اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970829329160011

تخفیف گروهی کسب‌وکارهای اینترنتی از یک تا سوم آذرماه

کد: 13970829329160011

https://goo.gl/XQ3v9p

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از استارتاپ‌های مطرح کشور از روز اول آذرماه تا سوم آذرماه به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف گروهی می‌دهند.

تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی از یک تا سوم آذرماه
تخفیف گروهی کسب‌وکارهای اینترنتی از یک تا سوم آذرماه

دفتر کار مجازی «دفترشما»، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت»، تحریریه مجازی «نویسش»، اپلیکیشن درخواست خدمات منزل «هومینو»، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی»، آژانس تبلیغات اینترنتی «ادنگاه»، وب سایت ارائه خدمات فریلنسرهای «پونیشا»، طرحی وب سایت «همیار توسعه» و پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی«نوین هاب» ۹ استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

این تخفیف به صورت محدود از تاریخ یک آذرماه آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید با خدمات این استارتاپ‌ها، میزان و مدت تخفیف آن‌ها آشنا شوید:

دفتر شما

«دفترشما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد. سرویس منشی مجازی دفترشما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند.

تخفیف ویژه: تا ۳۲ درصد تخفیف برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی؛ کد تخفیف: blackfriday97

اخبار رسمی

اخباررسمی درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌ها است. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

تخفیف ویژه: ۱۵ درصد تخفیف در اجرای کمپین‌های رسانه‌ای با کد تخفیف blackfriday97

پونیشا

اگر نیاز به فردی دارید که لوگو طراحی کند، متنی را ترجمه کند یا برای شما یک وب سایت درست کند؟ در پونیشا می‌توانید این افراد را به راحتی پیدا کنید و با پرداخت امن با اطمینان با او کار کنید.

تخفیف ویژه: با کد تخفیف blackfriday97 اولین پروژه خود را با ۵۰ درصد تخفیف ایجاد کنید.

نوین هاب

نوین هاب به عنوان اولین پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است که به وسیله آن می‌توان به سادگی و در کمترین زمان ممکن همه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر، پیام رسان بله، آپارات، یوتیوب، لینکدین، تامبلر و پینترست را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد.

با استفاده از کد blackfriday97 از ۳۰ درصد تخفیف خدمات نوین هاب بهره‌مند شوید.

هومینو

هومینو، سایت و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری است. این خدمات در ۱۱۰ شاخه که در ۸ گروه اصلی شامل نظافت و شستشو، پزشکی و مراقبت، تعمیرات و تاسیسات، آموزشی و فرهنگی، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، تشریفات و مجالس، نگهبانی و حراست است.

کد تخفیف: با استفاده از کد blackfriday97 از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید.

همیار توسعه

همیار توسعه با راه‌اندازی یک وب‌سایت همه فن حریف کسب و کار شما را وارد بازار بکر آنلاین می‌کند. ماموریت همیار توسعه، طراحی سایت است. همیار توسعه ۲۵ درصد تخفیف برای طراحی سایت‌های چند منظوره در نظر گرفته است.

ادنگاه

آژانس تبلیغات دیجیتال ادنگاه ارائه‌دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات گوگل، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات بنری و محتوایی، نصب تضمینی اپلیکیشن و تولید محتوا است.

کد تخفیف: با استفاده از کد blackfriday97 از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید.

رایچت

از بزرگ‌ترین چالش‌های کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل مشتریان به مشتری‌های وفادار است. چه روشی بهتر از اینکه بتوانید برای کمک به مشتریان به صورت مستقیم در وب سایت با آنها گفتگو (چت) کنید، بفروشید و مشکلاتشان را حل کنید؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌توان با مشتریان صحبت کرد، پشتیبانی کرد و از فروش لذت برد.

کد تخفیف: کد تخفیف ۱۵ درصد برای پکیج‌های یکساله و ۱۰ درصد برای پکیج‌های شش ماهه با کد تخفیف:blackfriday97

نویسش

نویسش اولین پلتفرم تخصصی برون‌سپاری محتوا به زبان فارسی‌ است که آمده است تا تولید محتوا را برای کسب‌و‌کارها ساده کند. متخصصان تولید محتوای نویسش در موضوعات مختلف محتوای مورد نیاز را تولید و در اختیار شما می‌گذارند. طیف گسترده‌ی متخصصان تولید محتوا در نویسش باعث می‌شود که همواره درخواست‌های شما با محتوایی ناب و باکیفیت تامین شود.

کد تخفیف: با استفاده از کد blackfriday97 از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید.

تخفیف گروهی چه کمکی به شما می‌کند؟

مجموعه‌ی این خدمات در کنار هم موقعیتی را در اختیار قرار می‌دهد تا به سادگی بتوان کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کرد. از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکار بر طرف شوند. به همین دلیل دراین سه روز به طور مشترک تخفیف گروهی ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]