اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970907330398258

راه‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی با طراحی سایت

کد: 13970907330398258

https://goo.gl/T7dmUu

، (اخبار رسمی): برای موفقیت یک کسب‌وکار آنلاین، طراحی سایت امری مهم است، یک روش چند مرحله‌ای برای طراحی سایت وجود دارد که با پیروی کردن از آن، می‌توان یک کسب‌وکار آنلاین را به موفقیت رساند. در این مقاله روش‌های راه‌اندازی کسب و کار آنلاین توسط طراحی سایت جزییاتی ارائه خواهد شد.

راه‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی با طراحی سایت
طراحی سایت ، همیار توسعه ، شرکت طراحی سایت ، خدمات طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی
راه‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی با طراحی سایت
طراحی سایت ، همیار توسعه ، شرکت طراحی سایت ، خدمات طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی
راه‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی با طراحی سایت
طراحی سایت ، همیار توسعه ، شرکت طراحی سایت ، خدمات طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی

تیم همیار توسعه با اشتیاق و تعهد، دانش خود را به کار گرفته تا با کیفیت‌ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه‌ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات آموزش، پشتیبانی و تولید محتوا، همیار کاربران خود باشد

رعایت اصول طراحی سایت می‌تواند به موفقیت یک کسب‌وکار اینترنتی منجر شود. در ادامه یک روش چند مرحله‌ای برای راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی ارائه می‌شود.

گام ۱: یک نیاز در بازار پیدا کنید و به آن پاسخ دهید

برای افزایش شانس موفقیت هر کسب و کار باید کار را با بازاریابی آغاز کرد. رمز کار این است که افرادی را که به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستند، اما پاسخ‌های چندانی پیدا نکرده‌اند را پیدا کرد.  اینترنت این شیوه‌‌ی جستجوی بازار را آسان کرده است.

گام ۲: برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش را افزایش دهد

رعایت موارد زیر، این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که افرادی که از کسب و کار اینترنتی دیدن می‌کنند، از لحظه‌ی ورود تا زمان خرید، درگیر فرآیند فروش می‌شوند.

- با انتخاب تیتر‌های جذاب، مشتریان را به محصول‌ بیشتر علاقه‌مند کنید.

- مشکلی که محصول شما آن را حل می‌کند، توضیح دهید.

- این اطمینان را ایجاد کنید که می‌توانید این مشکل را حل کنید.

- نظرات افرادی را که پیش از این از محصول استفاده کرده‌اند، در سایت اضافه کنید.

- قدری درباره‌ی محصول و اینکه چگونه به کاربران سود می‌رساند صحبت کنید.

- پیشنهاد ویژه‌ای به مشتریان بدهید.

- کیفیت محصول خود را تضمین کنید.

- این احساس را ایجاد کنید که استفاده از محصول شما ضروری است.

- از بازدیدکنندگان بخواهید که محصول را خریداری کنند.

زمان استفاده از این فرآیند باید به این موضوع تمرکز کرد که محصول یا خدمات ارائه شده، چگونه می‌تواند به شکلی منحصر به فرد مشکل مردم را حل کند یا کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشد. در واقع باید مثل یک مشتری فکر کرد و پرسید «این محصول یا سرویس چه فایده‌ای برای من دارد؟»

گام ۳: به همیار توسعه سفارش طراحی سایت بدهید!

هنگامی که بازار و محصول خود را مشخص و فرآیند فروش‌ را نهایی کردید، آن‌گاه آماده‌ی طراحی سایت برای کسب و کار کوچک‌ هستید. همیشه باید به خاطر داشت که طراحی سایت باید توسط تیم معتبر و با تجربه‌ انجام شود. در راه اندازی کسب‌وکار باید همیشه دقت داشت که وب‌سایت شما کمتر از ۵ ثانیه زمان دارد تا توجه مشتریان را جلب کند، در غیر این صورت آنها خواهند رفت و دیگر هرگز از سایت بازدید نمی‌کنند.

معرفی شرکت طراحی سایت همیار توسعه

این تیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در دل همیار وردپرس آغاز کرده و در سال ۱۳۹۶ به عنوان تیمی مستقل مسوول اجرای پروژه‌های طراحی سایت شد. در همان سال کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات طراحی سایت و سئو شد و جز ۵ شرکت برتر طراحی سایت قرار گرفت. همیار توسعه اکنون برآن است با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با آموزش، خدمات پشتیبانی و خدمات تولید محتوا همگام با جدیدترین فناوری‌ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان ارائه کند.

همیارتوسعه از جدیدترین متدهای طراحی سایت و تکنولوژی‌های روز دنیا برای راه اندازی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند تا محتوای سایت‌ها به شکیل‌ترین و بهینه‌ترین حالت ممکن در تمامی دستگاه‌های نمایشی موجود از جمله موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش داده شود. در همه بسته‌های خدماتی این شرکت راهکارهای جامعی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وب‌سایت تعبیه شده است. بسته‌های متنوع طراحی سایت با خدمات و تعرفه‌های گوناگون این امکان را به مشتریان می‌دهد تا مناسب‌ترین راهکار را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنند.

چرا طراحی سایت برای کسب و کارها الزامی است؟

شاید فکر کنید داشتن یه کانال تلگرام یا صفحه اینستگرام برای معرفی کافی است اما با داشتن یک وب‌سایت می‌توانید در مورد موتورهای جستجو برای همه شناخته شوید. کسب‌وکار خود را در همه ساعات روز در معرض دید مخاطبان خود قرار داده و تجارت خود را متحول کنید. وب سایت هر شرکت، دفتر کار آنلاین و معرف هویت، برند و کلاس کاری آن است.

با تمام مزایایی که داشتن یک وب سایت دارد، هزینه طراحی سایت به عنوان یک بستر معرفی و بازاریابی، بسیار کمتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

در نهایت همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبلیغ، اطلاع رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در همه منابع، به وسیله یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی قابل انجام است.

امروزه، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب وب سایت آن شرکت است. بر این اساس حضور در شبکه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ضعیف باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود.

گام ۴: از موتور‌های جستجو برای جذب خریداران به سایت‌ استفاده کنید

تبلیغات با شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک آسان‌ترین راه برای جذب ترافیک یک سایت جدید است. دو مزیت این شیوه در مقایسه با جذب ترافیک طبیعی برای سایت این است که تبلیغات به شیوه‌ی «پرداخت به ازای کلیک»، برند را خیلی سریع در صفحه‌ی جستجو نشان می‌دهد و دوم اینکه تبلیغات به شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک این امکان را فراهم می‌کند تا کلیدواژه‌ها، تیتر‌ها، قیمت‌ها و رویکردهای فروش مختلف را امتحان کنید. این شیوه نه تنها به شما کمک می‌کند که خیلی سریع ترافیک جذب کنید، بلکه می‌توانید شیوه‌های مختلف را بیازمایید و بهترین کلیدواژه‌ها را برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار امتحان کنید. به این ترتیب حتی می‌توان کلیدواژه‌ها را در سایت پخش کرد، چرا که این کار به بهبود جایگاه در جستجوی طبیعی کمک می‌کند.

گام ۵: به عنوان یک فرد متخصص برای خود اعتبار جمع کنید

مردم از اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار سایت‌های دیگر قرار دهید و ببینید که چگونه ترافیک بیشتری جذب می‌کنید و در موتورهای جستجو جایگاه بهتری پیدا می‌کنید. رمز موفقیت این است که همیشه لینک اطلاعات خوب را در سایت‌ داشته باشید.

محتوای تخصصی مجانی در اختیار دیگران قرار دهید. مقاله، ویدئو یا هر محتوای دیگری را که برای دیگران مفید باشد، تولید کنید. این محتوا را در سایت‌های حاوی مقالات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.

بر روی محتواهای باارزش سایت‌، لینک ارسال برای دوستان را قرار دهید.

به یک فرد متخصص و فعال در انجمن‌های صنعتی و سایت‌های اجتماعی که جامعه‌ی هدف هستند، تبدیل شوید.

به این ترتیب خوانندگان جدیدی پیدا می‌شود و حتی از آن بهتر، هر سایتی که محتوای را پخش کند به لینک‌های شما ارجاع داده خواهد شد. موتور‌های جستجو ارتباط برقرار کردن میان سایت‌های مرتبط را دوست دارند و جایگاه شما را در رتبه‌بندی جست‌وجو بهبود می‌بخشند.

گام ۶: از قدرت بازاریابی ایمیلی برای تبدیل بازدید‌کننده‌ها به مشتری استفاده کنید

هنگامی که فهرست ایمیل‌ها را تهیه کردید، در واقع یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد کرده‌اید. مشتریان و مشترکین این اجازه را به شما داده‌اند که برای آنها ایمیل بفرستید. این یعنی شما:

به آنها چیزی داده‌اید که به دنبال آن بوده‌اند.

یک رابطه‌ی پایدار با آنها شکل داده‌اید.

نتیجه‌ی این روش بازاریابی ۱۰۰ درصد قابل اندازه‌گیری است.

بازاریابی ایمیلی ارزان‌تر و مؤثر از بازاریابی چاپی، تلویزیونی و رادیویی است، چرا که بسیار هدفمند‌تر است.

هر شخصی که به سایت شما سر می‌زند و وارد فهرست می‌شود، فرد بسیار مشتاقی است و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای پیگیری چنین افرادی وجود ندارد.

گام ۷:‌ از طریق تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید

از فروش بک‌اند و آپ‌سلینگ برای وادار کردن اشخاص به خرید دوباره استفاده کنید. این دو روش شامل تکنیک‌های زیر می‌شوند:

یکی از مهمترین استراتژی‌ها در بازاریابی اینترنتی، ایجاد و توسعه‌ی ارزش طول عمر مشتری است. دست کم ۳۶ درصد کسانی که یک‌بار از یک سایت خرید کرده‌اند در صورتی که پیگیر آنها باشید، دوباره خرید خواهند کرد. نهایی کردن اولین خرید قطعا دشوارترین و پرهزینه‌ترین بخش کار خواهد بود. در نتیجه از فروش بک‌اند و آپ‌سلینگ برای وادار کردن کاربران به خرید دوباره باید استفاده کرد . این دو روش شامل تکنیک‌های زیر هستند:

- محصولاتی را به آنها پیشنهاد دهید که خرید اصلی آنها را کامل می‌کند.

- برای آنها کوپن‌های وفاداری الکترونیک بفرستید تا بتوانند در خرید بعدی از آنها استفاده کنند.

- بعد از خریدشان در صفحه‌ی سپاسگزاری، محصولات مرتبط با خریدشان را قرار دهید.

- به مشتریان‌ به خاطر وفاداری‌ پاداش دهید و ببینید که چگونه آنها وفادار‌تر می‌شوند.

اینترنت بسیار سریع تغییر می‌کند به طوری که فعالیت یک ساله در فضای آنلاین معادل با چیزی حدود ۵ سال فعالیت در دنیای واقعی است. اما اصول مربوط به چگونگی راه‌‌اندازی و توسعه‌ی یک کسب و کار اینترنتی موفق اصلا تغییر نکرده ‌است. افرادی که درست در ابتدای راه شروع یک کسب و کار اینترنتی هستند، حتما باید از این مراحل پیروی کنند. اگر مدتی است که کار را شروع کرده‌اند، بهتر است یک بازبینی سریع انجام داده و بررسی کنند که آیا مرحله‌ای است که از قلم افتاده باشد یا اصلا به سراغ آن نرفته باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]