اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708263284910243

کف کاذب نوآوران کیان ارتباط پایدار رونمایی شد

ارائه کف کاذب فولادی به بازار صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت، IT و صنعت ساختمان

کد: 139708263284910243

https://goo.gl/FZHeBZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار با نام کف کاذب فولادی در کارخانه تولید کف کاذب نوآوران واقع در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه کف کاذب فولادی به بازار صنایع فولاد ،پتروشیمی ،نفت ،IT و صنعت ساختمان
کف کاذب فولادی محصول شرکت نوآوران

کف کاذب نوآوران با قیمیتی مناسب‌تر از کالاهای وارداتی و با هدف پاسخ به نیاز صنایع بزرگ کشور مانند صنعت فولاد، پتروشیمی، نفت، IT... و رفع نیاز به واردات این محصول و عدم خروج ارز از کشور تولید شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار در تاریخ 97/7/17، کارخانه تولید کف کاذب نوآوران واقع در اصفهان میزبان رونمایی از محصول کف کاذب فولادی این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه استانداردسازی مراکز داده، اتاق‌های کنترل تولید، اتاق برق و...  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ضدحریق بودن، مقاومت در برابر تردد بالا، تحمل فشارهای متمرکز (نقطه‌ای)و گسترده‌ی بالا، ایجاد ارتفاع برحسب نیاز مصرف‌کننده بین 7سانتیمتر تا 1متر و 20 به صورت متداول و ارتفاع بیشتر به صورت سفارشی را ارائه کند تا این خدمت تازه ایجاد محیط کاربردی‌تر، دسترسی آسان به تاسیسات مانند کابل‌کشی شبکه، تلفن، برق و لوله‌های آب و فاضلاب را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاعات، کف کاذب فولادی دارای محاسنی اعم از قیمت مناسب نسبت به روش‌های سنتی، سرعت اجرای بالا، دسترسی آسان‌تر به تاسیسات و امکان جابجایی آسان است و می‌تواند باعث امکان عبور کلیه تاسیسات از زیر کف کاذب، به‌کار گیری سیستم‌های هدایت‌شونده گرمایشی و سرمایشی بدون محدودیت یکی از اساسی‌ترین مزایای استفاده از این سیستم است.

محسن کریمی مدیرعامل شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار، تولید این محصول را نتیجه 17 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: کف کاذب تولیدی این مجموعه با قیمیتی مناسب‌تر از کالاهای وارداتی و با هدف پاسخ به نیاز صنایع بزرگ کشور مانند صنعت فولاد، پتروشیمی، نفت، IT و... و رفع نیاز کشور به واردات این محصول و عدم خروج ارز از کشور تولید شده است. برای تولید این محصول از مواد با کیفیت تولید داخل استفاده شده و تولید آن از سال 96 آغاز و پس از طی کردن مراحل آزمایشی امسال آماده رونمایی شد.

این محصول با طی کردن 72 ایستگاه کاری و به‌کارگیری تجهیزات مدرن تهیه و تولید می‌شود.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از ابتدای آذرماه 97 اعلام کرد و ادامه داد: شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار با هدف رضایتمندی مشتری و سرلوحه قرار دادن پاسخگویی مناسب طی سالیان گذشته همواره ارتباط خود را با مشتریان حفظ کرده است و در این راستا اقدام به ارائه مستقیم و بدون واسطه این محصول حتی با کم‌ترین مقدار می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوآوران کیان ارتباط پایدار

نوآوران کیان ارتباط پایدار ، فعالیت خود را از سال 1380 در خصوص تجهیز و راه اندازی دیتا سنتر ومراکز داده و اتاق برق مطابق با استاندارد های جهانی آغاز نمود..این شرکت مفتخر است که علاوه بر فعالیت در این حوزه 2محصول کلیدی انواع کف کاذب و درب های ضد حریق مطابق با استاندارد را طراحی و تولید نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]