اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709123312610368

گروه نرم افزاری میلیونر استخدام می‌کند

کد: 139709123312610368

https://goo.gl/D9ATmL

، مشهد , (اخبار رسمی): شرکت گروه نرم افزاری میلیونر برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت برنامه نویسی استخدام می‌کند.

گروه نرم افزاری میلیونر استخدام می‌کند
گروه نرم افزاری میلیونر استخدام می‌کند

شرکت گروه نرم افزاری میلیونر با هدف افزایش بهره‌وری شرکت، از کلیه متخصصان و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

سمت ها و مهارت‌های مورد نیاز :

1- مسئول امور اداری (تسلط به کامپیوتر و آفیس،توانایی پیگیری امور مالی)

2- مدیریت امور نمایندگان (فن بیان خوب جهت پیگیری و جذب نمایندگان)

3- پشتیبان (مسلط به sql server)

4- برنامه نویس( مسلط به sql و دلفی)

5- کارشناس فروش (فن بیان خوب و تجربه در زمینه فروش)

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت به آدرس www.softmiliac.com  تکمیل و یا با شماره 09159029664 تماس بگیرند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت گروه نرم افزاری میلیونر، تولیدکننده انواع نرم افزارهای مالی و اداری در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت تولید نرم افزارهای حسابداری و اداری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میلیونر

گروه نرم افزاری میلیونر متشکل از متخصصین توانمند در حوزه آیتی سال ها در کنار مردم عزیز کشورمان در راستای ارتقاء سطح مالی سازمان ها ایستاده و با استفاده از مشاورین مجرب و توانمند توانسته نرم افزارهای حسابداری تخصصی با امکانات ویژه مشاغل مختلف تولید و به بازار عرضه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]