اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970817326429569

حرفه‌ای‌ها چگونه ملک مورد نظر را پیدا می‌کنند؟

معرفی یکی از پیشرفته‌ترین اپلیکیشن‌های جستجوی ملک در ایران

کد: 13970817326429569

https://goo.gl/ddjQkH

، تهران , (اخبار رسمی): اخیرا یک استارتاپ خلاق به نام «اینپین»، اپلیکیشنی جالب به بازار املاک ایران معرفی کرده است که به کمک هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته، نه تنها بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات فرایند جستجو را برای متقاضی ملک حل می‌کند بلکه برای مشاوران املاک نیز قابلیت‌های منحصر به فردی ارائه کرده است.

معرفی یکی از پیشرفته‌ترین اپلیکیشن‌های جستجوی ملک در ایران
استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده و هوش مصنوعی در اینپین
معرفی یکی از پیشرفته‌ترین اپلیکیشن‌های جستجوی ملک در ایران
ترسیم محدوده دلخواه روی نقشه در اینپین

با اینکه فقط ۵ ماه از زمان رونمایی این اپلیکیشن می‌گذرد، موفق شده است نظر کاربران بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند و به رتبه شماره یک اپلیکیشن‌های بخش خانه و مسکن ایران در GooglePlay دست یابد.

اگر در جستجوی ملکی برای خرید یا اجاره باشید، باید صبورانه در خیابان‌ها به دنبال موقعیت مناسب مدنظر از این بنگاه به آن بنگاه بروید و هم‌زمان به صورت روزانه به سایت‌های آگهی ملک و اپلیکیشن‌های مرتبط سر بزنید. این کار از یک هفته تا چند ماه ممکن است طول ‌بکشد و به احتمال زیاد با توجه به مشغله‌ بسیار زیاد، عملاً به‌ کاری سخت و پر استرس تبدیل خواهد شد. این مسئله نه فقط در ایران بلکه در همه کشورهای دنیا، به شکل‌های مشابه وجود دارد.

اخیرا یک استارتاپ خلاق به نام اینپین (inpin)، اپلیکیشنی جالب به بازار املاک ایران معرفی کرده که به کمک هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته، نه تنها بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات فرایند جستجو را برای «متقاضی ملک» حل می‌کند بلکه برای مشاوران املاک حرفه‌ای نیز امکانات منحصر به فردی فراهم کرده است.

با اینکه فقط ۵ ماه از زمان رونمایی این اپلیکیشن می‌گذرد، موفق شده است نظر کاربران بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند و به رتبه شماره یک اپلیکیشن‌های بخش خانه و مسکن ایران در GooglePlay دست یابد.

خدمات این اپلیکیشن، که خود را «اپلیکیشن آنلاین درخواست ملک» معرفی می‌کند، در همه شهرهای ایران قابل استفاده است و در آن متقاضیان ملک می‌توانند به کمک هوش مصنوعی، مشخصات دقیق ملک مورد نظر را در محله‌های دلخواه ثبت کنند و به مدت ۴۵ روز مناسب‌ترین آگهی‌های موجود در اپلیکیشن را در دسته‌بندی‌های متنوع روی موبایل خود به صورت خودکار و هوشمند دریافت کنند. همچنین در صورت تمایل کاربر، درخواست وی به رایگان برای تمامی مشاوران املاک فعال در محله‌های مورد نظر ارسال می‌شود و درخواست‌کننده، پیشنهادهای جداگانه‌ای نیز از مشاورین املاک در طی این ۴۵ روز دریافت خواهد کرد.

ضمنا در اینپین کاربر می‌تواند به کمک تکنولوژی «واقعیت افزوده» (فناوری AR) به جستجوی ملک در اطراف خود نیز بپردازد.

روش استفاده از این تکنولوژی در اپلیکیشن، به این صورت است که کاربران در هر نقطه‌ای از شهر که هستند می‌توانند به سادگی با دوربین گوشی خود، محیط را اسکن کرده و املاک قابل فروش یا اجاره اطراف خود را ببینند.

هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این اپلیکیشن به مرور زمان و با شناخت تدریجی نیازهای کاربر در طی این ۴۵ روز، آگهی‌هایی را به کاربر معرفی می‌کند که بسیار به ملک مطلوب او نزدیک بوده و حتی در مواردی فراتر از انتظار خواهند بود. به عبارت دیگر، کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند مطمئن باشد که کلیه مشاورین املاک حرفه‌ای و فعال در محله، درخواست او را دریافت کرده‌اند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آنها نیست و از سوی دیگر هوش مصنوعی اپلیکیشن نیز بدون نیاز به مراجعه روزانه و مجدد به اپلیکیشن (برای تنظیم چند باره فیلترها)، از طریق ارسال هوشمند آگهی‌های جدید به او یاری می‌رساند.

از دیگر امکانات بسیار جالب این اپلیکیشن می‌توان به ترسیم محدوده دلخواه با انگشت بر روی نقشه و حتی مشخص کردن محدوده‌های قابل دسترسی یک ملک در بازه‌های زمانی مختلف به صورت پیاده‌روی، رانندگی با اتومبیل شخصی و یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و مترو اشاره کرد.

آگهی‌های موجود در این اپلیکیشن به رایگان و با روشی بسیار راحت و منحصر به فرد توسط شخص مالک و یا مشاوران املاک متخصص محله، در سامانه بارگذاری می‌شوند. همانطور که گفته شد، کلیه خدمات این اپلیکیشن در تمام شهرهای ایران فعال بوده و در دو سیستم عامل Android و iOS، قابل استفاده برای عموم مردم است.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت اینپین به آدرس www.inpinapp.com مراجعه و آن را به سادگی دریافت کنند و تجربه‌ای جدید از جستجوی املاک به دست آورند.

روش استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در اپلیکیشن اینپین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینپین

اینپین "اپلیکیشن آنلاین درخواست ملک" است که به کمک الگوریتمهای پیشرفته و هوشمند خود، مشخصات املاک درخواستی را با آگهی های املاک عرضه شده توسط مالکان و مشاوران مطابقت داده و املاک مناسب را به درخواست کننده اعلام می کند. جستجو کنندگان می توانند مشخصات ملک مورد نظرشان را در محله های دلخواه خود ثبت کنند و بلافاصله مناسب ترین آگهی های موجود در سامانه و پیشنهادات مشاورین را روی موبایل خود دریافت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]