اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709043298410308

راهنمایی برای ساخت یک ماشین فروش سریع

معرفی کتاب هک فروش

کد: 139709043298410308

https://goo.gl/cbFer8

، تهران , (اخبار رسمی): هک فروش به معنی راه حل‌های خلاق و زود بازده برای افزایش فروش است که با تلفیق دانش و علوم مختلف میان رشته‌ای حاصل می‌شود. به‌کارگیری توام دانش‌های مکمل موجب می‌شود که راه حل‌ها کارا و قدرتمندتر از سایر روش‌ها و رویه‌های متداول بازار باشند.

کتاب هک فروش
معرفی کتاب هک فروش

دنیای فروش در حال انفجار است. صنعتی 500میلیارد دلاری که به تنهایی در ایالات متحده 15 میلیون نفر در آن مشغول به کارند. سیلزفورس، شرکتی است که تمرکز خود را روی تکنولوژی فروش گذاشته و به زودی به درآمد سالانه 10میلیارد دلار می‌رسد. این نرخ معادل درآمد لیگ فوتبال ملی (آمریکایی)در سال 2015 است.

فروش به خودی خود دچار تحولاتی شده است. برخی معتقدند می‌توان نام این دوره را دوره شتاب فروش یا اتوماسیون فروش گذاشت. سرمایه گذاری‌های مالی در این دوره بیشتر شده و نسبت به گذشته، افراد مستعد بیشتری وارد این حوزه می‌شوند. فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر که زمانی مستقیماٌ وارد شغل‌های مالی می‌شدند، بیشتر در حال ورود به بازار فروش هستند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر در حال سرمایه‌گذاری بر روی استارت آپ‌های شتاب و اتوماسیون فروش هستند.

کیارش عباس زاده مترجم کتاب هک قروش در خصوص این کتاب می‌گوید: به عنوان یک کارآفرین، از زمانی که زودفود را در سال ۱۳۸۸ راه انداختم تا به امروز که در کسب‌وکارهای مختلفی مانند شرکت سرمایه‌گذاری پرشین و بیدینگ فعالیت داشته‌ام، همین‌طور زمانی که به عنوان منتور استارتاپ‌ها در شتاب‌دهنده‌ها و مشاور شرکت‌های نوپا در صندوق نوآوری و شکوفائی انجام وظیفه کرده‌ام،  همواره یکی از چالش‌های اساسی و کلیدی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها، تجاری‌سازی و تسهیل فرآیند بازاریابی و فروش بوده است. هیچ کسب‌وکار غیر دولتی را پیدا نمی‌کنید که بدون فروش بتواند زنده بماند و هر روزی که می‌گذرد، نیاز به روش‌هایی جدیدتر و کاراتر داریم، چرا که رقابت در حال افزایش است. در اغلب استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که با آنها سروکار داشته‌ام، محدودیت منابع زمانی و مالی و نیروی انسانی قابل رویت بوده و خودم نیز به دلیل مسئولیت‌هایی که در زودفود (اسنپ فود فعلی)، پرشین و کسب‌وکارهای دیگر داشته‌ام، به طور مستمر به دنبال راه‌حل‌های جدید و سریع و دقیق بوده‌ام؛ آنچه در جستجویش بوده‌ام امروز در اصطلاح، هک فروش و هک رشد نام گرفته است .این کتاب به افراد استارتاپی توصیه می‌شود چرا که ما در استارتاپ‌ها همیشه با محدودیت منابع و زمان روبرو هستیم و نیاز داریم روش‌های بهینه و سریع‌تری برای فروش بیاموزیم.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با مترجم این کتاب می‌توانند به سایت کیارش عباس زاده مراجعه کرده و یا جهت خرید کتاب به لینک خرید کتاب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسیر اصلی کسب و کار

خدمات آموزشی و مشاوره به کسب وکارها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]