اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709143318110387

استخدام گروه ذهن ثروت ساز

استخدام در سطح کشور با یک فرصت درآمد میلیونی

کد: 139709143318110387

https://goo.gl/csHAek

، (اخبار رسمی): گروه ذهن ثروت ساز با عنایت به رویکرد ایجاد اشتغال در کشور، اقدام به جذب نیرو در سطح کشور کرده که این طرح باعث ایجاد رونق اقتصادی و همچنین معیشت در زندگی همه افرادی که در این طرح حضور دارند می‌شود.

استخدام در سطح کشور با یک فرصت درآمد میلیونی
استخدام سراسری گروه ذهن ثروت ساز با درآمد میلیونی

به لطف خدای بزرگ و مهربان و با عنایت به رویکرد ایجاد اشتغال در کشور، گروه ذهن ثروت ساز اقدام به جذب نیرو در سطح کشور کرده که امید است این طرح بتواند باعث ایجاد رونق اقتصادی و معیشت در زندگی همه افرادی که در این طرح حضور دارند، شود.

برای همکاری با گروه ذهن ثروت ساز، هیچ شرط و شروطی برای حضور در این طرح وجود ندارد و همه افراد می‌توانند با هر سطح توانایی و مهارتی که دارند، از این فرصت استفاده کنند.

این یک فرصت شغلی و همکاری با گروه ذهن ثروت ساز برای همه است که در صورت پذیرفتن این پیشنهاد، می‌توانند ماهیانه حداقل 10 میلیون تومان درآمد داشته باشند.

این فرصت استثنایی برای کسانی است که در این اوضاع بد اقتصادی کشور به دنبال راهی برای پیشرفت و افزایش درآمد و رسیدن به موفقیت‌های مالی می‌شوند ولی هیچ راهی به ذهن‌شان نمی‌رسد و راه‌های کسب درآمد را نمی‌دانند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات و جهت مطالعه جزئیات می‌توانند به لینک  zehneservatsaz.com/recruitment مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ذهن ثروت ساز

گروه ذهن ثروت ساز با رویکرد روانشناسی و موفقیت در زمینه آموزش موفقیت های فردی و کارآفرینی به روش برنامه ریزی مجدد ذهنی تاسیس شده است و آماده همکاری با سازمان ها، موسسات و ارگان های مختلف جهت آموزش آنها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام