اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709183322810339

با 200 تا 500 میلیون تومان چه خانه‌هایی در تهران می‌توان خرید؟

کد: 139709183322810339

https://goo.gl/HtFGvP

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایط فعلی که شاهد نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت مسکن هستیم، شاید در نگاه اول خانه‌دار شدن، آن‌هم با پس‌اندازی بین 200 تا 500 میلیون تومان خیلی دور از ذهن باشد؛ اما هنوز هم در تهران می‌شود آپارتمان‌هایی با این بودجه خرید.

با 200 تا 500 میلیون تومان چه خانه‌هایی در تهران می‌توان خرید؟
با 200 تا 500 میلیون تومان چه خانه‌هایی در تهران می‌توان خرید؟

در چه محله‌هایی به دنبال خانه باشیم؟

در بیشتر نقاط تهران می‌توان گزینه‌هایی برای خرید خانه داشت اما باید این نکته را به‌ خاطر داشت که قیمت‌گذاری در مناطق محبوب به نحوی است که با بودجه‌ای کمتر از 500 میلیون تومان، سن بنا بیشتر و متراژ ملک کمتر می‌شود.

طبق گزارش سامانه اطلاعات بازار املاک ایران در آبان ماه سال جاری در محله‌هایی چون حکیمیه، اراج، ازگل و جوادیه می‌توان آپارتمان‌های 10 سال ساخت به بالا را با میانگین متراژ 70 متر خریداری کرد. همچنین در منطقه 5 تهران، در محله‌های آپادانا و جنت‌آباد شمالی خانه‌هایی با مساحت متوسط 50 متر معامله شده‌اند. در ارامنه جنوبی آپارتمان 50 متری 10 سال ساخت، از دیگر مواردی است که می‌توان با 500 میلیون تومان خریداری کرد.

اما افرادی که نوساز بودن خانه برای‌شان اهمیت ویژه‌ای دارد، استاد معین شرقی، نبی اکرم، ابوذر و باشگاه نفت محله‌هایی هستند که می‌توان جستجوی خود را در آن‌ها شروع کرد. در ادامه نکاتی پیشنهاد می‌شود که حتماً قبل از جستجو برای خرید آپارتمان با بودجه محدود باید در نظر گرفته شود.

میان خواسته‌ها و نیازها تفاوت قائل شویم

لیست نیازهای خود را هنگامی که در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به دنبال خانه می‌گردید، فراموش نکنید. جستجوی خود را محدود به خانه‌هایی کنید که از پس هزینه‌های آن برمی‌آیید، نه خانه‌هایی که رؤیای داشتن آن‌ها را دارید.

اولویت‌بندی کنیم

افراد مختلف دیدگاه‌های متفاوتی برای انتخاب خانه دارند؛ مثلاً برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند که در محله‌ای گران‌تر با متراژ کمتر زندگی کنند، در صورتی‌ که عده‌ای دیگر نوساز بودن ساختمان برای‌شان در اولویت قرار دارد. بسیاری نیز تعداد اتاق را ملاک تصمیم‌گیری در نظر می‌گیرند. پس باید مشخص کنید که چه مواردی برای شما اهمیت بیشتری دارد و بر اساس آن‌ها انتخاب خود را انجام دهید.

با وجودی که 500 میلیون تومان مبلغ کمی برای یک خانه به نظر می‌رسد می‌توانیم خانه‌هایی با بودجه 250 میلیون تومان نیز پیدا کرد. ‌علاقه‌مندان برای بررسی تعدادی از آپارتمان‌های 250 و 500 میلیون تومانی در تهران می‌توانند به لینک‌های زیر مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت آدرس

آدرس، دغدغه‌های کنونی رهن و اجاره خانه را کاهش داده و همراهی‌تان می‌کند تا بعد از دریافت اطلاعاتی جامع به بازدید خانه بروید. تصور کنید اگر قرار باشد بصورت حضوری به هریک از محله‌های تهران مراجعه کرده و خانه به خانه در جستجوی ملک دلخواه باشید به چه میزان زمان احتیاج دارید. در آدرس بستری فراهم کرده‌ایم تا مشخصات کامل و دقیق هر خانه را بررسی کرده و انتخابی مطمئن داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]