اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000617542119921

بهترین بیمه بدنه

کد: 14000617542119921

https://bit.ly/3AfJhhW

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه بدنه بیمه نامه اجباری نیست ولی دارندگان وسایل نقلیه که به خودرویشان اهمیت می دهند ترجیح می دهند که بیمه بدنه داشته باشند تا زمان خسارت بتوانند از پوشش های این بیمه نامه استفاده نمایند چراکه از لحاظ اقتصادی نیز خساراتی که ممکن است برای خودروی شما اتفاق بیافتد هزینه سنگینی را برای فرد داشته باشد

بهترین بیمه بدنه
بهترین بیمه بدنه

اگر با خودروی خود تصادفی ‌کنید که در آن خسارت زیادی به خودرو شما وارد شود و مقصر تصادف هم باشید، در کنار سایر هزینه ها باید هزینه تعمیر خودرو  هم پرداخت کنید. در این شرایط اگر خودرو شما بیمه بدنه داشته باشد، به راحتی می‌توانید از شرکت بیمه هزینه خسارت‌های به وجود آمده را دریافت کنید.

در ادامه درمورد بهترین بیمه بدنه بیشتر توضیح داده‌ایم.

بیمه بدنه چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه شخص ثالت بیمه نامه اجباری است که برای جبران خسارت‌های مالی و جانی برای شخص زیان می باشد، اما فرض کنید خودروی شما به عنوان مقصر در حادثه دچار آسیب‌دیدگی و خسارت شود، یا شخصِ مقصر فرار کند، در این صورت راننده خودروی آسیب دیده باید چه اقدامی انجام دهد؟ در اینجاست که نیاز شدید به بیمه بدنه خودرو احساس می‌شود و بیمه بدنه می‌تواند خسارات خودرو را در حوادثی که تحت نظر پوشش‌های بیمه‌ای است جبران کند.

بهترین بیمه بدنه را کدام شرکت بیمه ارائه می کند؟

شرکت های بیمه مختلف خدمات بمیه بدنه خودرو را ارائه می کنند، از قبیل بیمه ایران، بیمه پارسیان، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه البرز، ببمه دانا و ...

در این میان باید در انتخاب بهترین بیمه بدنه باید به نیازها و اولویت های خودتان توجه نمایید. شاید برای بسیاری از بیمه گذاران گزینه اول قیمت بیمه بدنه باشد و در مرحله بعد پاسخگویی شرکت بیمه در زمان خسارت و پوشش ها و سایر خدماتی که ارائه می کند، گزینه های بعدی در انتخاب شرکت بیمه باشد و از انجاییکه شرایط شرکت های بیمه در ارائه خدمات  و پوشش های بیمه بدنه کاملا با هم متفاوت می باشد از این رو مقایسه درست و کمک گرفتن از مشاوران در انتخاب بیمه نامه درست مهمترین گزینه است که مشاوران بیمه تایم این همراهی را در همه مراحل با شما خواهند داشت.

1-بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر پوشش‌های بیمه‌ای

همه ما می‌خواهیم بهترین بیمه بدنه خودرو را خریداری کنیم. به صورت کلی پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل سرقت کلی خودرو، حادثه، تصادف، واژگونی و یا سقوط، حریق، آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه است و پوشش‌های اضافی آن شامل موارد زیراست (برای افزودن این پوشش‌ها به بیمه‌نامه، باید حق بیمه مربوط به هر کدام پرداخت شود)

  • سرقت جزئی لوازم و قطعات خودرو شکست شیشه بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله، آتش‌فشان، طوفان… هزینه ایاب و ذهاب پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی نوسانات قیمت ترانزیت حذف فرانشیز کشیدن میخ و خط و خش

باید بدانید که تمام پوشش‌های نام‌برده، توسط تمام شرکت‌ها ارائه نمی‌شود. به عنوان مثال پوشش کشیدن میخ و خط و خش فقط توسط بیمه بدنه ایران ارائه می‌شود و پوشش حذف فرانشیز توسط بیمه بدنه آسیا.

پس اگر به دنبال بهترین بیمه بدنه هستید، کامل بودن پوشش‌های بیمه‌ای ارائه شده را مدنظر داشته باشید.

همچنین توجه داشته باشید که برای مقایسه شرکت‌های بیمه از نظر پوشش‌های بیمه بدنه، نیازی نیست به نمایندگی‌های هر کدام از بیمه‌ها مراجعه کنید. به این دلیل که در سایت بیمه تایم امکان مقایسه دقیق بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف بیمه وجود دارد. همچنین می‌توانید به صورت تلفنی از مشاوره کارشناسان بمیه تایم کمک بگیرید.

2- بهترین بیمه بدنه خود از نظر مردم

همیشه یکی از بهترین‌ راه‌ها استفاده از نظر سایرین جهت تصمیم‌گیری است. میزان خسارتی که گرفته اند، رفتار کارکنان شرکت بیمه و ... همه در رضایت مردم از شرکت بیمه موثر است.

3- بهترین بیمه بدنه از نظر کارشناسان

علاوه بر این کارشناسان بیمه‌ای چند نکته مهم را در انتخاب بهترین بیمه بدنه لحاظ می‌کنند که در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • بهترین بیمه بدنه ماشین به لحاظ تخفیفات : شرکت‌های بیمه با توجه به سیاست‌های خود، برای جذب بیشترین پرتفوی و رضایت مشتریان تخفیفاتی را در بیمه بدنه لحاظ می‌نمایند. برخی از تخفیفات بیمه بدنه عبارتند از: تخفیف توافقی، تخفیف سال ساخت خودرو، تخفیف خودرو صفر کیلومتر، تخفیف بر اساس ارزش خودرو، تخفیف حسن سابقه ثالث، تخفیف نقدی بیمه بدنه، تخفیف داشتن حساب سپرده بانکی و تخفیفات دوره‌ای مثل تخفیف بیمه بدنه ویژه عید فطر، عید قربان، ۲۲ بهمن و …. .

توجه: متاسفانه گاهی دیده شده که برخی شرکت‌های بیمه در ارائه تخفیفات بیمه بدنه اقدام به ارزان فروشی زیر عرف بازار جهت جذب بیمه گذار و فروش موقت می‌کنند که این کار ممکن است در زمان خسارت دهی مشکل ساز باشد و نتوانند جوابگویی خوبی داشته باشند.

  • بهترین بیمه بدنه خودرو به لحاظ سطح پوشش خسارت: از نظر کارشناسان متخصص بیمه‌ایی، یکی از معیارهای بهترین بیمه بدنه خودرو متعلق به شرکتی است که در زمان خسارت بهترین همراهی و پرداخت خسارت را با بیمه گذاران خود داشته باشد. از نکات دیگری که در خرید بیمه بدنه می‌توان در نظر گرفت تعداد شعب بیمه‌ای و داشتن خسارت سیار در آن شرکت بیمه است. برخی از شرکت‌هایی که می‌توان در این راستا معرفی کرد عبارتند از: بیمه بدنه البرز، بیمه بدنه سامان، بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه بدنه ایران، بیمه بدنه رازی و …
  • بهترین بیمه بدنه برای خودروهای صفر: خرید بیمه بدنه خودرو صفر، از دغدغه‌های فکری همه خریدارانی است که خودرو صفر کیلومتر و جدید خریده‌اند. اگر از خریداران خودروهای داخلی باشید از همان ابتدا ذهنتان درگیر می‌شود که کارت طلایی بخرید یا بیمه بدنه؟ و اگر انتخاب شما بیمه بدنه باشد باید بدانید که بیمه خودرو صفر چه ویژگی‌هایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در مطلب بیمه بدنه خودرو صفر نکات بیشتر را مطالعه نمایید.
  • سایر نکات: در حقیقت علاوه بر تمام نکات گفته شده شما با مشاوره با یک کارشناس خبره بیمه می‌توانید با توجه به پوشش‌های مورد درخواست، نوع خودرو خود و بودجه مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید. برای همین می‌توانید با تکمیل فرم بیمه بدنه سایت بیمه تایم به طور رایگان مشاوره خرید دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه