اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708273288210258

یک سامانه پرسش و پاسخ تخصصی، سریع و استاندارد به دنیای وب فارسی ورود کرد

وب سایت پرسش و پاسخ تخصصی «لام تا کام» رونمایی شد

کد: 139708273288210258

https://goo.gl/wQJzfR

، تهران , (اخبار رسمی): در لام تا کام می‌توان با طرح سوال و جواب دادن به سوالات دیگران به اعتبار و درآمد رسید. این استارتاپ یک پلن تجاری وسوسه‌انگیز دارد و با درج سوال و پاسخ‌گویی به سوالات دیگران، مبالغی را به افراد اختصاص می‌دهد و به این صورت می‌توان با عضویت در آن درآمدزایی کرد.

وب سایت پرسش و پاسخ تخصصی لام تا کام رونمایی شد
کسب درآمد از طریق پاسخدهی به سوالات پرسیده شده در لام تا کام

لام تا کام چیست؟

استارت آپ لام تا کام یک پروژه علمی-اجتماعی، پیاده سازی شده در قالب یک وب سایت پرسش و پاسخ (سوال و جواب) تخصصی است. اهداف این پروژه مبتنی بر اشتراک‌گذاری دانش کاربران و ثبت آن‌ها به صورت طبقه‌بندی شده و ساخت یافته است.

حوزه کاری لام تا کام

حوزه کاری آن محدود به عناوین به خصوصی نیست. کلیه سوالاتی که از نظر محتوایی و مفهومی معتبر باشند شرایط درج و پاسخ‌دهی در لام تا کام را دارا هستند (به عنوان مثال سوالات پزشکی، حقوقی، دینی، برنامه‌نویسی و ..). اساتید و مدیران پروژه سعی بر آن دارند تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت (و تا جای ممکن با ذکر منبع) نسبت به پاسخ‌دهی به سوالات اقدام کنند. همچنین این انتظار از کاربرانی که سعی در پاسخ‌دهی به سوالات دارند نیز می‌رود. کلیه فرآیندهای لام تا کام از قبیل سیستم رای‌دهی، پیام‌گذاری، پاسخ‌دهی، طرح سوال و ... تماما مبتنی بر استانداردهای پروژه های پرسش و پاسخ هستند. 

تفاوت لام تا کام با دیگر وب سایت های پرسش و پاسخ

رویکرد اصلی پروژه، پاسخ‌دهی موثق و سریع به سوالات کاربران است. به این معنی که کاربران با درج سوال خود (به عنوان مثال سوال حقوقی) می‌توانند در کمترین زمان، بدون اتلاف زمان خود در ترافیک و صف انتظار، بدون پرداخت هزینه آن‌چنانی می‌توانند مشکل و پرونده حقوقی خود را در معرض بررسی چندین وکیل پایه یک دادگستری قراره دهند و نظرات آنها را نسبت به پرونده خود بدانند. همچنین برای سوالات پزشکی، می‌توانند با طرح بیماری خود، نظر و راهکار چندین پزشک متخصص را دریافت کرده و با آنان گفتگو کنند. شایان ذکر است که به منظور جلوگیری از افشای اطلاعات کاربران، امکان طرح سوال و یا پاسخ، بدون درج نام نویسنده (به صورت ناشناس) وجود دارد. 

سیاست‌های لام تا کام

در سامانه لام تا کام، کلیه کاربران دارای امتیاز هستند؛ که اعتبار آنان را در سامانه مشخص می‌کند. پیاده‌سازی مکانیسم کسب و کسر امتیازات به بهترین نحو ممکن پیاده‌سازی شده است. به‌طوری که امکان وارسی امتیازات کاربران در دسته‌های مشخص شده وجود دارد. امتیازات حاصله در لام تا کام به افراد اعتبار بخشیده و می‌توانند در رزومه کاری خود به آن‌ها اشاره کنند. همچنین لام تا کام کاربرانی را که با پاسخگویی با کیفیت امتیازات بالایی را کسب می‌کنند، به کارفرمایان معرفی می‌کند.

امکانات لام تا کام

سامانه لام تا کام یکسری دیتابیس وابسته مثل قانون اساسی (برای سوالات حقوقی)، منابع اسلامی (برای سوالات دینی و فقهی)، لغت‌نامه (برای سوالات ادبی)، اصطلاحات تخصصی پزشکی (برای سوالات پزشکی) را برای پاسخگویی بهتر و بالابردن سطح کیفی سوالات در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. 

کسب درآمد از طریق لام تا کام:

از طرفی لام تا کام یک پلن تجاری جذاب هم دارد. کاربرایی که یک سوال خوب می‌پرسند یا به سوالات، جواب‌های خوبی می‌دهند به درآمد می‌رسند. اما چطور؟ جالب است که بدانید کاربران لام تا کام می‌توانند با پرسیدن یک سوال خوب، یا با یک جواب خوب پولدار شوند؛ چرا که اگر یک سوال خوب بپرسند و برای آن پول اختصاص داده شده باشد، در صورتی که این سوال، سوال شخصی دیگر هم باشد، او به منظور مشاهده پاسخ‌های سوال، باید هزینه‌ای به صاحب سوال دریافت کرد. همچنین در ازای پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران، البته فقط برای سوالات پرسیده شده به صورت غیر رایگان، نیز می‌توان مبلغی دریافت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لام تا کام

تخصصی ترین سامانه پرسش و پاسخ در حوزه های مختلف. رویکرد اصلی لام تا کام، کیفیت و سرعت در پاسخدهی می باشد. این سامانه بانک های اطلاعاتی نظیر قوانین و مصوبات کشور، لغت نامه ها، منابع اسلامی، مقالات پزشکی و .. را جهت رفرنس دهی به آنها، به منظور موثق سازی سوالات و پاسخ های مطروحه در سامانه نیز دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]