ۱۲۹۹ یوان برابر با ۱۸۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

پکیج خانه هوشمند

در پکیج خانه هوشمند هواوی، مجموعه متنوعی از محصولات قرار گرفته است. از جمله این محصولات می‌توان به یک گیت‌وی چند کاربره برای ارتباط با سایر دستگاه‌های هوشمند، یک سنسور ویژه رهگیری  بدن انسان و سنسور درب و پنجره هوشمند اشاره کرد. علاوه بر این، سنسور دما و رطوبت نیز در ترکیب یادشده وجود دارد. این پکیج ۴۲۹ یوان برابر با ۶۲ دلار قیمت دارد.

با وجود حضور طیف وسعیی از کالاهای هوشمند در بازار؛ هواوی معتقد است انتخاب هوشمند، با انتخاب زندگی و حکمت، مترادف است. محصولات هواوی برپایه فناوری هوش مصنوعی و اکوسیستم اینترنت اشیای این شرکت یعنی HiLink تولید شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]