اطلاعات تماس
  • 091357*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708143260410149

میهن مکتب رقیبی تازه نفس در آموزش و درک مطالب کتب درسی ارایه کرد

عرضه مجموعه آموزش جامع ریاضیات متوسطه اول به سبک جدید و به روز دنیا

کد: 139708143260410149

https://goo.gl/rDSYQ8

، تهران , (اخبار رسمی): میهن مکتب فعال عرصه آموزش و درک مطالب کتب درسی، مجموعه آموزش کامل ریاضی هفتم، ریاضی هشتم و ریاضی نهم یا به عبارتی استفاده در کلاس درس با قابلیت سازگاری با پروژکتورها و سایر امکانات و استفاده کاملا مفید و موثر در منزل توسط دانش آموزان را منتشر کرد.

عرضه مجموعه آموزش جامع ریاضیات متوسطه اول به سبک جدید و به روز دنیا
آینده ای موفق از مسیر کسب علم می گذرد میهن مکتب پایه های موفقیت های آینده تان را پایه گذاری می کند

از  اواسط شهریورماه عرضه مجموعه آموزشی جامع ریاضی هفتم، ریاضی هشتم و ریاضی نهم به سبک جدید و به روز در دنیا در سایت اینترنتی میهن مکتب آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی میهن مکتب، از  اواسط شهریور ماه  عرضه مجموعه آموزشی جامع ریاضی هفتم ، ریاضی هشتم و ریاضی نهم به سبک جدید و به روز در دنیا در سایت اینترنتی میهن مکتب آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از مجموعه جامع آموزشی  هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون یادگیری و درک کامل و دقیق مطالب آموزشی کتب درسی و درک شهودی و بصری آن ها در کمترین زمان با بالاترین بازدهی در سطح یادگیری در کوتاه مدت و بلند مدت را دارند.

رامین نادری مدیرعامل میهن مکتب با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه تلاش تیم خلاق و اعتماد کاربران برای 7 سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1390 کار آغاز شده و هم اکنون  مجموعه آموزشی ریاضی هفتم ، ریاضی هشتم و ریاضی نهم ( به سبک جدید ) - سال تحصیلی 98-97  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه بدون تبلیغات تلویزیونی و سایر روش های تبلیغاتی، مورد استفاده در کلاس های درس بسیاری بوده و گزارشات مثبت بیشماری از سوی والدین و دانش آموزان ارسال شده است ؛ رضایت دبیران پیشرو و فعال کشور در عرصه آموزش برتر و به روز ، به تنهایی مهر تاییدی است بر قابلیت ها و محتویات کاربردی و مفید مجموعه های آموزشی میهن مکتب ؛ از این رو روزانه دانش آموزان مدارس مختلف از داخل کشور و حتی دانش آموزان فارسی زبان کشور های همسایه و کشور های اروپایی، مجموعه آموزشی مین مکتب را مورد استفاده قرار داده اند و این روند خوشحال کننده همچنان ادامه دارد

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت میهن مکتب به نشانی https://mihanmaktab.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت میهن مکتب

میهن مکتب فعال عرصه آموزش و درک مطالب کتب درسی ، مجموعه آموزش کامل ریاضی هفتم ، ریاضی هشتم و ریاضی نهم یا به عبارتی استفاده در کلاس درس با قابلیت سازگاری با پروژکتور ها و سایر امکانات و استفاده کاملا مفید و موثر در منزل توسط دانش آموزان را منتشر کرد .

اطلاعات تماس
  • 091357*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش