اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970903329695904

معرفی ویدئو پروژکتور ان ای سی

کد: 13970903329695904

https://goo.gl/8rwDau

، تهران , (اخبار رسمی): در معرفی ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC می‌توان گفت یک دستگاه الکتریکی است که از طریق ورودی‌های مختلف خود تصاویر ویدئو، DVD ،VCD، دوربین‌های فیلم‌برداری، ویژوالایزر و کامپیوتر را دریافت و پردازش می‌کند و از طریق لنز و سیستم اپتیک خود تصاویر را در ابعاد بزرگ‌تر بر روی پرده نمایش نشان می‌دهد.

 ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC
ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC

ویدئو پروژکتور NEC یک دستگاه الکتریکی است که از طریق ورودی‌های مختلف خود تصاویر ویدئو، دوربین‌های فیلم‌برداری، ویژوالایزر و کامپیوتر را دریافت و تصاویر را در ابعاد بزرگ‌تر بر روی پرده نمایش می‌دهد

شرکت ان ای سی (NEC)، یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات ژاپنی است. دفتر مرکزی شرکت ان ای سی در میناتو توکیو ژاپن قرار دارد. شرکت ان ای سی بخشی از شرکت سومیتومو است که در زمینه خدمات اطلاع رسانی و شبکه‌ای به شرکت‌های بازرگانی، اطلاع رسانی، خدماتی و دولت فعالیت و ارائه خدمات می‌کند.

شرکت NEC در سال 1988 توسط کنیهیکو ایوادار با شرکت آمریکایی وسترن الکتریک تاسیس شد.

معرفی ویدئو پروژکتور ان ای سی 

دیتا ویدئو پروژکتور در مدل‌های متفاوت و برندهای مختلفی از جمله ویدئو پروژکتور اپسون Epson، ویدئو پروژکتور سونی SONY، ویدئو پروژکتور سانیو Sanyo،  ویدئو پروژکتور ایسر Acer و ..... طراحی و تولید شده‌اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

دستگاه‌های ویدئو پروژکتور ان ای سی (NEC) دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از ویدئو پروژکتور جیبی یا پیکو، ویدئو پروژکتور سینمای خانگی، ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای، ویدئو پروژکتورهای استفاده در محل‌های بزرگ و مخصوص نصب ثابت، ویدئو پروژکتورهای اداری و تجاری دسته‌بندی می‌شوند.

ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ای ان ای سی 

ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ای ان ای سی (NEC) جزو بزرگترین دسته ویدئو پروژکتورها است که به عنوان پروژکتورهای چند رسانه‌ای همه کاره کاربرد دارند. ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ای، قابل حمل است و وزنی کمتر از 5/1 کیلوگرم برای مدل‌های بسیار باریک به بالاتر طراحی شده‌اند. میزان روشنایی دیتا پروژکتورهای NEC بین 2500 تا 4500 لومن یا بیشتر است.

پروژکتورهای چند رسانه‌ای معمولا همه ورودی VGA و ویدئو کامپوزیت را دارند و امروزه بیشتر مدل‌ها دارای ویژگی HDMI نیز هستند. دستگاه‌های DVI را می‌توان به ویدئو پروژکتوری که تنها دارای HDMI است به وسیله یک کابل یا آداپتور DVI به HDMI متصل کرد.

پورت‌های DVI در سه نوع مختلف وجود دارند که شامل DVI-D که دیجیتال است، DVI-A که آنالوگ است و DVI-I که هم آنالوگ و هم دیجیتال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید