اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708203269610194

سامانه گیتی آزمون، اولین مارکت کویز در ایران

کد: 139708203269610194

https://goo.gl/1hW29C

، تهران , (اخبار رسمی): آیا به فکر این بوده‌اید که در محیطی خارج از مدرسه یا دانشگاه اطلاعات و معلومات خود را در حوزه‌های مختلف بسنجید؟

سامانه گیتی آزمون، اولین مارکت کویز در ایران
سامان آزمون آنلاین

اکنون امکان سنجش با تلاش گروه گیتی آزمون امکان‌پذیر است. با استفاده از سامانه هوشمند گیتی آزمون در هر جایی می‌توان معلومات و دانش خود را در حوزه‌های تحصیلی و مورد علاقه سنجید. برای اینکار فقط به یک ابزار متصل به اینترنت نیاز است. این ابزار می‌تواند لپ تاپ، تبلت یا حتی گوشی موبایل باشد. با ثبت نام و عضویت در سامانه هوشمند گیتی آزمون می‌توان در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر جایی حتی مسافرت، بدون استرس آمادگی و سطح آموخته‌های خود را مورد ارزیابی قرار داد.

سامانه گیتی آزمون علاوه بر دروس مقاطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه دارای آزمون‌های متنوعی در حوزه‌های حسابداری، مدیریت و روانشناسی و نیز آزمون‌های سنجش زبان انگلیسی نظیر تافل و آیلتس را دارد.

سوالات سامانه گیتی آزمون به صورت استاندارد و زیر نظر اساتید مجرب هر یک از رشته‌ها تهیه شده است و منطبق بر آخرین تغییرات دروس و آزمون‌ها است. پس از اتمام آزمون، نتایج آزمون و نیز آنالیز عملکرد در آزمون در یک گزارش تفصیلی و بررسی پیشرفت‌ها و نقاط ضعف احتمالی ارائه می‌شود. با بررسی کارنامه و نتایج به‌ دست آمده در آزمون می‌توان ادامه فعالیت‌های آموزشی را به صورت هدفمندتری اجرا کرد.

دیگر مزیت سامانه هوشمند گیتی آزمون کمک به کاهش دغدغه تحصیلی والدین در انتخاب مراکز معتبر آموزشی است. در این سامانه آزمون‌های مختلفی برای هر پایه تحصیلی وجود دارد که والدین می‌توانند با ثبت نام فرزندان خود در این سامانه آموزشی از همه منابع ارائه شده، در پیشرفت تحصیلی فرزندان‌شان بهره ببرند.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر و نیز دریافت هدیه کافی است در سامانه هوشمند گیتی آزمون به آدرس اینترنتی  gitiazmoon.com ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیتی آزمون

گروه گیتی آزمون با ارائه و معرفی روشی نوین و منحصر به فرد در زمینه آموزش بر آن است تا در بستر فضای مجازی علاوه بر سهولت فراگیری برای شما دانش پژوهان عزیز، با برنامه ای دقیق راه موفقیت شما را هموارتر کند.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]