اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970822327539620

ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی

کد: 13970822327539620

https://goo.gl/ekTgug

، (اخبار رسمی): شنبه شب 19 آبان ماه، ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی در امارات با عنوان Huawei Intercontinental Cup یا جام بین قاره‌ای هوآوی شد.

ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی
ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی

در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی که در امارات با حمایت شرکت هوآوی و با حضور 8 تیم برگزار شده‌است، تیم‌های ایران و روسیه توانستند به فینال برسند.

در فینال تیم ایران توانست با نتیجه 4 بر 2 به تیم روسیه غلبه کند و قهرمانی این دوره از مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای را به دست بیاورد. این دومین بار است که ساحلی‌بازان ایرانی قهرمان این مسابقات شده‌اند.

گل اول ایران را در این بازی کیانی از روی یک ضربه پنالتی در دقیقه چهارم نیمه اول به ثمر رساند و دقایقی بعد نیز سعید پیرامون گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد. در این بازی بهزادپور دروازه‌بان ایران درخشان ظاهر شد و شوت از راه دور او با برخورد با مدافع حریف وارد دروازه روسیه شد تا بازی سه بر صفر شود.

در آغاز نیمه دوم گل اول روسیه به ثمر رسید. گل چهارم ایران نیز باز هم بعد از شوت بازیکن ایران با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه روسیه شد. چهار دقیقه مانده به پایان بازی بازیکنان روسیه گل دوم را زدند تا بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم ملی ایران تمام شود و بازیکنان ایران کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

هوآوی که در جهت حمایت‌ ویژه از پرچم‌دار جدید خود سری Huawei Mate 20 به عنوان حامی اصلی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای ظاهر شده‌است، با ستایش از قهرمانی ایران در این جام بین المللی این پیروزی را به مردم ایران تبریک گفت و مدیران هوآوی به همراه برخی مقامات ورزشی فدراسیون و دولت امارات جام قهرمانی را به تیم ایران تقدیم کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]