اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970917332027871

تخفیف ویژه روز دانشجو به همراه جوایز نقدی تا 300 هزار تومان در موسسه سرا

کد: 13970917332027871

https://goo.gl/bQ1utg

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه سرا هدایای ارزشمندی را براساس نیاز دانشجوها به مناسبت روز دانشجو در نظر گرفته است. این هدایا از روز 16 آذر لغایت 26 آذر، به مدت 10 روز از سایت موسسه سرا قابل دریافت هستند.

تخفیف ویژه روز دانشجو به همراه جوایز نقدی تا 300 هزار تومان در موسسه سرا
هدیه ویژه به مناسبت روز دانشجو به همراه جایزه نقدی تا سقف 300 هزار تومان

شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو، روز جوانان فعال و اهل علم و دانشی است که علی رغم وجود بسیاری از سختی‌ها و محدودیت‌ها، همواره برای کسب علم و پیشرفت و ارتقای جامعه تلاش کردند.

به مناسبت گرامیداشت این ایام، موسسه سرا بسته‌های هدیه ویژه‌ای را برای گروه بزرگ دانشجویان در نظر گرفته است.

هفت هدیه مختلف، برای گروه‌های مختلف دانشگاهی اعم از علاقه‌مند به ورود با بازار کسب و کار، دانش پژوهان، تازه ورود یافتگان به دانشگاه و ... در دهه دانشجویی سرا به دانشجویان تقدیم خواهد شد.

در این برنامه سعی شده است با بررسی نیازهای دقیق دانشجویان، آنچه که بیشتر برای دانشجو احتیاج است و می‌تواند به کمک آن به مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز خود دست پیدا کند را به عنوان هدیه برای آنها تدارک دیده شود.

مهلت استفاده از این هدایا از 16 تا 26 آذرماه است و فقط برای دانشجویان (با هر مقطع تحصیلی) قابل استفاده است.

علاقه‌مندان برای استفاده از این هدایا می‌توانند به سایت موسسه سرا به نشانی www.Omransara.ir مراجعه کرده و وارد بخش هدایای ویژه روز دانشجو شوند. در این بخش دانشجویان می‌‌توانند علاوه استفاده از تخفیف‌های ویژه دوره‌ها، از جوایز نقدی تا سقف 300 هزار تومان نیز بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف