اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970903329659620

Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه‌های معتبر جهان

کد: 13970903329659620

https://goo.gl/cQH21g

، (اخبار رسمی): گوشی‌های سری huawei mate 20 همچنان در رسانه‌های معتبر کشورهای مختلف حضور پررنگی دارد و شاهد انتشار نظرهای کارشناسی درباره پرچم‌داران جدید هوآوی هستیم. در اینجا مروری می‌کنیم بر مجموعه مطالبی که منحصرا درباره huawei mate 20 pro نوشته و منتشرشده‌است.

Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه های معتبر جهان
Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه‌های معتبر جهان
Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه های معتبر جهان
Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه‌های معتبر جهان
Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه های معتبر جهان
Huawei mate 20 pro همچنان در صدر اخبار رسانه‌های معتبر جهان

کانال CNN: Huawei Mate 20 Pro شاید بهترین و قوی‌ترین پرچم‌دار امسال باشد

سی‌‌ان‌ان فیلیپین Mate 20 Pro را به عنوان یک گوشی چشمگیر معرفی کرده که توانسته ترکیبی از طراحی شیک، پردازنده‌ای سریع و دوربینی هنری را با هم داشته باشد و حدس می‌زند که این محصول می تواند بهترین و قوی‌ترین پرچم‌دار سال باشد.

روزنامه SUN انگلستان: این گوشی ها (Huawei Mate 20) گوشی‌های برگزیده ما برای هر سطح درآمدی در نوامبر 2018 هستند.

سان می‌نویسد که Huawei Mate 20 Pro یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که شما می‌توانید آن را در نوامبر سال 2018 ، به لطف پردازشگر Kirin 980  پرسرعتش، دوربین عکاسی سه‌لنزه با عملکرد بالا و باتری 4.200 میلی‌آمپری، بخرید.

«ما با کیفیت دوربین و قدرت محاسبه‌ای که Huawei Mate 20 Pro ارائه می‌دهد، بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته‌ایم. گوشی گران قیمتی است، اما مطمئنا چیزی را که بابتش هزینه می‌کنید، دریافت خواهید کرد.»

«این یک توانایی منحصربه‌فرد است؛ این گوشی می‌تواند با استفاده از شارژ معکوس بی‌سیم، دیگر گوشی‌های هوشمند (از جمله آیفون XS) را شارژ کند.»

HUAWEI P20 Pro   جایزه «بهترین گوشی» و «محصول سال» را از سایت Pocket-lint  دریافت کرد

در روزهایی که گذشت، هوآوی با کسب جوایز بهترین گوشی و محصول سال توسط HUAWEI P20 Pro، به بزرگ‌ترین برنده جوایز گجت‌های سایت Pocket-lint  تبدیل شد.

«هوآوی با دریافت جایزه بهترین گوشی و محصول سال برای Huawei P20 Pro، بزرگ‌ترین برنده در شب جایزه‌ها بود.»

https://www.pocket-lint.com/gadgets/news/146303-ee-pocket-lint-gadget-awards-2018-in-pictures

آزمون دوربین Huawei Mate 20: همه امکانات خلاقانه را پیشکش می‌کند

استفن هرگت (Steffen Herget) از سایت AndroidPIT درباره دوربین سه‌لنزه Huawei Mate 20 Pro نوشته: «به‌طرز شگفت‌انگیزی مهیج است و همه امکانات خلاقانه را پیشکش می‌کند.»

در آزمایشی که استفن انجام داده، او حالت پرتره را حتی در نور کم، بسیار چشمگیر دانسته و خاطرنشان کرده که محدوده بزرگنمایی عظیم آن به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت‌های جالب را با جزئیات بیشتری ثبت کنند. او گفته: « Mate 20 Proیکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند سال 2018 را دارد و از زمان P20 Pro این همه از عکاسی لذت نبرده‌ام. برای همین به سختی می‌توان در بین گوشی‌ها حال حاضر امکانات خلاقانه‌ای را که دوربین Huawei Mate 20 Pro ارائه می‌دهد پیدا کرد. محدوده بزرگنمایی عظیم آن -از زاویه بسیار باز تا تله فتو- بسیار سرگرم‌کننده است و کیفیت تصاویر هم معمولا بسیار خوب است.»

https://www.androidpit.com/huawei-mate-20-camera-review

دلایلی برای خرید Huawei Mate 20 Pro و  Huawei Mate 20 Lite

سایت Pocket-lint در یک پست اسپانسری، چند دلیل برای خرید Huawei Mate 20 Pro  از جمله سیستم دوربین لایکا، شارژ بی‌سیم و سنسور اثر انگشت روی نمایشگر را برجسته کرده است.

«این گوشی شارژ بی‌سیم را به سطح جدیدی می‌برد»

Google Pixel 3 XL   علیه Huawei Mate 20 Pro: بزرگ‌ترین نبرد پرچم‌داران اندرویدی

«دیوید نیلد» ( David Nield) از مجله T3 در مقایسه با Google Pixel3XL، از سرعت عملکرد Mate 20 Pro، صفحه نمایش بزرگ و «ناچ» جذابش تعریف کرده. او نتیجه گرفته که Mate20 Pro یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند هوآوی تا به اینجا است.

«اگر سریع‌ترین گوشی ممکن، بزرگ‌ترین صفحه نمایش و جذاب‌ترین ناچ طراحی‌شده را می‌خواهید، پس احتمالا باید Huawei Mate 20 Pro را انتخاب کنید. این گجت یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند هوآوی تا به اینجاست و شما قطعا در هیچ قسمتی از آن ناامید نخواهید شد.»

https://www.t3.com/features/google-pixel-3-xl-vs-huawei-mate-20-pro

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]