اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808274227510339

گرانترین پنت هاوس‌های تهران

کد: 139808274227510339

http://bit.ly/2snNceV

، تهران , (اخبار رسمی): خرید پنت هاوس در صدر لیست آرزوی بیشتر افراد قرار دارد زیرا به عنوان نمادی از قدرت و ثروت شناخته شده است و کسی نیست که دوست نداشته باشد از یک نمای جادویی به ساختمان‌های اطراف نگاه کند و در واحدی لاکچری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد زندگی کند.

گرانترین پنت هاوس های تهران
گرانترین پنت هاوس‌های تهران

اما باید دانست که برخلاف تصور بیشتر افراد از پنت هاوس که بالاترین طبقه یک برج لوکس با ویو خاص است در ابتدا این واژه برای خانه‌های زیرشیروانی به کار برده می‌شد، در واقع ساکنان این ساختمان‌ها افرادی هستند که پول زیادی نداشتند. با گذشت زمان این عبارت معنی دیگری به خود گرفت و زدن دکمه PH آسانسور نشان دهنده سطح رفاهی و اجتماعی بالا محسوب می‌شود.

البته در کشورهای دیگر این کلمه با تعریف جدیدی روبرو شده و به واحدی گفته می‌شود که شکل ظاهری متفاوت، سقفی بلند و یا امکانات رفاهی متمایز از دیگر بخش‌های ساختمان داشته باشد. اما در ایران همچنان به همان واحد جذاب با معماری فوق‌العاده که همه‌ در ذهن تصور می‌کنند پنت هاوس گفته می‌شود.

در تهران تنها در بخش‌های شمالی می‌توان پنت هاوس دید که معمولا این ساختمان‌ها توسط افراد مرفه با جایگاه اجتماعی خاص خریداری یا رهن می‌شوند. در این مقاله پنت هاوس‌های معروف خیابان فرشته،‌ زعفرانیه و لواسان بررسی شده‌اند.

پنت هاوس‌های خیابان فرشته

برج پارامیس واقع در محله الهیه و خیابان فرشته، ۱۳ طبقه است و ۲۰۰۰ متر مشاعات لوکس آن دارای امکانات بسیاری شامل سالن اجتماعات، لابی مبله، استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، استخر آب سرد، استخر کودکان و سالن بدنسازی می‌شود. به ازای هر واحد سه پارکینگ در آن قرار گرفته و هر واحد ۴۵۰ متری چهار اتاق خواب،‌ شش سرویس بهداشتی و یک بالکن دارد. تنها فرق پنت هاوس های خیابان فرشته با سایر آپارتمان‌ها در این است که متراژی ۵۴۰ مترمربعی را دربرمی‌گیرد.

قیمت پنت هاوس در زعفرانیه

با توجه به اینکه تعداد پنت هاوس‌های تهران خیلی زیاد نیست قیمت رایج و ثابتی نمی‌توان برای آن تعریف کرد و مانند سایر آپارتمان‌های مسکونی بسته به امکانات، متراژ و موقعیت آن قیمت‌گذاری آن متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

این پنت هاوس‌ها که غالبا محل زندگی افراد معروفی چون علی دایی هستند با طراحی مدرن و دکوراسیون ویژه قیمت‌هایی میلیاردی دارند که در کنار باغ و حیاط لاکچری قرار گرفته‌اند. امکانات این برج‌ها کم از کاخ ورسای ندارد و به همه نیازهای یک خانواده پرداخته شده است به‌طوری که نیاز به خروج از ساختمان برای خیلی از کارهای روزمره وجود ندارد.

با همه این احوال و تغییراتی که در بازار مسکن طی ماه‌های اخیر اتفاق افتاده اینکه بتوان قیمتی برای آن اعلام کرد ممکن نیست.

پنت هاوس سه طبقه لواسان

عسلک که یکی از گران‌ترین و بهترین محله شهر لواسان است به دلیل نزدیکی مسافت با تهران به مکانی ایده‌آل برای تفریح و ساخت خانه‌های ویلایی شیک تبدیل شده و یکی از پنت هاوس‌های معروف نیز در آن قرار دارد.

تنها جایی که شاید بتوان گفت عبارت ویو ابدی کاملا معنی می‌دهد همین منطقه است زیرا بعضی از ویلاها یا بهتر گفته شود قصرها به دلیل اینکه در مکانی هستند که امکان ساخت و ساز در چشم‌انداز آنها وجود ندارد گران‌تر از بقیه نقاط هستند.

طبق گزارش ایرنا یکی از این پنت هاوس‌ها متراژی ۸۵۰ متری دارد و چهار خواب آن دو خواب مستر است و با زیربنایی حدود ۱۰هزار متر امکاناتی چون سونا،‌جکوزی، آپارتمان مبله ایتالیایی، آشپزخانه فرنیش، سیستم امنیتی، متریال ژورنالی و نگهبانی ۲۴ ساعته را برای صاحبانش فراهم کرده است.

پنت هاوس‌های معروف دیگری نیز چون قصر چناران پارک الهیه،‌ نارسیس الهیه، برج رولکس فرمانیه، برج آلتون کورت نیاوران در محله‌های شمالی تهران واقع شدند که ویژگی‌های مشابهی دارند تنها ساختار معماری آنها متفاوت بوده ولی همه آنها توسط افراد معروف طراحی شده‌اند و ساکنان آنها نیز اشخاصی با موقعیت اجتماعی خاص هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت آدرس

آدرس، دغدغه‌های کنونی رهن و اجاره خانه را کاهش داده و همراهی‌تان می‌کند تا بعد از دریافت اطلاعاتی جامع به بازدید خانه بروید. تصور کنید اگر قرار باشد بصورت حضوری به هریک از محله‌های تهران مراجعه کرده و خانه به خانه در جستجوی ملک دلخواه باشید به چه میزان زمان احتیاج دارید. در آدرس بستری فراهم کرده‌ایم تا مشخصات کامل و دقیق هر خانه را بررسی کرده و انتخابی مطمئن داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | شهر و جامعه