اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709173321610403

پشم سنگ چیست و موارد کاربرد آن کدام است؟

کد: 139709173321610403

https://goo.gl/S3iex8

، تهران , (اخبار رسمی): پشم سنگ به عنوان مؤثرترین، پرکاربردترین و مقرون به صرفه‌ترین عایق صوتی و حرارتی در بازار امروز شناخته می‌شود. پشم سنگ با تحمل حرارتی بین منفی30 تا مثبت 750 درجه سانتیگراد و جذب صوتی حداقل 50 تا 250 دسی بل (بسته به ضخامت و دانسیته محصول)، بهترین انتخاب چه به عنوان عایق صوتی و چه عایق حرارتی است.

پشم سنگ چیست و موارد کاربرد آن کدام است؟
پشم سنگ تخته ای (فنوپنل)

پشم‌سنگ به عنوان مؤثرترین، پرکاربردترین و مقرون به صرفه‌ترین عایق صوتی و حرارتی در بازار امروز شناخته می‌شود

عایق پشم سنگ از ذوب سنگ‌های آتش فشانی بازالت تولید می‌شود و از سال 1380 مصرف آن در بازار ایران روند رو به رشد شدیدی را به خود دیده است. این عایق در انواع و ضخامت‌ها و دانسیته‌های مختلفی تولید می‌شود که شرح هر کدام در زیر می‌آید:

پشم سنگ تخته‌ای (فنوپنل)

این نوع پشم سنگ بیشتر به عنوان عایق صوتی و حرارتی در صنعت ساختمان استفاده می‌شود. کاربرد اصلی این عایق در دیوارهای ساختمان و زیر سقف است. پشم سنگ تخته‌ای از ضخامت 25 میلیمتر تا 100 میلیمتر و در دانسیته‌های 80 تا 300 کیلوگرم بر متر مکعب تولید می‌شود. پشم سنگ تخته‌ای با یک طرف یا دو طرف فویل آلومینیوم نیز قابل تولید است.

پشم سنگ لوله‌ای (ایزوپایپ)

این نوع پشم سنگ به صورت پیش ساخته بوده و در سایزهای 1/2 اینچ تا 16 اینچ و ضخامت‌های 25 میلیمتر تا 100 میلیمتر تولید می‌شود. کاربرد اصلی آن به عنوان عایق صوتی و حرارتی لوله‌ها در صنعت ساختمان و صنایع و پتروشیمی است. این نوع عایق به صورت ساده و دارای فویل آلومینیوم 60 میکرون قابل تولید است.

پشم سنگ پتویی (ایزوبلانکت)

کاربرد اصلی این نوع پشم سنگ در صنایع و پتروشیمی به عنوان عایق دور مخازن حرارت بالا است. این نوع پشم سنگ فقط به عنوان عایق حرارتی استفاده می‌شود نه عایق صوتی. پشم سنگ پتویی دارای توری مرغی گالوانیزه در یک طرف بوده و به صورت سفارشی می‌توان در همان طرف فویل آلومینیوم نیز نصب کرد.

پشم سنگ لحافی (فنوفلت)

این نوع پشم سنگ دارای یک طرف فویل آلومینیوم 60 میکرون بوده و کاربرد اصلی آن به عنوان عایق حرارتی در زیر سقف سوله‌ها و شیروانی‌ها است. پشم سنگ لحافی به ضخامت 50 میلی‌متر و در دانسیته‌های 30 و 50 کیلوگرم بر متر مکعب قابل تولید است.

پشم سنگ فله، حلاجی شده و کنار لوله‌ای

پشم سنگ فله، حلاجی شده، و کنار لوله‌ای در صنایع مختلف به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده می‌شود. برای مثال در صنعت ساختمان برای عایق‌بندی کف ساختمان در برابر صوت، حرارت و کوبش از پشم سنگ حلاجی شده استفاده می‌شود.

فروشگاه عایق ایران، تولید و تأمین کننده انواع عایق‌های پشم سنگ تخته‌ای (فنوپنل)، پشم سنگ لوله‌ای (ایزوپایپ)، پشم سنگ پتویی (ایزوبلانکت)، پشم سنگ لحافی (فنوفلت) و پشم سنگ فله، حلاجی شده، و کنار لوله‌ای در بازار ایران است. این شرکت دارای انبارهای پشم سنگ در شهرهای مختلف ایران بوده و دارای یک پیک سراسری تحویل کالا است. محصولات این شرکت دارای بالاترین درجه کیفی بوده و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه عایق ایران

تولید و تأمین کننده انواع عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ، پشم سرامیک، عایق الاستومری، پلی یورتان، کلسیم سیلیکات، و فوم گلاس. فروشگاه عایق ایران به منظور سهولت و تسریع تحویل کالا در سراسر کشور، دارای انبارهای کالا در شهرهای تبریز، تهران، مشهد، اهواز، شیراز، و اصفهان بوده و همچنین از یک سیستم پیک سراسری تحویل کالا در محل مشتری به منظور تحویل یک روزه کالا در محل خریدار، استفاده می نماید.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید