اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970828328839284

همه چیز درباره هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید

کد: 13970828328839284

https://goo.gl/2wsBne

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید، یکی از چالش‌های اصلی مستأجران است. هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید فقط شامل کرایه حمل اسباب توسط کامیون و باربر نیست، بلکه هزینه‌های جانبی دیگری مانند مسافت، تعداد طبقات، نوع اثاثیه و خراب شدن آنها در هنگام جابه‌جایی نیز بعضی اوقات اضافه می‌شود.

همه چیز درباره هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید
همه چیز درباره هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید

هزینه وسیله حمل و نقل، بستگی به این دارد که شما از چه نوع خودرویی استفاده کنید. وانت بار، نیسان، کامیون و خاور نیز چهار وسیله حمل و نقلی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند

هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید، یکی از چالش‌های اصلی مستأجران است، به خصوص اینکه زمان اردیبهشت و تابستان که فصل اجاره آپارتمان است، فرا می‌رسد و بیشتر مردم وقت آزاد دارند. بر خلاف آنچه که همان اول در ذهن نقش می‌بندد، هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید فقط شامل کرایه حمل اسباب توسط کامیون و باربر نیست، بلکه هزینه‌های جانبی دیگری مانند مسافت، تعداد طبقات، نوع اثاثیه و خراب شدن آنها در هنگام جابه‌جایی نیز بعضی اوقات اضافه می‌شود.

از این رو، برآورد هزینه‌های مربوط به اسباب‌کشی از جمله مواردی است که خریدارانی که اقدام به خرید آپارتمان می‌کنند و مستأجران، باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. در این مقاله سعی شده است چگونگی تعیین و مدیریت هزینه‌های انتقال وسایل منزل به خانه جدید بیان شود.

اولویت تعیین هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید

در وهله اول اقدام لازم برای هر مستأجری در تعیین قیمت اسباب‌کشی، بررسی سایت اتحادیه است. در شهرهای بزرگ کشور، اتحادیه‌های حمل و نقل کالای درون شهری وجود دارد و قیمت انواع خدمات انجام شده توسط باربری‌ها بر اساس معیارهای مختلف درج شده است. البته باز هم شاهد تفاوت‌هایی بین هزینه‌های دریافت شده توسط باربری‌ها با آنچه که در سایت درج شده، هستیم. علت این اختلاف‌ها بیشتر به خاطر تفاوت نوع حجم کار، تعداد، نوع وسایل، نحوه جابه‌جایی و به طور کلی جزئیات است.

از آنجا که در این باربری‌ها تمامی خدمات مانند بسته‌بندی، روکش کردن و در نهایت انتقال انجام می‌شود، بسته به اینکه چه تعداد وسایل وجود دارد و تعداد طبقات هر ساختمان چقدر است، قیمت‌های اسباب‌کشی متفاوت خواهد بود.

در حالت کلی، هزینه کارگر و باربری به صورت زیر محاسبه می‌شود:

چگونگی محاسبه هزینه کارگر و باربری

هزینه کارگر و باربری شامل دو دسته مستقیم و غیر مستقیم می‌شود. دسته مستقیم که بیشترین هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید را شامل می‌شود، مربوط به هزینه کرایه خودرو و کارگر است. اکثر آن‌هایی که قصد اجاره خانه را دارند، همیشه این نوع هزینه را هم به لیست‌های هزینه‌های خود اضافه می‌کنند.

هزینه وسیله حمل و نقل، بستگی به این دارد که شما از چه نوع خودرویی استفاده کنید. وانت بار، نیسان، کامیون و خاور نیز چهار وسیله حمل و نقلی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. معیار بعدی هزینه، بسته‌بندی و کارگران است. هر خانه بسته به اینکه افراد آن چگونه زندگی می‌کنند و متراژ منزل آن‌ها چقدر است، از وسایل متفاوتی استفاده می‌کنند که ممکن است این وسایل ساده یا خیلی لوکس باشد. مسلماً جابه‌جایی وسایل لوکس که ارزش بالایی دارد، اهمیت بیشتری داشته و کارگران متخصص و باتجربه باید به کار گرفته شوند تا کمترین آسیبی به آن‌ها وارد نشود. هزینه اجاره کارگر متغیر است و کارگران باتجربه هزینه بیشتری را دریافت خواهند کرد.

در خصوص بسته‌بندی باید گفت که هر چه تعداد جعبه‌ها کمتر باشد و از کاور‌های بهتری استفاده شود، حمل آن‌ها آسان‌تر بوده و در نتیجه باعث کاهش هزینه اجاره کارگر و تعداد رفت و آمدها خواهد شد.

دسته غیر مستقیم شامل هزینه‌های مربوط به تعداد و نوع وسایل، تعداد طبقات، چگونگی دسترسی به آدرس و محل پارک برای بارگیری، زمان حمل بار و شرایط آب و هوایی و همچنین مسافت بین دو خانه است. حمل وسایل و اثاثیه حجیم مانند ماشین لباسشویی و یخچال شامل پرداخت هزینه بیشتری است؛ زیرا انتقال چنین وسایلی نیازمند تبحر خاصی است که در هنگام انجام نباید هیچ آسیبی به دستگاه و به دیوارهای ساختمان وارد شود.

مسئله بعدی، تعداد طبقات ساختمان است. اگر واحدی در طبقه دهم باشد، هزینه انتقال اثاثیه آن به مراتب بیشتر از واحدی است که در طبقه اول قرار دارد. به عبارتی، به ازای هر طبقه مبلغی به کرایه اضافه خواهد شد. همچنین نامناسب بودن راه پله مانند باریک بودن، تعداد پله‌های زیاد و نداشتن نور کافی برای دید در هنگام بالا و پایین رفتن کارگران بر افزایش قیمت تأثیر‌گذار است.

مسئله بعدی نوع دسترسی به محل است. قرار داشتن خانه در طرح ترافیک، شلوغ و باریک بودن خیابان و کوچه، همچنین نداشتن مکان مناسب برای پارک خودرو از مهم‌ترین عواملی هستند که در تعیین هزینه‌های اصلی و مهم اسباب‌کشی به خانه جدید باید آن‌ها را در نظر داشت.

نکته بعدی، روز انتقال و نوع آب و هوا است. اسباب‌کشی در روزهای آخر هفته که شلوغ است و همچنین در هوای بارانی و سرد، نیازمند پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.

نکته آخر مسافت جابه‌جایی است. اگر در شهری دیگر اقدام به اجاره خانه کرده‌اید و قصد انتقال اثاثیه منزل خود به آن شهر را دارید، بسته به مسافت آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. این پرداخت هزینه بیشتر به دلیل سوخت وسیله حمل و استهلاک آن است.

جمع بندی

هزینه‌های اسباب‌کشی به خانه جدید بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. این معیارها برای افرادی که هرسال باید اقدام به اجاره خانه کنند، اهمیت بیشتری دارد. نوع وسیله حمل و نقل، تعداد کارگران و میزان تخصص آن‌ها، نوع بسته‌بندی وسایل، تعداد و نوع اثاثیه، تعداد طبقات، چگونگی دسترسی به محل و در دسترس بودن آن، شلوغی خیابان‌ها و مکان مناسب برای پارک، میزان مسافت و در آخر نوع ساختمان عواملی هستند که در تعیین قیمت اسباب‌کشی تأثیر‌گذار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]