اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970827328789620

با استقبال گسترده کاربران:

چالش «بهترین کتاب، زیباترین جمله!» هواوی به پایان رسید

کد: 13970827328789620

https://goo.gl/pJ9W5P

، (اخبار رسمی): چالش «بهترین کتاب، زیباترین جمله!» از سوی ایرانسل و اپلیکشن کتاپ پشتیبانی شد، همه شرکت‌کنندگان دسترسی رایگان به بیش از 9000 کتاب الکترونیکی را دریافت کردند.

چالش "بهترین کتاب، زیباترین جمله!" هواوی به پایان رسید
چالش «بهترین کتاب، زیباترین جمله!» هواوی به پایان رسید

چالش «بهترین کتاب، زیباترین جمله!» پنج شنبه هفته گذشته به مناسبت روز ملی کتاب و کتابخوانی هوآوی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و احترام به این مناسبت ارزشمند چالش جذاب خود را به پایان رسید. پایان بخش این چالش هم مراسمی بود که در کافه ژی با حضور برگزیدگان این رویداد برگزار شد.

در این چالش از کاربران دعوت شده بود در فعالیتی به کتاب توجه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند و خاطرات خود را با کتاب‌های خود زنده کنند و البته به پاس این توجه همه برنده هدیه‌ای در این چالش باشند! این فعالیت در ارتباط با خاطرات خوب ما از یک کتاب یا عبارت‌هایی در چند کتاب بود که به نوعی تاثیری زیادی در زندگی ما گذاشته‌اند. همه ما قطعاً به کتابی خاص علاقه داریم یا خاطره خوبی از آن داریم، حتی عبارات کوتاهی در کتاب‌هایی وجود دارند که  با خواندن آنها در گذشته دور یا نزدیک بخشی از باورهای ما شکل گرفته است.

این چالش هوآوی، توسط ایرانسل و اپلیکیشن KETAPP (کتاپ) پشتیبانی شده است. در این چالش همه برنده بودند چراکه تمام کاربرانی که در این چالش شرکت کردند، یک ماه دسترسی رایگان به اپلیکیشن KETAPP (کتاپ) که یک کتابخانه مجازی آن لاین با بیش از 9000 عنوان کتاب است بدون هیچ قرعه کشی و محدودیتی دریافت کردند.

در پایان لازم به ذکر است قابلیت‌های حرفه‌ای گوشی‌های هوآوی مانند پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی Huawei Mate 20 در عکاسی از متن‌ها با هوش مصنوعی و همچنین نمایش کتاب های الکترونیک روی صفحه نمایش بزرگ گوشی‌های این شرکت با مکانیزم حفاظت از چشمان کاربران، می‌تواند کاربران را در حضور موثرتر در این چالش همراهی کرد.

بیایید همه با هم مروج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]