اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970820327079921

راهکارهای خرید بهترین بیمه بدنه خودرو

کد: 13970820327079921

https://goo.gl/AXCkTn

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌های زیادی در زمینه ارائه بیمه بدنه فعالیت می‌کنند اما از بین این شرکت‌ها کدام یک ارزانترین بیمه بدنه با تخفیفات و بهترین پوشش‌ها را ارائه می‌کند؟ این نکات از مهمترین دغدغه‌ها در خرید بیمه بدنه است که در این مطلب به آن پرداخته می‌شود.

راهکارهای خرید بهترین بیمه بدنه خودرو
راهکارهای خرید بهترین بیمه بدنه خودرو

بهترین بیمه بدنه به لحاظ سطح پوشش خسارت

به نقل از سایت BimeTime اگر شما از افرادی هستید که در انتخاب بهترین بیمه بدنه، سطح پوشش خسارت شرکت بیمه از گزینه‌های مهم و موثر در انتخاب شما است، می‌توان به شما یک بیمه‌گذار حرفه‌ای که انتخاب درست را انجام می‌دهید گفت.

اما از نظر کارشناسان متخصص بیمه‌ای هم، بهترین بیمه بدنه متعلق به شرکتی است که در زمان خسارت بهترین همراهی و پرداخت خسارت را با بیمه گذاران خود داشته باشد.

از نکات دیگری که در خرید بیمه بدنه می‌توان در نظر گرفت تعداد شعب بیمه‌ای و داشتن خسارت سیار در آن شرکت بیمه است. برخی از شرکت‌هایی که می‌توان در این راستا معرفی کرد عبارتند از: بیمه بدنه البرز، بیمه بدنه سامان، بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه بدنه ایران، بیمه بدنه رازی.

بهترین شرکت بیمه بدنه به لحاظ تخفیف

اگر سابقه تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه چندین ساله دارید، دست شما برای انتخاب شرکت بیمه بدنه بازتر است اما اگر اتومیبل‌تان تخفیف‌های عدم خسارت ندارد انتخاب شرکت بیمه، به لحاظ تخفیف‌های شرکت‌های بیمه یکی از گزینه‌های مهم برای شما می‌شود.

شرکت‌های بیمه با توجه به سیاست‌های خود، برای جذب بیشترین پرتفوی و رضایت مشتریان تخفیفاتی را در بیمه بدنه لحاظ می‌کنند. برخی از تخفیفات بیمه بدنه عبارتند از: تخفیف توافقی، تخفیف سال ساخت خودرو، تخفیف خودرو صفر کیلومتر، تخفیف بر اساس ارزش خودرو، تخفیف حسن سابقه ثالث و ...

نکته: سقف تخفیفات بیمه بدنه معمولا از 70  درصد بیشتر نمی‌شود اما گاهی تا 90 درصد هم شرکت‌های بیمه لحاظ کرده‌اند. 

متاسفانه گاهی دیده شده که برخی شرکت‌های بیمه در ارائه تخفیفات بیمه بدنه اقدام به ارزان فروشی زیر عرف بازار جهت جذب بیمه گذار و فروش موقت می‌کنند که این کار ممکن است در زمان خسارت دهی مشکل ساز باشد و نتوانند جوابگویی خوبی داشته باشند.

 بهترین بیمه بدنه برای خودروهای لوکس

هر چه قیمت اتومبیل بالاتر باشد لزوم داشتن بیمه بدنه بیشتر می‌شود. بر اساس قانون جدید بیمه شخص ثالث، حداکثر خسارت مالی که مقصر حادثه موظف به جبران آن است برابر با 50 درصد دیه ماه های حرام است و البته جبران خسارت از بیمه ثالث تا سقف پوشش مالی بیمه شخص ثالث خودروی مقصر پرداخت می‌شود و مقصر الباقی این مبلغ تا نهایتا 50 درصد دیه ماه‌های حرام را فقط و فقط باید جبران کند.

برای مثال سال 97 دیه ماه حرام 308 میلیون تومان اعلام شده و خودروهایی که ارزش آن‌ها بالای 50 درصد این مبلغ یعنی 154 میلیون تومان است، خودروی نا متعارف یا لوکس شناخته می‌شوند. 

 البته با افزایش هر ساله دیه در سال‌های آینده مبنای تعیین قیمت خودروهای متعارف گران قیمت تغییر خواهد کرد. به بیان دیگر اگر شما خودروی لوکس دارید و دچار تصادف شوید تا سقف 154میلیون تومان می‌توانید خسارت دریافت کنید و شرکت بیمه و فرد مقصر برای خسارت‌های بالاتر از این مبلغ هیچ تعهدی ندارند. در این زمان است که نقش داشتن بیمه بدنه برای دارندگان خودروهای لوکس پر رنگ‌تر می‌شود.

بهترین بیمه خودروی صفر

با توجه به تعدد خودروهای صفری که هر ساله وارد بازار می‌شود، دارندگان خودروهای صفر برای جبران هر گونه خسارت احتمالی که ممکن است اتفاق بیافتد ترجیح می‌دهند بیمه بدنه داشته باشند. انتخاب شرکت بیمه‌ای که بهترین بیمه بدنه خودروی صفر را ارائه نماید می‌تواند با در نظر گرفتن چند موضوع مختلف انجام گیرد.

اگر دارای سابقه بیمه بدنه هستید می‌توانید تخفیف‌های بیمه بدنه خودروی قبلی‌ خود را از طریق فرایند انتقال بیمه بدنه به خودروی صفر منتقل کنید و از طرفی از تخفیفات بیمه بدنه بر روی خودرو صفر برخی از شرکت‌های بیمه  نیز همزمان استفاده کنید. همه این‌ها می‌تواند روی قیمت بیمه بدنه خودروی صفر موثر باشد.

بهترین بیمه بدنه پراید

با توجه به تعدد بالایی که خودروی پراید در سطح کشور دارد، جالب است که بدانید بسیاری از صاحبان خودروی پراید بیمه بدنه دارند ودرصد بالایی از مخاطبان بیمه بدنه مربوط به بیمه بدنه پراید است. با توجه به حوادث پرخطری که این خودرو دارد ریسک بیمه‌ای این خودرو بالا و داشتن بیمه بدنه اهمیت بالایی دارد از این رو می‌توان گفت بر خلاف تصور بسیاری از افراد، بیمه بدنه بیمه نامه لوکسی نیستو داشتن این بیمه نامه برای همه دارندگان وسیله نقلیه پیشنهاد می‌شود.

 از طرف دیگر تولید تیبا توسط خودروسازی سایپا هر روز با استقبال بیشتری از طرف مردم مواجه می‌شود. از این رو پیشنهاد می‌شود مطلب بهترین بیمه بدنه تیبا و پراید را مطالعه کنید.

بهترین بیمه بدنه به لحاظ قیمت

بسیاری از صاحبان خودرو این سوال را دارند که ارزانترین بیمه بدنه کدام است و چرا؟

در خرید بیمه بدنه انتخاب بهترین بیمه بدنه به لحاظ قیمت می‌تواند از اولویت‌های افراد باشد. به همین دلیل رقابتی در قیمت بیمه بدنه در بین شرکت‌ها وجود دارد ولی در نظر باید داشت که ارزان‌ترین بیمه بدنه صرفا بهترین بیمه نمی‌تواند باشد بلکه باید از خدمات شرکت بیمه هم مطمئن شویم.

مقایسه شرکت‌های بیمه بدنه

برای مقایسه شرکت‌های بیمه بدنه فاکتورهایی مد نظر قرار می‌گیرد: قیمت بیمه بدنه، تخفیفات بیمه بدنه، بیشترین و بهترین پرداخت خسارت، تعداد شعب، پاسخگویی، سطح توانگری از جمله مهمترین گزینه‌ها برای مقایسه و انتخاب بهترین بیمه بدنه است که با مشورت کارشناسان بیمه تایم می‌توان مطمئن شد که بهترین انتخاب را داشته‌اید.

استعلام بیمه بدنه خودرو

برای اطمینان از صحت در صدور و وجود بیمه بدنه، شما می‌توانید از سامانه بیمه مرکزی و از طریق ورود کد ملی و کد بیمه گذار و یا کد یکتای بیمه نامه از استعلام بیمه بدنه خودرو خود اطمینان حاصل نمایید از طرف دیگر تمام کارگزاران و نمایندگان بیمه قبل از صدور بیمه بدنه و در زمانیکه از تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه استفاده می‌گردد حتما از  سیستم استعلام بیمه بدنه خودرو برای صدور بیمه بدنه سود می‌برند

مشاوره و خرید بهترین بیمه بدنه

برای دریافت راهنمایی خرید بیمه بدنه خودروی صفر، لوکس، پراید و هر خودروی دیگری می‌توانید فرم خرید بیمه بدنه را در سایت بیمه تایم پر کرده تا کارشناسان این شرکت راهنمایی لازم را برای خرید بهترین بیمه بدنه ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه