اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970910330769284

با هر بودجه‌ای در تهران آپارتمان اجاره کنید

کد: 13970910330769284

https://goo.gl/ZaRyV3

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها قیمت خرید خانه در تهران آن‌قدر بالا رفته است که بودجه‌ درصد قابل ‌توجهی از مردم کفاف آن را نمی‌دهد. به همین دلیل اکثر متقاضیان مسکن در تهران به اجاره خانه روی آورده‌اند. البته هزینه اجاره خانه در تهران نسبت به سایر شهرهای بزرگ بالاتر است، اما اجاره به اندازه خرید خانه دور از دسترس نیست.

با هر بودجه‌ای در تهران آپارتمان اجاره کنید
اجاره آپارتمان در تهران

برای اینکه از قیمت رهن یا اجاره‌ خانه‌ها مطلع شوید نیاز نیست حتما به بنگاه‌های آن منطقه سر بزنید. کیلید بانک اطلاعاتی کامل آگهی‌های اجاره آپارتمان در تهران دارد که می‌توان لیست آن‌ها را مشاهده کرد

این روزها قیمت خرید خانه در تهران آن‌قدر بالا رفته است که بودجه‌ درصد قابل ‌توجهی از مردم کفاف آن را نمی‌دهد. به همین دلیل اکثر متقاضیان مسکن در تهران به اجاره خانه روی آورده‌اند. البته هزینه اجاره خانه در تهران نسبت به سایر شهرهای بزرگ بالاتر است، اما اجاره به اندازه خرید خانه دور از دسترس نیست. شاید با خودتان فکر کنید با بودجه‌ای که دارید نمی‌توانید در تهران خانه‌ای برای اجاره پیدا کنید، اما با اولویت‌بندی معیارها این کار چندان دور از ذهن نیست. «کیلید» می‌تواند در این مسیر کمک ویژه‌ای به شما بکند. اما چطور خانه‌ی متناسب با بودجه‌مان را برای اجاره در تهران پیدا کنیم؟

موقعیت مناسب برای اجاره خانه در تهران

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که روی قیمت اجاره خانه اثر می‌گذارد موقعیت خانه است. طبیعی است که مناطق اعیان‌تر شهر تهران اجاره‌های گران‌تری داشته باشد، اما لزومی ندارد که حتما در این مناطق خانه اجاره کنید. برای انتخاب خانه قبل از هر چیز به موقعیت محل کارتان توجه کنید. با توجه به ترافیک شدید شهر تهران اگر فاصله خانه‌ با محل کارتان زیاد باشد مجبور می‌شوید هر روز ساعت‌ها در رفت‌و‌آمد باشید و هزینه زیادی را هم صرف آن بکنید. شاید هم مثلا بخواهید خانه‌تان نزدیک خانه‌ والدینتان باشد. به هر حال با توجه به معیاری که دارید دو یا سه منطقه را انتخاب کنید.

برای اینکه از قیمت رهن یا اجاره‌ خانه‌های آن منطقه مطلع شوید نیاز نیست حتما به تمام بنگاه‌های آن منطقه سر بزنید. کیلید بانک اطلاعاتی کاملی آگهی‌های اجاره آپارتمان در تهران دارد که می‌توانید با انتخاب منطقه‌های موردنظرتان لیست تمامی آن‌ها را مشاهده کنید.

نوع ساختمان

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که روی قیمت اجاره و خرید خانه در تهران اثر می‌گذارد نوع ساختمان است. فارغ از اینکه ساختمان در چه منطقه‌ای باشد ویلایی یا آپارتمانی بودنش نیز در هزینه اجاره تاثیر دارد. اگر خانواده کوچکی دارید شاید بهتر باشد که جست‌و‌جوهای‌تان را به آپارتمان‌ها محدود کنید و هر وقت که توانستید بودجه‌تان را افزایش دهید سراغ خانه‌های ویلایی با متراژ‌های بالاتر بروید. شاید زندگی در خانه‌های کوچک سخت باشد، اما در مسیر پیشرفت گاهی باید سختی کشید.

کیلید به شما این امکان را می‌دهد که هنگام جستجوی آگهی‌های منزل مشخص کنید که دنبال خانه‌های آپارتمانی هستید یا ویلایی. بدین‌ترتیب دامنه‌ی نتایج کوچک‌تر می‌شود و می‌توانید راحت‌تر انتخاب کنید.

امکانات ساختمان

مطمئنا امکانات ساختمان روی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران آن اثر می‌گذارد. اگر بودجه‌تان زیاد نیست بهتر است سطح انتظارات‌تان را پایین بیاورید تا بتوانید خانه‌ای متناسب با بودجه‌تان پیدا کنید. ممکن است دوست داشته باشید هر کدام از فرزندان‌تان اتاق خوابی جداگانه داشته باشند، اما مطمئنا خانه‌ای مثلا سه خوابه اجاره‌ای بالاتر از خانه‌های دو خوابه دارد. ضمن اینکه متراژ خانه همه‌چیز نیست و نقشه‌ ساختمان نیز باید برای‌تان معیاری مهم باشد. چه بسیار خانه‌های کم‌متراژی که نقشه‌ خوبی دارند و بسیار بزرگ‌تر از چیزی که هستند به چشم می‌آیند و چه بسیار خانه‌های متراژ بالایی که نقشه بدی دارند و فضاهای پِرتشان زیاد است.

خانه‌های نوساز قیمتی بالاتر از خانه‌های قدیمی‌تر دارند. شاید خانه‌های قدیمی در نظر اول چندان باب میل‌تان نباشد، اما بعضی خانه‌ها خوب نگهداری شده‌اند یا بازسازی شده‌اند و از خانه‌های نوساز کم نمی‌آورند. بنابراین هنگام دنبال خانه گشتن پای خود را در یک کفش نکنید که حتما خانه‌ نوساز باشد. گاهی اوقات بین خانه‌های قدیمی مواردی خوب و اکازیون نیز پیدا می‌شود.

در سایت کیلید می‌توان مشخص کرد که می‌خواهید خانه‌تان چه امکاناتی داشته باشد. مثلا چند خواب داشته باشد، حداقل و حداکثر متراژش چقدر باشد، نوساز باشد یا نباشد، از نظر پارکینگ، انباری، آسانسور و... چطور باشد و مواردی از این قبیل. مشخص کردن این موارد می‌تواند آگهی‌هایی را نشان دهد که بیشتر با نیاز شما هماهنگ است.

اکازیون‌های کیلید

کیلید،  بخشی دارد که می‌توانید به کمک آن روزانه از پیشنهادهای اکازیون اجاره و خرید خانه در تهران مطلع شوید. گاهی‌اوقات برخی خانه‌ها به دلایلی از طرف مالک پایین‌تر از ارزش واقعی‌‌شان قیمت‌گذاری می‌شود. به کمک این بخش گاهی می‌توان با بودجه‌ای که دارید خانه‌ای را اجازه کنید که حتی فکرش را هم نمی‌کرده‌اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان