اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327289927

یکم آذر 97 توسط گروه فناوری نیماد برگزار می‌شود

برگزاری دوره آموزشی چگونه در اینستاگرام حرفه‌ای شویم؟

کد: 13970821327289927

https://goo.gl/JRoH3u

، کرمان , (اخبار رسمی):  یکم آذر‌ماه 97، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «چگونه در اینستاگرام حرفه‌ای شویم؟» در سالن همایش گروه نیماد برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی چگونه در اینستاگرام حرفه ای شویم ؟
کارگاه آموزشی چگونه در اینستاگرام حرفه ای شویم؟

با اینستاگرام دیده شوید و به در آمد برسید

به گزارش روابط عمومی گروه نیماد، مدیرعامل نیماد با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: در بین شبکه­‌های اجتماعی اینستاگرام توانسته است در جایگاه خوبی قرار گیرد و حتی با پشت سر گذاشتن شبکه قدرتمند فیسبوک رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. هر چند این شبکه اجتماعی در ابتدا، تنها برای اشتراک‌گذاری تصاویر شخصی ایجاد شد، اما هم ­اکنون بیش از 20 میلیلارد تصویر در اینستاگرام آپلود شده است و این شبکه اجتماعی بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر کاملا فعال دارد که مطالب جدید را می‌بینند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان افزود: با توجه به گستردگی و تنوع بسترهای بازاریابی در اینستاگرام، بسیاری از بازاریابان ‌ای بر این باور هستند که می‌توانند از طریق اینستاگرام فروش نسبتا خوبی را داشته باشند؛ اما این موفقیت نیازمند داشتن دانش کافی و به کارگیری استراتژی‌های صحیح و کارآمد بازاریابی است. در این کارگاه علاوه بر آشنایی با اینستاگرام و روش‌های صحیح تولید محتوا در این شبکه اجتماعی پربازدید، تکنیک‌های کارآمد برای اتخاد استراتژی‌های موفق بازاریابی را فراخواهید گرفت.

گفتنی است این دوره آموزشی در تاریخ یکم آذر 97 در سه جلسه طی یک روز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت nimaad.com مراجعه و یا با شماره 03432523010 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری نیماد

گروه فناوری نیماد ارائه دهنده خدمات: فروش و استقرار نرم افزار سی آر ام، طراحی سایت، مشاوره کسب وکار، برگزار کننده کارگاه های آموزشی و پنل پیام کوتاه در خدمت شما می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی