اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708153261810142

فروش برترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا در سایت بنیتا شاپ

کد: 139708153261810142

https://goo.gl/fMxbNF

، قم , (اخبار رسمی): با هدف فروش برترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا با قیمت های باور نکردنی بصورت کلی و جزئی و با تضمین اصالت محصولات، از سایت بنیتا شاپ به آدرس www.benita-shop.ir در ابتدای سال جاری رونمایی شد.

معرفی سایت بنیتا شاپ با هدف فروش برترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا
نمایی از سایت بنیتا شاپ

بنیتا شاپ، سایت فروش آنلاین برترین برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی روز دنیا می‌باشد که با دارا بودن از نماد اعتماد الکترونیکی آماده ارائه خدمت به تمامی خریداران محترم میباشد.

به گزارش بنیتا شاپ، سایت www.benita-shop.ir که یک سایت فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش برترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا با قیمت های باور نکردنی بصورت کلی و جزئی و با تضمین اصالت محصولات را تسهیل کند.

سید موسوی، مدیریت سایت بنیتا شاپ در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «تأمین نیازهای خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر ساعت از شبانه روز با برترین کیفیت و بهترین قیمت می باشد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « بنیتا شاپ ارائه دهنده محصولات و برندهای معتبر شرکتی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارهای اینترنتی است.»

گفتنی است بنیتا شاپ، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیفات مناسب کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات  آن می‌توانند به سایت بنیتا شاپ به آدرس www.benita-shop.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیتا شاپ

بنیتا شاپ | ارائه دهنده برترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا با منصفانه ترین قیمت ممکن نمایندگی برندهای آرایشی و محصولات اورجینال شرکتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]