اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970823327899284

اجاره و خرید خانه در چیتگر

کد: 13970823327899284

https://goo.gl/ELNPLC

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از جدیدترین مناطق شهری در تهران واقع در شمال غربی شهر تهران و منطقه چیتگر است. امکان خرید و اجاره خانه تهران و منطقه چیتگر با افزایش ساخت‌وساز در این منطقه گسترش یافته است. این منطقه از طریق اتوبان‌های غربی تهران به شهر تهران دسترسی دارد.

اجاره و خرید خانه در چیتگر
خرید و اجاره خانه در چیتگر

افرادی که تمایل به خرید آپارتمان دارند و سرمایه اندکی در دست دارند، این منطقه را فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک می‌دانند.

یکی از جدید ترین مناطق شهری در تهران واقع در شمال غربی شهر تهران و منطقه چیتگر است. امکان خرید و اجاره خانه در تهران و منطقه چیتگر با افزایش ساخت‌و‌ساز در این منطقه گسترش یافته است. این منطقه که از طریق اتوبان‌های غربی تهران به شهر تهران دسترسی دارد، موقعیت مناسبی برای افراد است تا با قیمت مناسب اقدام به خرید یا اجاره آپارتمان کنند. محله چیتگر یک بخش وسیع از منطقه 22 تهران را به خود اختصاص داده است و اکثر خانه‌ها به صورت برج‌های نوساز با متراژ‌های مختلف برای فروش آپارتمان با موقعیت مسکونی وجود دارند.

قیمت خرید خانه و اجاره آپارتمان در تهران و منطقه چیتگر از 3 میلیون برای هر متر مربع شروع می‌شود که با توجه به موقعیت و شرایط محیطی این منطقه قیمت مناسبی برای خرید واحد مسکونی ارزیابی می‌شود. با گسترش ساخت و ساز در این منطقه شهرداری نیز توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته و امکانات رفاهی را برای ساکنین فراهم کرده است. اقدامات شهرداری همچنان در حال گسترش است و روند رسیدگی به این محله ادامه دارد.

آیا اجاره و خرید خانه در چیتگر تصمیم درستی است؟

محله چیتگر یک منطقه جدید با بافت شهری جدید است. خرید و فروش آپارتمان در این منطقه رو به افزایش است، زیرا همچنان زمین‌های بسیاری در دست ساخت هستند و برج‌های جدید در این منطقه در حال تکمیل شدن هستند. اجاره آپارتمان در این منطقه نیز با قیمت مطلوبی برای مستاجران موجود است و شاید بتوان تنها مشکل را دسترسی و دور بودن این منطقه از شهر تهران دانست.

افرادی که تمایل به خرید آپارتمان دارند و سرمایه اندکی در دست دارند، این منطقه را فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک می‌دانند. همچنین می‌توان گفت با افزایش امکانات رفاهی در این منطقه اجاره آپارتمان‌های خریداری شده راحت‌تر انجام می‌شود و این سرمایه‌گذاری می‌تواند روند مثبتی داشته باشد. به علت اینکه قیمت ملک در این منطقه بسیار مناسب است، بیشتر جوانانی که سرمایه اندکی در دست دارند و اقدام به دریافت وام‌های بانکی برای خرید ملک کرده‌اند، تمایل به خرید آپارتمان در این منطقه نشان می‌دهند.

اجاره و خرید خانه در چیتگر یک سرمایه‌گذاری است

روند رو به رشد ساخت و ساز در این منطقه و استقرار محل‌های گردشگری فراوان در این منطقه دو دلیل مهم برای سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر است. افزایش مکان‌های تفریحی نظیر دریاچه و پارک چیتگر، مجتمع تجاری بام‌لند و مجتمع‌های تجاری و تفریحی جدیدی که در این منطقه احداث شده موجب شده تا افراد بیشتری تمایل به اجاره خانه و خرید آپارتمان در این محله داشته باشند.

بافت این منطقه به طور کلی نوساز است و شامل برج‌های بلند می‌شود. برج‌های مسکونی امین، برج‌های سروناز، مجتمع مسکونی پارسیا، مجتمع مسکونی عرفان، برج چیتگر، برج بیمه و برج‌های مسکونی صیاد شیرازی از معروف‌ترین مجتمع‌های مسکونی و برج‌های این منطقه بری سکونت هستند. بیشتر واحدهای این برج‌ها در حال حاضر به فروش رفته‌اند و اقشار مختلف جامعه در این واحدهای مسکونی سکونت دارند.

امکان اجاره آپارتمان در این برج‌ها نیز برای افرادی که تمایل به زندگی در این منطقه دارند فراهم است. قیمت‌های مناسبی نیز برای اجاره خانه در این برج‌ها ارائه می‌شود و خانواده‌های کوچک با سطح درآمد متوسط قادر هستند در این مجتمع‌ها ساکن شوند. سطح رفاهی ساکنین در این منطقه با توجه به اینکه این منطقه یکی از قطب‌های گردشگری تهران است، توسط شهرداری تامین شده است و عملیات بهسازی همچنان ادامه دارد.

امکان تردد در این منطقه بدون ماشین کمی سخت است اما با احداث خط‌های مترو، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس این امر نیز به مرور بهبود خواهد یافت. اما باید توجه داشت آب‌وهوای مناسب و خانه‌های نوساز این منطقه انتخاب خوبی برای سکونت در این منطقه هستند.

آیا چیتگر محلی مناسب برای زندگی خانواده‌های کوچک هست؟

جدا از میزان سطح رفاه و امنیت در محله چیتگر، آب و هوای مناسب و امکانات شهرداری برای تردد آسان، عواملی دیگری نیز به گرفتن تصمیم برای اجاره و خرید خانه در چیتگر کمک می‌کند. خانواده‌هایی که به این منطقه عزیمت می‌کنند و این محل را برای سکونت انتخاب می‌کنند، بیشتر خانواده‌های جوان هستند که فرزند دارند یا قصد دارند به زودی فرزند داشته باشند. یکی از نکاتی که باید توسط شهرداری در این منطقه به زودی رسیدگی شود کمبود مدارس و مراکز آموزشی در این منطقه است.

وجود مرکز خرید بام‌لند در این منطقه باعث شده تا گردشگران بسیاری در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها به این منطقه مراجعه کنند. اما این منطقه همچنان با کمبود مراکزی برای انجام خرید‌های روزانه و مایحتاج خانوار است. ساخت یک میدان میوه‌ و تره‌بار توسط شهرداری در این منطقه در حال انجام است اما در حال حاضر خانواده‌های ساکن در این منطقه برای تهیه مایحتاج خود نیاز دارند تا به مجتمع‌های مسکونی دیگر مراجعه کنند.

در حال حاضر تنها چند داروخانه و مرکز درمانی در این منطقه وجود دارد و امکانات رفاهی برای درمان و احداث مراکز بهداشتی در این منطقه توسط شهرداری در حال بررسی است. پیش‌بینی می‌شود چنین مشکلاتی به زودی در این منطقه حل شود.

با افزایش خرید و فروش ملک در این منطقه روند فعالیت‌های شهرداری نیز سرعت بیشتری گرفته و مسئولین در حال تلاش برای رفع نیازهای ساکنین در این منطقه هستند.

با این حال می‌توان خرید و فروش آپارتمان در منطقه چیتگر را یک اقدام مناسب برای خانواده‌های کوچک دانست. این منطقه با گسترش امکانات در آینده موقعیت خوبی به دست می‌آورد و بافت شهری آن کم کم تجهیز و توسعه می‌یابد. به همین دلیل می‌توان گفت سرمایه‌گذاری ملکی اقدامی موثر در این منطقه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان