اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708243281310129

دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته مکالمه عربی در تهران

کد: 139708243281310129

https://goo.gl/jLz1wz

، تهران , (اخبار رسمی): «مَعْهَدُ الضَّاد» با کمک کتاب «زبان را ببلعید مزمزه نکنید» دوره‌های آموزش مکالمه عربی را به صورت مداوم برگزار می‌کند.

کلاس مکالمه عربی در تهران
آموزش مکالمه زبان عربی (ضاد نام دیگر زبان عربی است)

در سال 1388 کتاب «زبان را ببلعید مزمزه نکنید» در پاسخ به پرسش‌های روان‌شناسی و روش‌شناسی آموزش زبان‌های خارجی و چالش یادگیری یک زبان خارجی، به محور آموزش موفق و موثر مهارت‌های مکالمه تبدیل شد

خیلی‌ها با مفاهیمی همچون آیلتس IELTS و تافل TOFEL انگلیسی آشنایی دارند و ماه‌ها و شاید سال‌های زیادی را صرف خرید کتاب یا بسته‌های آموزش مکالمه انگلیسی کردند یا از یک موسسه زبان به آموزشگاه زبان دیگر در حال نقل و انتقال هستند و احیانا از دوست و آشنا آدرس بهترین مرکز آموزش زبان انگلیسی و دوره‌های ترمیک و فشرده و نیمه‌فشرده زبان را پرس‌وجو می‌کنند اما اکنون که سال‌ها می گذرد وقتی به آن روزها  فکر می‌کنند می‌بینند آخر یادگیری زبان انگلیسی یا زبان عربی در مدرسه و دبیرستان به گرامر انگلیسی یا قواعد عربی ختم شد و نهایتا قبولی در امتحانات و دست آخر گذر از سد بلند کنکور و ورود به دانشگاه البته با کمک فنون تست زنی و حفظ طوطی وار گرامر انگلیسی و قواعد عربی و واژگان پر کاربرد و ... است.

بعضی وقت‌ها آموزش زبان در موسسه آموزش زبان با یک قدم پیشرفت، آنها را به ترجمه فارسی به انگلیسی واژگان یا جملات در ذهن می‌رساند یا با تلاش خودشان در ترجمه متون عربی یا انگلیسی به فارسی مهارتی به دست می‌آوردند.

اما همچنان در حسرت برقراری ارتباط با یک مکالمه کوتاه یا گفت‌وگوی ساده به زبان انگلیسی به سر بردند و می‌برند البته مکالمه عربی که جای خود را داشت و دارد، چون شاید تا به حال فکرش هم به ذهن آنها خطور نکرده است که زبان محاوره عربی را بیاموزند یا مدرک تافل (بسندگی یا اشتمال) عربی بگیرند چه برسد به اینکه دنبال آموزشگاه زبان عربی بگردند!

راستی مشکل یادگیری زبان دوم در چه بود و است؟ چرا باید فراگیری زبان خارجی این قدر سخت و دور از دسترس و نگاه خیلی‌ها به آن دور از واقعیت باشد؟ آیا اشکال در کتاب‌های آموزش زبان بود یا آموزشگاه زبان درست را انتخاب نکردند و شاید اشکال در نحوه‌ی آموزش معلم زبان انگلیسی و عربی یا نوع نگاه نظام آموزشی و یادگیرنده به آموزش زبان دوم یا متد یادگیری آن بود و است!

اگر جواب این سوال‌ها هنوز مهم است یا این روزها با چالش یادگیری یک زبان خارجی رو به رو هستید، شاید جالب باشد که بدانید برای اولین بار در سال 1388 با چاپ کتاب «زبان را ببلعید مزمزه نکنید» پاسخ به این پرسش‌ها و صدها پرسش دیگر در زمینه‌ی روان شناسی و روش شناسی آموزش زبان‌های خارجی آغاز شد و امروزه این کتاب به محور آموزش موفق و موثر مهارت‌های مکالمه زبان عربی و بعد، انگلیسی در «مَعْهَدُ الضَّاد» تبدیل شده است. 

دوره‌های آموزش مکالمه عربی در معهد الضاد به صورت مداوم در جریان است، علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.zaadnet.ir می‌توانند در این باره بیشتر بدانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معهد الضاد

معهد الضاد -مرکز توسعه آموزش زبان عربی (متاع) نخستین و تنها مرکزی است که در زمینه ی آموزش زبان عربی فعالیت می کند. اهمیت و نقش این زبان در دنیای امروز به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و ژئوپلوتیک باعث شد که این مرکز با هدف کاربردی و امروزی کردن این زبان در موقعیت های گوناگون زندگی همچون آموزش، عبادت، تحقیق، ترجمه، تجارت، گردشگری، هتلداری و … به آموزش تخصصی زبان عربی همت گمارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش