اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708213273510158

افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد

کد: 139708213273510158

https://goo.gl/xHVTJo

، تهران , (اخبار رسمی): هایپراستار جدیدترین فروشگاه خود را روز یکشنبه، بیستم آبان ماه 1397، در مجتمع خلیج فارس شهر یزد افتتاح کرد. فروشگاه هایپراستار یزد با متراژ 4700 متر مربع بزرگترین فروشگاه در سطح شهر یزد است. از این به بعد شهروندان یزدی می‌توانند خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای را در فروشگاه هایپراستار تجربه کنند.

افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد

در هایپراستار خلیج فارس بیش از ۵۰ هزار کالا در دسته‌بندی‌های مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی خانگی و دیجیتال، پوشاک و لوازم خواب و حمام عرضه شده است و بیش از 300 نفر از کارکنان هایپراستار همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب در خدمت شهروندان یزدی خواهند بود.

به مناسبت افتتاح این فروشگاه، یک قرعه‌کشی آنلاین نیز در وبسایت هایپراستار با جوایز فراوان فعال است که شهروندان یزدی می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. 13 نفر از خوش‌شانس‌ترین شرکت‌کنندگان می‌توانند برنده کارت خرید با مبالغ ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۰۰ هزار تومانی شوند. 

قرعه‌کشی دیگری در صفحه رسمی اینستاگرام هایپراستار در همین زمان برگزار می‌شود و ۳ فرد خوش‌شانس در صورت رعایت شرایط مسابقه، برنده‌ی کارت هدیه خرید با مبلغ ۳۰۰ هزار تومان خواهند شد.

هایپراستار یزد در آدرس بلوار آزدگان، میدان صنعت، مجتمع تجاری اداری تفریحی خلیج فارس واقع شده است و 640 جایگاه پارکینگ در دو طبقه برای رفاه بیشتر شهروندان در نظر گرفته شده است.

گفتنی‌ است فروشگاه هایپراستار در سال ۱۳۸۸ نخستین شعبه خود را در شهر تهران فعال کرد. این فروشگاه تلاش دارد با شعار «همیشه ارزانترین» محصولات متنوع و باکیفیت از معتبرترین برندها را با مناسبت‌ترین قیمت در دسترس خریداران قرار دهد. تنوع وسیع کالاهای مصرفی در فروشگاه‌های هایپراستار در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج و یزد شامل موارد زیر می‌شود:

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی‌جات و تنقلات، محصولات شست‌وشو و نظافت و کالاهای بهداشتی وآرایشی است.

مواد غذایی تازه، شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ و ماهی، نان و شیرینی‌های تازه و غذاهای متنوع ایرانی، خارجی و انواع سالاد است که به صورت روزانه تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

در بخش لوازم خانه و آشپزخانه، ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیربرقی، لوازم تحریر، وسایل کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب‌بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان عرضه می‌شود.

بخش لوازم برقی خانگی و دیجیتال، شامل کالاهای مختلفی نظیر لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی، وسایل صوتی تصویری، لپ‌تاپ و تبلت توانسته مجموعه‌ای کامل از کالاهای با کیفیت خانگی و دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در بخش پوشاک و لوازم خواب و حمام، پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام ارائه می‌شود.

فروشگاه آنلاین هایپراستار نیز در سال 1397 راه‌اندازی شد و در حال حاضر امکان دسترسی به ۱۵۰۰۰ کالا در بخش‌های مختلف کالاهای اساسی، مواد غذایی تازه، لوازم غیرالکترونیکی و کالاهای بهداشتی و آرایشی را برای مشتریان به صورت آنلاین در سرتاسر شهر تهران (فعلاً فقط تهران) فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ فیلیپ

هزینه، زمان و انرژی شما برای ما اهمیت دارد فیلیپ هرآنچه برای هدف‌گیری و دسترسی به کاربران لازم است را فراهم می کند با هدفمندی و بهینه سازی زمان، هزینه و انرژی تبلیغات دیجیتال مناسب و بهینه را طراحی و اجرا می نماید. عملکرد ما به نحوی است که کارفرمای ما اطمینان حاصل میکند که بهترین مسیر برای حضور در فضای دیجیتال را انتخاب نموده است..

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]