اطلاعات تماس
  • 093717*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709123311410260

مجتمع فنی تهران و انجمن بازی سازان مستقل ایران برگزارکننده این رویداد هستند

گرگان، میزبان رویداد استارتاپ ویکند صنایع خلاق در آذر ماه خواهد بود

کد: 139709123311410260

https://goo.gl/ocxChy

، (اخبار رسمی): رویداد استارتاپ ویکند صنایع خلاق، در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آذر در شهر گرگان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا دو روز پیش از شروع رویداد یعنی 19 آذرماه، در این استارتاپ ویکند ثبت‌نام کنند.

گرگان میزبان بهترین های وب ایران در آذر ماه
گرگان، میزبان رویداد استارتاپ ویکند صنایع خلاق در آذر ماه خواهد بود

در لیست حامیان این رویداد زرین پال، A-game، مکتب خونه،  اخبار رسمی، اتاقک، اسنپ، ایوند، فرانش، دیجیاتو، فیلیمو، نوار، وبنا، ژاکت، بازیچی، سوغات جان دل، مستر گرگان،  Gview و esmag دیده می‌شوند

گرگان میزبان بهترین‌های وب ایران در آذر ماه سال جاری است. پیمان یعقوبی دبیر استارتاپ ویکند صنایع خلاق و دبیر بازی سازان مستقل  ایران در گرگان  طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه کشور اظهار کرد: دو ماه پیش نخستین استارتاپ صنایع خلاق در زاهدان برگزار شد و تصمیم‌ گرفتیم تا این استارتاپ در گرگان هم برگزار شود.

پیمان یعقوبی افزود: صنایع خلاق یک قدم از صنایع دانش ‌بنیان جلوتر بوده و بر اساس خلاقیت تاثیرگذاری دارد، البته صنایع خلاق به چند دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شود که شامل آی‌تی و برنامه‌نویسی، ساخت بازی و انیمشین و ساخت فیلم‌ کوتاه است.

بیش از 20 شرکت و رسانه از برگزاری این رویداد در گرگان حمایت می‌کنند که  از جمله آنها زرین پال، A-game، مکتب خونه،  اخبار رسمی، اتاقک، اسنپ، ایوند، فرانش، دیجیاتو، فیلیمو، نوار، وبنا، ژاکت، بازیچی، سوغات جان دل، مستر گرگان،  Gview و esmag هستند.

دبیر استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان ادامه داد: در این استارتاپ دو دسته شرکت‌کننده حضور دارند، یک دسته ایده‌پرداز و یک دسته افرادی که دارای تخصص بوده اما تیمی ندارند، این دو گروه در دو بخش استارتاپ مشارکت می‌کنند و ایده‌های خود را مطرح می کنند که با بهره‌گیری از متخصصان این ایده‌ها عملی می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این استارتاپ گفت: متاسفانه انجمن انیمیشن که حدود سه سال گذشته در استان گلستان فعالیت می‌کرد اکنون غیر فعال شده و ما با برگزاری این استارتاپ به دنبال فعال کردن دوباره این انجمن هستیم.

دبیر استارتاپ ویکند گرگان با بیان اینکه ۶۹۰ نفر در استان گلستان با محیط‌های  استارتاپی آشنایی دارند، ادامه داد: در این جشنواره بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان غیر گلستانی و از استان‌های دیگر هستند.

وی گفت: این رویداد در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آذر در شهر گرگان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند تا دو روز پیش از شروع رویداد یعنی 19 آذرماه در این استارت‌آپ ویکند ثبت نام کنند.

یعقوبی گفت: تاکنون استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان بلوچستان، قزوین، تهران، فارس، مازندران، سمنان و گلستان برای شرکت در استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر استارتاپ ویکند گرگان با تاکید بر این که برگزارکننده این رویداد مجتمع فنی تهران (شعبه گرگان) و انجمن بازی سازان مستقل ایران است افزود: متاسفانه در استان گلستان مشکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر وجود دارد و ما برای طرحی که در استان ارائه شد از ادارات یک ریال هم درخواست کمک مالی نداشتیم و تنها درخواست مکان برگزاری از دستگاه‌ها شده است.

وی در انتها گفت: ما برای برگزیدگان این رویداد، یک بسته حمایتی در نظر گرفته‌ایم و به سه تیم نخست ۲.۵ میلیون تومان جایزه بن شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف و تسهیلات ۴ درصدی تا سقف ۱۰۰ میلیون‌تومان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این رویداد می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093717*****
[نمایش اطلاعات]