اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709123313410322

تجهیزات پزشکی آرنیکا به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست

کد: 139709123313410322

https://goo.gl/btdt53

، تهران , (اخبار رسمی): کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا زیر نظر معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، شرکت تجهیزات پزشکی آرنیکا تجارت دانش روز را به عنوان شرکت دانش بنیان تایید کرد.

تجهیزات پزشکی آرنیکا به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست
آرنیکا به جمع شرکت های دانش بنیان پیوست

شرکت آرنیکا تجارت دانش روز، از یک سال پیش، کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی مستندات مربوط به این شرکت را در دستور کار قرار داده و بعد از تایید اولیه از طرف کارگروه، کارگزار ارزیابی از سوی این نهاد معرفی و فرآیندهای مربوطه در قالب تکمیل مستندات مورد نیاز جهت ارزیابی محصولات و ارائه به کارگزار، جلسات بازدید از شرکت، کارخانه و مصاحبه با نیروهای تحقیق و توسعه دخیل در فرآیند تولید محصولات، آغاز گشت.

نهایتا مطابق مصوبه جلسه آبان ماه 1397 این کارگروه، سامانه احضار پرستار شرکت آرنیکا تجارت دانش روز، به عنوان کالای دانش‌بنیان مورد تایید قرار گرفت و شرکت آرنیکا، به عنوان ارائه‌دهنده این محصول به عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد و آرنیکا به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست.

آرنیکا تجارت دانش روز (ARNIKA TDR) یک شرکت بر پایه فن‌آوری است که تجربه و تخصص آن در زمینه صنعت مهندسی پزشکی و تجهیزات اندازه گیری صنعتی است. این شرکت در سال ۱۳۸۷ تأسیس شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس arnikatdr.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات پزشکی آرنیکا

آرنیکا تجارت دانش روز (ARNIKA TDR) یک شرکت بر پایه فن آوری است که تجربه و تخصص آن در زمینه صنعت مهندسی پزشکی و تجهیزات اندازه گیری صنعتی است.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان