اطلاعات تماس
  • 093717*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709033295910260

استارت آپ ویکند "صنایع خلاق" در گرگان برگزار می‌شود

کد: 139709033295910260

https://goo.gl/VzdD4c

، (اخبار رسمی): رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق از تاریخ 21 لغایت 23 آذر ماه با همکاری بازی‌سازان مستقل و مجتمع فنی تهران در گرگان برگزار می‌شود.

استارت آپ ویکند "صنایع خلاق" در گرگان برگزار می‌شود
استارت آپ ویکند "صنایع خلاق" در گرگان برگزار می‌شود

اتاقک، زرین پال، ایوند ، مکتب خونه ، اخبار رسمی ، دیجیاتو ، وبنا ، فرانش و چندین مجموعه‌ی استارتاپی حامیان این رویداد کشوری خواهند بود. شایان شلیله به عنوان سخنران اصلی در این رویداد حضور دارد. 

رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق از تاریخ 21 لغایت 23 آذر ماه با همکاری بازی‌سازان مستقل و مجتمع فنی تهران در گرگان برگزار می‌شود.

این رویداد در رابطه با صنایعی است که تکنولوژی وارد آنها شده و قالب جدیدی از آن‌ها ارائه شده است و می‌تواند در حوزه‌هایی مانند بوم‌گردی، اپلیکیشن، صنایع دستی، گردشگری، بازی‌های ویدیویی ، انیمیشن و سینما و... ورود پیدا کند. افرادی که در این زمینه ایده دارند و نیازمند سرمایه‌گذار هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. 

هدف از برگزاری این رویداد در کنار هم قرار گرفتن پتانسیل‌ها و ایده‌ها در کنار یکدیگر است تا در محیطی مناسب و در قالب کار تیمی به همکاری بپردازند. شرکت‌کنندگان در این رویداد فرصت دارند در یک بازه زمانی 54 ساعته با کمک منتورها ایده‌های خود را ارزیابی و به مرحله اجرا برسانند. فراخوان شرکت در این استارت آپ از یکم آبان ماه منتشر شده و تا 18 آذر ماه سال جاری ادامه دارد. 

شایان ذکر است پیمان یعقوبی، مجید حصارکی، مائده دهستانی، میلاد کرامتلو، امید محمدی، فرید شاهمرادی، محمد حسین توکلی، محمد لشکربلوکی، امیرحسین ثقه الاسلامی و سامه ابتهاج به عنوان منتور و شایان شلیله به عنوان سخنران اصلی در این رویداد حضور دارند.  

اخبار رسمی، اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، موسسه آموزش عالی گلستان، اتاقک، زرین پال، ایوند، مکتب خونه، ، دیجیاتو ، وبنا ، فرانش و چندین مجموعه‌ حامیان این رویداد کشوری خواهند بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093717*****
[نمایش اطلاعات]