اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970914331607871

سمینار رایگان آشنایی با طراحی داخلی، روز دوشنبه 19 آذر برگزار می‌شود

کد: 13970914331607871

https://goo.gl/ZMD9bn

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به یادگیری طراحی داخلی، فارغ از هر مدرک و رشته و سابقه‌ای که در این حوزه دارند، می‌توانند در سمینار رایگان آشنایی با طراحی داخلی حضور یابند و به تجربه‌های جدید دست پیدا کنند. ظرفیت سمینار محدود است بنابریان برای حضور، باید حتما رزرو انجام شود.

آشنایی با طراحی داخلی (ویژه علاقه مندان به کسب در آمد و کار حرفه ای)
سمینار رایگان آشنایی با طراحی داخلی همراه با آموزش اصول چیدمان مبلمان

بسیاری از معماران و حتی مهندسان عمران یا سایر کسانی که در حوزه ساخت‌وساز و به خصوص دکوراسیون مشغول فعالیت هستند، در حال آموزش دیدن دوره‌های طراحی داخلی هستند

سمینار رایگان طراحی معماری داخلی

طراحی داخلی امروزه در حوزه ساخت و ساز و دکوراسیون بسیار مورد استقبال طراحان قرار گرفته است. به کمک این حوزه معماران می‌توانند بسیاری از هزینه‌های اجرایی ساختمان‌سازی و مشکلات اجرایی ناشی از عدم هماهنگی نقشه‌ها و طرح‌ها در حین اجرا را کاهش دهند. این حرفه می‌تواند به کمک ارائه طرح‌های دقیق و کاربردی و با در نظر گرفتن شرایط اجرا، هزینه پروژه را به شدت کاهش دهد.

بسیاری از معماران و حتی مهندسان عمران یا سایر کسانی که در حوزه ساخت‌وساز و به خصوص دکوراسیون مشغول فعالیت هستند، در حال آموزش دیدن دوره‌های طراحی داخلی هستند. اهمیت روابط بین المان‌های مختلف فضا و کاربر در بحث طراحی داخلی بسیار مشهود است، به طوری که اگر فضایی بر اساس نکات حرفه‌ای طراحی داخلی اجرا شود برای کاربر بسیار دلنشین و آرامش بخش خواهد بود و کاربر از بودن در آن فضا لذت می‌برد.

این دانش علاوه بر ساختمان مسکونی برای فضاهایی مثل کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و ... نیز بسیار کاربردی و پراهمیت است.

کسانی که قصد دارند با گذراندن یک دوره حرفه‌ای مستقیم وارد بازار کار شوند، می‌توانند در دوره طراحی داخلی شرکت کنند. در این دوره تمام مباحث آموزشی در خصوص طراحی داخلی از صفر تا صد به شرکت کننده‌ها آموزش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ زمینه آموزشی و ذهنی در خصوص معماری و طراحی نیست، زیرا تمام مباحث به صورت کامل از ابتدای کار ارائه می‌شود.

بعد از یادگیری دانش طراحی معماری، حال به سراغ راهکارهای جلب نظر کارفرما می‌رویم. فنونی که در طول دوره به هنرجویان معرفی می‌شود کمک خواهد کرد که بتوانند به راحتی مخاطب خود را جذب کنند.

در دوره طراحی داخلی علاوه بر آموزش مطالب تخصصی، نرم افزارهای کاربردی این حوزه نیز آموزش داده خواهد شد و همچنین شرکت‌کننده در طول دوره در کارگاه پروژه‌ای که طراحی کرده است را به صورت عملی اجرا خواهد کرد.

هر آنچه که برای ورود به بازارکار حرفه‌ای نیاز است، از آموزش تئوری تا نکات اجرایی و تجربه عملی کار را در دوره طراحی داخلی ارائه خواهد شد.

به همین منظور سمینار رایگان آشنایی با طراحی داخلی روز دوشنبه 19 آذر ماه در محل موسسه سرا برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این سمینار علاوه بر دریافت اطلاعات در خصوص علم طراحی داخلی، با بخش‌هایی از فنون مذاکره با کارفرما، راه‌های جذب مشتری و نکات اجرایی طراحی داخلی نیز آشنا خواهند شد.

ظرفیت سمینار محدود است، علاقه‌مندان به شرکت در این سمینار رایگان ‌می‌توانند با شماره 02122638714 تماس بگیرند و یا به لینک زیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل