اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708203269710195

منبعی قدرتمند در مورد اپلیکیشن، بازی و ویدیوهای واقعیت مجازی

با «وی آر دی» دنیای واقعیت مجازی نزدیک شما است

کد: 139708203269710195

https://goo.gl/REBXjb

، (اخبار رسمی): خدمات فوق العاده‌ای در مورد تکنولوژی هدست‌های واقعیت مجازی و منبعی قدرتمند از بازی‌ها اندروید و IOS مخصوص واقعیت مجازی و ویدیوهای سه بعدی و 360 درجه فوق هیجانی، از سایت وی آر دی به آدرس Vrday.ir در در اوایل آبان ماه سال 1397 رونمایی شد.

منبعی قدرتمند در مورد اپلیکیشن و بازی و ویدیو های واقعیت مجازی
وی آر دی

کاربران فقط با هزینه اندک 10 هزار تومان می‌توانند به تمام ویدیوهای واقعیت مجازی سایت دسترسی داشته باشند

به گزارش وی آر دی ، سایت Vrday.ir که یک سایت و مرجع ویدیو و بازی‌های اندروید و IOS است است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات فوق‌العاده در مورد تکنولوژی virtual reality و منبعی قدرتمند از بازی‌ها اندروید و IOS مخصوص واقعیت مجازی و ویدیوهای سه بعدی و 360 درجه فوق هیجانی را تسهیل کند.

امیرحسین ارشد، موسس و مدیر سایت وی آر دی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «تکنولوژی واقعیت مجازی یک تکنولوژی قدرتمند است که متاسفانه در ایران در حد خودش شناخته شده نیست، هدف ما این است که تکنولوژی واقعیت مجازی را در ایران رواج دهیم و بهترین ویدیو واقعیت مجازی  و جدیدترین بازی ها و اپلیکیشن واقعیت مجازی برای تمام اسمارت‌فون‌های اندروید و آیفون را در سایت وی آر دی قرار دهیم و یکی از بهترین منابع ایرانی باشیم که تکنولوژی واقعیت مجازی را پشتیبانی می‌کند. این حق کاربران است که از هیجان باورنکردنی واقعیت مجازی بهره ببرند و این تکنولوژی خارق‌العاده را تجربه کنند. کاربران علاقه‌مند می توانند به شیوه‌های مختلف از این تکنولوژی بهره ببرند که یکی از بهترین و ارزان‌ترین شیوه‌ها، تکنولوژی واقعیت مجازی در گوشی‌های همراه است. در سال 97 گوشی‌های همراه و اسمارت فون‌های اندرویدی و IOS در دسترس تمام کاربران است و فقط به یک دستگاه هدست واقعیت مجازی نیاز دارند که در دنیای مجازی قدم بردارند

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « دسترسی به مجموعه‌ای از بهترین بازی واقعیت مجازی و ویدیوهای سه بعدی و 360 درجه. کاربران به راحتی می‌توانند این ویدیوها و اپلیکیشن و بازی‌ها را دانلود کنند، در سایر وب سایت‌ها مرتبط کاربران باید با ورود به سایت گوگل پلی، بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند یا میان حجم انبوهی از بازی‌های و اپلیکیشن‌ها، بازی‌های واقعیت مجازی را جستجو و دانلود کنند. برای دانلود فیلم ها باید جداگانه مبلغی را بپردازند، ولی در وی آر دی کاربران به صورت رایگان می‌توانند به تمام بازی‌ها و نرم‌افزارهای واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند و برای دانلود ویدیوهای سه بعدی باید با هزینه اندک اشتراک یک ماهه را تهیه کنند و به مدت یک ماه به تمام ویدیوها دسترسی داشته باشند.»

گفتنی است وی آر دی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف ویژه کرده است و کاربران فقط با هزینه اندک 10 هزار تومان می‌توانند به تمام ویدیوهای واقعیت مجازی سایت دسترسی داشته باشند و ناگفته نماند که هزینه اشتراک فقط برای ویدیوها است و بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت وی آر دی به آدرس Vrday.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وی آر دی

سایت وی آر دی خدمات با کیفیتی را در مورد تکنولوژی هدست های واقعیت مجازی برای عموم قرار می دهد. منبعی قدرتمند از بازی ها اندروید و IOS مخصوص واقعیت مجازی و ویدیوهای سه بعدی و 360 درجه و واقعیت مجازی. سایت وی آر دی به آدرس Vrday.ir در اوایل آبان ماه سال 1397 رونمایی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]