اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011065659910243

اختراع کف کاذب نوآوران هزینه ایجاد گرمایش از کف را به صفر رساند

کف کاذب سراوینل تمام محدودیت های گرمایش از کف را بر طرف کرد

کد: 140011065659910243

https://bit.ly/34cu6v7

، اصفهان , (اخبار رسمی): اختراع جدید نوآوران کیان ارتباط پایدار با نام کف کاذب سراوینل با قابلیت گرمایش از کف داخلی در کارخانه تولید کف کاذب نوآوران رونمایی و به بازار عرضه شد.

کف کاذب سراوینل تمام محدودیت های گرمایش از کف را بر طرف کرد!!
مزایای کف کاذب سراوینل محصول انحصاری کف کاذب نوآوران

کف کاذب سراوینل با قابلیت ایجاد گرمایش از کف اختراع ثبت شده برند کف کاذب نوآوران است که تمام محدودیت های سیستم های گرمایش از کف قبلی را بر طرف نموده است.

به گزارش روابط عمومی نوآوران کیان ارتباط پایدار، درابتدای بهمن  ماه سال جاری، کارخانه کف کاذب نوآوران میزبان رونمایی از کف کاذب سراوینل، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تاسیسات ساختمانی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر گرمایش از کف را ارائه کند تا این خدمت تازه دسترسی سریع بع تاسیسات زیر کف کاذب را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کف کاذب سراوینل دارای محاسنی است که اعم از مقاومت در برابر تردد بالا است و می‌تواند باعث کاهش هزینه های تمام شده کف سازی ساختمان شود.

مهندس محسن کریمی مدیرعامل نوآوران کیان ارتباط پایدار، تولید این محصول را نتیجه 17 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک برای تولید این محصول از اسفند ماه سال گذشته آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را ابتدای مهر ماه سال جاری اعلام و ادامه داد: کف کاذب سراوینل با قابلیت ایجاد  گرمایش از کف سراوینل  اختراع ثبت شده برند کف کاذب نوآوران است که تمام محدودیت های سیستم های گرمایش از کف قبلی را بر طرف نموده است . کف کاذب سراوینل عللاوه بر حذف پوکه ریزی وبتن قابلیت های فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت. کف کاذب سراوینل در مدل وطرح های مختلفی در حال تولید است و برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به www.ccico.ir  مراجعه و یا با شماره 09900190083 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوآوران کیان ارتباط پایدار

نوآوران کیان ارتباط پایدار ، فعالیت خود را از سال 1380 در خصوص تجهیز و راه اندازی دیتا سنتر ومراکز داده و اتاق برق مطابق با استاندارد های جهانی آغاز نمود..این شرکت مفتخر است که علاوه بر فعالیت در این حوزه 2محصول کلیدی انواع کف کاذب و درب های ضد حریق مطابق با استاندارد را طراحی و تولید نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه