اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708293290910267

به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر

فروش ویژه گوشی ایرانی با تخفیفات ویژه

کد: 139708293290910267

https://goo.gl/XdxtVV

، مشهد , (اخبار رسمی): فروش ویژه گوشی‌های ایرانی در اولین فروشگاه اینترنتی کالای ایرانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) از 29 آبان آغاز شده و تا 13 آذرماه ادامه خواهد داشت.

فروش ویژه گوشی ایرانی با تخفیفات ویژه
گوشی ایرانی در فروشگاه ایرانی

جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان «گوشی ایرانی در فروشگاه ایرانی» به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و در دوره زمانی دوهفته‌ای برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زیست، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان «گوشی ایرانی در فروشگاه ایرانی» به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و در دوره زمانی دوهفته‌ای برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کلیه گوشی های هوشمند، تبلت‌ها و گوشی‌های کلاسیک موجود را از طریق وب‌سایت فروشگاه اینترنتی زیست به آدرس zist.ir یا اپلیکیشن این فروشگاه که در آدرس cafebazaar.ir/app/ir.zist قابل دسترس است، با قیمتی مناسب و تا 20 درصد تخفیف ویژه تهیه کنند.

مدیر پشتیبانی فروشگاه اینترنتی زیست، کسب تجربه‌ای رضایت‌بخش از خرید کالای ایرانی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: در تلاش هستیم با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست در مناسبت‌های مختلف، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه مردم از محصولات باکیفیت ایرانی فراهم شود.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این جشنواره سبد متنوعی از محصولات هوشمند و کلاسیک شرکت ایرانی جی ال ایکس، نظیر شاهین، آریا یک، شهاب، سپهر و ایکس، تبلت ضدضربه ساینا و تبلت-لپتاپ هیبریدی w10 در کنار محصولات متنوع کلاسیک و صفحه‌کلیدی این شرکت با قیمت‌ها و تخفیفات ویژه عرضه خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیست بازار زندگی ایرانی

«زیست؛ بازار زندگی ایرانی»، (به آدرس zist.ir) اولین فروشگاه آنلاین کالای ایرانی در چارچوب سبک زندگی ایرانی‌اسلامی است. ما در فروشگاه اینترنتی زیست تلاش کرده‌ایم بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها را مطابق با سبک زندگی ایرانی‌اسلامی تأمین کنیم و در معرض انتخاب شما قرار دهیم. فروشگاه اینترنتی زیست، مرجع معرفی، انتخاب و فروش کالاهای ایرانی و در چارچوب سبک زندگی ماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]